Wolałbym się sam za to nie zabierać bo się po prostu nie znam. Boję się, że coś popsuję. Elektryk samochodowy może by naprawił?
Wymiana zamka to jaki koszt?
Wolałbym się sam za to nie zabierać bo się po prostu nie znam. Boję się, że coś popsuję. Elektryk samochodowy może by naprawił?
Wymiana zamka to jaki koszt?
Cześć,
W mojej Fabii 1,4 występuje problem bardzo częstego otwierania/zamykania się rygla centralnego zamka podczas jazdy samochodem. Na wybojach, dziurach czy czasem na prostej drodze wszystkie drzwi się blokują lub odblokowują w zależności od stanu poprzedzającego. Czasem potrafi się tak otwierać i zamykać kilka razy w ciągu kilku minut co jest bardzo wkurzające.
Co robić? Jaki koszt naprawy? Czy da się jakoś prosto temu zaradzić?
pzdr.
Cześć,
Dziś w Fabianie jak rano chciałem uchylić szybę okazało się, że byłą przymarźnięta i nie chciała się opuścić. W mechaniźmie coś gruchnęło i jakby spadło w środku drzwi.
Przez całą drogę jakieś 100km szyba nam w aucie nie opadła. Raczej w trasie się odmroziła bo pozostałe szyby można było już otworzyć. Pytanie mam do Was koledzy czy możliwe jest aby szyba sama opadła przez noc?
Może to głupie ale podkleiłem szybę do drzwi taśmą aby w razie czego coś próbowało ją trzymać.
Jutro planuję od rana łapać elektryka aby mi to naprawił. Czytając różne posty szykuję się na dość duży wydatek.
PS polecicie dobrego elektryka we Wrocławiu, najlepiej w okolicach centrum/Gaju/Księża?
Jutro jadę do mechanika.
Dla bezpieczeństwa podholuję dziś wieczorem na pobliski parking a jutro rano doleję wodę i przejadę te 300m do warsztatu.
Może głupie pytanie. Jadąc na holu kluczyk w stacyjce przekręca się na zapłon?
Nie jest to groźne dla silnika i elektryki?
Wentylator mógł się nie włączyć gdyż nie było to konieczne. Jak pisałem wcześniej nie spojrzałem na wskazówkę temperatury płynu gdy zapaliła się kontrolka więc mogła się zapalić od wskazania małej ilości płynu.
Po 3 minutach gdy chciałem sprawdzić to wskazówka była już w połowie i być może wcześniej też tam była. Raczej niemożliwe aby tak szybko bez wiatraków układ się schłodził.
Wodę chciałem wlać tylko na czas dojazdu do warsztatu czyli na jakieś 20minut.
Tak jak dziś po nocy patrzyłem jest praktycznie pusto.
Planuję zalać przed wyjazdem do mechanika. Teraz i tak wszystko wycieknie więc bez sensu.
Czy jak pytałem wcześniej kontrolka też się zapala od zbyt małej ilości płynu? Spanikowany nie spojrzałem na wskazania zegara temperatury. Jeśli w Fabii 1 ta kontrolka się zaświeca od zbyt małej ilości płynu to trochę mnie uspokoi. Wyeliminowałoby mi to problem załączenia wiatrków i przegrzewania silnika, co mogłoby pokazać, że problem ten się nie pojawił, a jedynie spowodowane było to brakiem płynu chłodzącego.
Ciężko mi dojść gdzie cieknie. Nie mam kanału a od góry nie widać miejsca wycieku.
Ktoś mi podpowiedział, że kontrolka się mogła zapalić od zbyt niskiego poziomu płynu a nie przegrzania? Czy to może być prawdą?
Mógłbym zalać układ wodą na czas dojazdu do mechanika?
Warsztat na pewno odwiedzę. Tylko nie wiem czy mogę bez płynu jechać samochodem?
I szukam odpowiedzi na drugi pytanie:
Czy to, że dmuchawy się nie załączyły może być spowodowane brakiem płynu chłodniczego w układzie?
Witam,
Dziś na parkingu zastałem Fabię z różową kałużą pod samochodem.
Po przejechaniu do domu jakieś 5km w niewielkich korkach i zaparkowaniu włączyła mi się kontrolka temperatury płynu chłodniczego. Wentylatory się nie włączyły.
Miesiąc lub dwa temu wymieniana była chłodnica, uszczelka pod głowicą i termostat bo w korku samochód się zagotował. Przez ten czas wszystko działało dobrze i nie pojawiały się problemy z wyciekającym płynem ani przegrzewaniem płynu.
Co może być problemem?
Czy to, że dmuchawy się nie załączyły może być spowodowane brakiem płynu chłodniczego w układzie?
Proszę o pomoc, jestem bezradny.