wczoraj pierwszy raz wymienilem rozrzad w fabii. Tak w ogole to pierwszy raz w ogole wymienilem rozrzad:) . skorzystalem z opisu kolegi ale okazalo sie, ze nie do konca trzeba wszystko robic tak jak pokazano w pierwszym poscie. Wychodze z zalozenia , ze tego typu prace nalezy wykonac demontujac jak najmniej. I tak:
-
w ogole zrezygnowalem z odkrecania pompy vacum. Wystarczy zrobic znaki na kolach i odpowiednio ostroznie montowac potrzebne elementy.
-
Jako ze nie posiadam podnosnika warsztatowego to dalem sobie rowniez spokoj z demontazem dolnej oslony zeby plyn zrzucic. Po dostaniu sie do pompy wody podlozylem pod samochod duza miske i poluzowalem pompe. Plyn sam sciekl do miski. Przy ponownym zalewaniu samochodu przelalem go tylko przez kilkakrotnie zlozona czysta szmatke.
-
Zrezygnowalem rowniez z demontazu zbiornika wyrownawczego. Jest to zupelnie zbedne. Wystarczy go jedynie odkrecic od podstawy.
-
Nie ma rowniez potrzeby luzowania kola napedu rozrzadu. Pasek rozrzadu mozna bez problemu zalozyc na to kolo - kwestia wprawy i moze paru prob.
pozdrawiam