Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Moher
    M

    Moher (@Moher)

    0
    Reputacja
    34
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Moher

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Moher

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Moher

    • M
      Falujace swiatla i nieprawidlowa praca pompy wspomagania

      [quote="rychu84"]@Moher
      Napisz prosze jak to rozwiązałeś bo ja mam to samo[/quote]

      Niestety dalej z tym jeżdżę i nic nie mogę na to poradzić. Czasem jak furacz ma dobry dzień to nawet światła nie zafalują. Po wymianie akumulatora niewiele się zmieniło. Jakiś za duży pobór prądu się z tym wiąże. Jak w trakcie jazdy gra radio, wentylator nastawiony na 2, światła to po jakimś czasie pokazuje mi błąd na tablicy ale wtedy już światła nie falują i nie słychać pompy mimo że wspomaganie działa i nie czuję różnicy. Chyba to zostawię i zamiast świateł drogowych ledy wstawię - zawsze mniejszy pobór prądu i paliwa 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Ja za całość zapłaciłem 250 zł w tym robocizna, uszczelka i nowy zbiornik. Myślę że warto dać to do zrobienie by potem nie okazało się że roboty może być jeszcze więcej.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Panowie,już to przerabiałem i u mnie przyczyną było coś innego. Miałem te same objawy: na zimnym odpalał a po 2-3 sek. piszczał czujnik temperatury (piszczeć przestawał po ponownym uruchomieniu), po dojechaniu na miejsce (silnik zagrzany) wskaźnik dalej leżał i ogólnie nie dogrzewał się. Na kompie wszystko OK. Pojechałem do znachora i okazało się że to uszczelka pod głowicą do wymiany - minimalna szczelinka a tyle objawów. Po wymianie uszczelki i całego zbiornika problem zniknął. Od razu szybciej się nagrzewa, nie piszczy no i powiedzieli by nie lać G12 bo jest agresywny i szybciej koroduje m. in. ta nieszczęsna uszczelka tylko lać borygo. Także może lepiej sprawdzić uszczelkę?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Sprzęgło - temat zbiorczy

      Ja także dorzucę swoje 3 grosze. Otóż stojąc ostatnio na światłach (luz + wciśnięte sprzęgło) w pewnym momencie usłyszałem takie delikatne szorowanie. Po kolejnym zatrzymaniu auta, dałem na luz, i jak wycisnąłem sprzęgło znowu usłyszałem słabe szorowanie, które było słychać przez jakiś czas po wyciśnięciu sprzęgła. Wcisnąłem i wycisnąłem znowu i dalej to samo. Jednak nie za każdym razem po wyciśnięciu było to słychać. Wiecie co to może być?
      Dodam że auto eksploatowane w sposób umiarkowany z przebiegiem 67 tys.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] czujnik skretu

      [b]Reda[/b], ja jestem stosunkowo często we Wrocku. Jeśli więc możesz to mi też podaj adres, gdzie taki czujnik mogę nabyć i wymienić.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1] czujnik skretu

      [b]dstojek[/b], jak zrobisz to, o czym pisałeś to daj znać czy to poskutkowało. Napisz jeszcze o płynie - jaki i gdzie go dolewałeś i czy pomogło.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Skrzynia biegów - problemy/olej - temat zbiorczy

      Też się podłączę. Mi od niedawna też 1 i 2 jakoś dziwnie wchodzą. Zauważyłem to kiedy silnik jest bardzo rozgrzany. Czasem zdarza się że nie mogę wrzucić 2 lekko się tocząc. Np stojąc na światłach ruszam, potem wciskam sprzęgło i dupa - nie mogę dać 2. Jest jakby zablokowana. W warsztacie powiedzieli mi że to może być siłownik.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] czujnik skretu

      [quote="FIGO-23"]wyciag wtyczke najpierw wyczysc styki .. u mnie pomoglo ....[/quote]

      hmm, ciekawe... może jakiś pikczers by przybliżyć tą wtyczkę i jej lokalizację? Przyznam się że liczę na tę metodę.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Archiwum

      Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi: autostrady wg GDDKiA autostrady są płatne. Tylko czy na A1 jest kilka odcinków i za każdym razem trza płacić?

      napisane w Dosłownie wszystko
    • M
      Archiwum

      [quote="gory"]Jeśli zastanawiasz się jak ominąć A1 Najlepiej wesprzyj się mapą[/quote]

      Niby tak, ale patrząc na mapę (elektroniczną i papierową) musiałbym nieźle pokrążyć i narzucić dodatkowo przynajmniej 100 km.

      Ponadto zastanawia mnie jeden fakt znaleziony przed chwilą na stronie GDDKiA:

      Do uiszczenia opłaty za przejazd pojazdu samochodowego po drogach krajowych obowiązane są podmioty wykonujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przewóz drogowy z wyłączeniem:
      • przedsiębiorców wykonujących transport drogowy taksówką,
      • pojazdów transportu kombinowanego,
      • pojazdów realizujących komunikację miejską,
      • zakładów pracy chronionej lub zakładów aktywności zawodowej, w przypadku wykonywania przewozów na potrzeby własne,
      • pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 12 ton.

      Czyli pojazdy osobowe (te poniżej 12 ton) nie są zobowiązane do uiszczania opłat?

      Idzie zwariować od tych informacji. 😐 <!-- s:| -->

      napisane w Dosłownie wszystko