heheh spoko luz i spontan <!-- s;) -->
no drogi jest wlasnie i szukam jakiejs osoby ktora moze umie to nareperowac...podobno jakis koles w piasecznie pod wuwua cos tam robi ale nie mam kontaktu zadnego
heheh spoko luz i spontan <!-- s;) -->
no drogi jest wlasnie i szukam jakiejs osoby ktora moze umie to nareperowac...podobno jakis koles w piasecznie pod wuwua cos tam robi ale nie mam kontaktu zadnego
[quote="MirekS"]Hmm przykro, a drogie to ustrojstwo :?: <!-- s:?: -->[/quote]
nie edytuj mi postow :krzeslem: :krzeslem: :krzeslem:
a co do tematu to 2250zl w serwsie ...poza 1700...... ale kolezka jakis ostatnio kupil uzywke za 170zl ale bardzo ciezko dostac.....
padl sterownik...tak okreslil serwis skody i dwoch innych mechanikow <!-- s:/ -->
[quote="MirekS"]A czy oprócz sterownika, jest tam jakiś czunik :?: <!-- s:?: --> bo sądzę, że powinien być, może to on padł.
Z abs-em nie miałem wiele doczynienia, to za wiele nie pomogę. A jak [b]Ci[/b] poprzednim razem padł sterownik to jaki miałeś objaw :?: [/quote]
no sa chyba 4 czujniki... poprzednim razem kazde kolo inaczej hamowalo...jak jechalem po prostej i zaczalem hamowac nagle to auto zaczynalo leciec bokiem :szok:
[quote="MirekS"][quote="Zygus"]manual jest tylko chyba razem z uszczelnianiem drzwi <!-- s:P -->[/quote]
Tylko, że tylnich [/quote]
no wlasnie wiec moze jakis dobry czlowiek ktory juz sie w to bawil... zapodalby cos takiego :super:
[quote="MirekS"]Vag proponuję <!-- s:) -->[/quote]
hehheheheh vag wykazal blad absu ale nie wiadomo jaki pan rozlozyl rece :mur: juz raz byl wymieniany sterownik abs-u a to nie sa male koszta i czyzby znowu :mur: :mur: :mur: :mur:
panowie co wam powiem to wam powiem ale wam powiem ze przydalby sie jakis manual odnosnie demontarzu tapicerki drzwi przednich :cisza: <!-- s:cisza: -->
miga mi kontrolka recznego i swieci sie abs....silnik 1.4 mpi co to moze byc...?
[quote="kornat"]jezeli tak to dobrze bo napiecie skacze i myslalem ze moze sie spalic[/quote]
wszedzie skacze na radiu tez skacze u mnie czasami skacze od 12 do 15.6 i nic sie nie dzieje bo jakas tolerancja musi byc zachowana ...dokladnie zeby sprawdzic sobie jesli wogole nie wiesz ocb to bierzesz zarowke zalozmy ze to jest samochodwa <!-- s;) --> :
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d55be83d21758548][img]http://images27.fotosik.pl/25/d55be83d21758548m.jpg[/img][/url]
no i z minusa sobie bierzesz do masy gdzies a z tych dwoch co masz od popielniczki sprawdzasz jak dotchniesz do masy to nie bedzie nic jak do plusa to bedzie swiecic :hurra: i juz bedziesz wiedzial gdzie masz plusa no i all jasne pozdro
[quote="przembr"][quote="Zygus"]Piszesz ze dziwna syrena, a czy masz alarm fabryczny czy montowales pozniej??[/quote]
fabrycznie nie było alarmu tylko central, alarm dołożyłem sobie później, zakładał mój znajomy, niestety wyjechał z kraju, alarm jest firmy PROXIMA i na oddzielnego pilota[/quote]
hmm myslalem ze masz alarm zaprogramowany razem z centralnym pod kluczyk ... bo tak sie w zasadzie robi bo czesto wystepuja problemy jak jest zrobione np tak ze jest i pod kluczyk i pod pilot osobny czasami bywa tak ze pliot albo kluczyk wariuje jak sie bierze raz tym raz tym... ale z tego co napisales wynika ze kluczykiem obslugujesz centralny a pilotem alarm ale przeciez pewnie wciskajac alarm na pilocie zamyka ci zamki czyli w sumie jest (powinno byc tak jak napisalem ze raz pilotem raz kluczykiem i wariuje ale juz sam nei wiem bo zamotalem strasznie) <!-- s:) -->