Wentylator doszedł <!-- s:P -->
Vlido (@Vlido)
Informacje o Vlido
Najlepsze posty napisane przez Vlido
Najnowszy post utworzony przez Vlido
-
Dzwoniłem, ale niby jest to nierozbieralna część, co jest całkowitą nieprawdą bo wiatrak leży pod łóżkiem. Na giełdzie kupię używkę bo 660zł nie dam za kawałek uzwojonego plastiku. Tak czy siak dzięki za linka <!-- s;) -->
-
Spalił mi się wentylator chłodnicy, właśnie szukam nowego. Mój jest z Valeo o numerze 866939A, z Fabii 1.4 mpi bez klimatyzacji 2002r o średnicy 290mm. Pytanie czy mogę zasosować inny? Na allegro ciężko cokolwiek znaleźć, wiekszy 345mm ma inaczej ułożony silnik bo od wewnętrznej strony. Byłbym wdzięczny jeżeli ktos zna i poda kod fabryczny tej części.
-
Dzięki! :] <!-- s:] -->
Trochę mnie nie było a parę rzeczy się pozmieniało. Pierwsze, to fakt że 17 maja minął dokładnie rok od kiedy mam Fabię, w tym czasie przejechałem ok. 20 tyś km. Auto przeszło bez problemów przegląd coroczny, przed tym została wymieniona plecionka, teleskopy klapy bagażnika, wszystkie żarówki. Po przeglądzie wróciłem do domu, ale temperatura zaczęła rosnąć ponad 90 podczas jazdy... spalony wiatrak chłodnicy, więc mam co robić na weekend :mur:
-
Miałem mała przerwę od internetu, bo na majówce zdechł laptop, ale naprawili na gwarancji Wypad do Berlina udany, 1400km z groszem zrobione bez problemu. W środę jadę na przegląd, bo się kończy w tym tygodniu. Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie, średnio wg komputera - 6.4 przy predkościach 110 - 120km/h, czyli gazu jakieś 7.5 <!-- s:P -->
-
Odkurzyłem, wymyłem i nawoskowałem porządnie samochód, posprawdzałem układy mechaniczne żeby nie było żadnej niespodzianki na wypadzie majowym. W poniedziałek szykuje się trasa Gliwice - Wrocław - Berlin <!-- s;) -->
-
Przerabiałem temat jakiś tydzień temu. Po krótkiej podróży (jakieś 50km) smród niesamowity z koła. Okazało się że mam zużyty cylinderek i linke recznego, bo po puszczeniu klin pozostał w tym samym miejscu. Lanie WD40 na długo Ci nie pomoże, sprawdź podzespoły, oczyść wszystko. Mi całość, czyli rozebranie 2 bębnów z wymianą części, odpowietrzaniem i regulacją ręcznego zajeło jakieś 5-6h. Na ręczny mam patent bo gdyby wciskać klin przez otwór to poszła by kolejna godzina.
-
Wieczór z hamulcami. Okazało się że mam cylinderek i linke recznego do wymiany, za którą zabiorę sie w sobotę. Narazie auto jeździ bez klinu, przynajmniej koło się nie blokuje, odpowietrzyłem układ.
-
Pedantyczny jesteś <!-- s;) --> Właśnie lakieruję prawe lusterko z anglika.