Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. memphiz
    M

    memphiz (@memphiz)

    0
    Reputacja
    20
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o memphiz

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez memphiz

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez memphiz

    • M
      Wstępne pompowanie paliwa przed rozruchem - problem

      Cześć
      W mojej Fabii 1 1.4 16V od jakiegoś czasu zauważyłem problem z odpalaniem (trzeba dłużej kręcić aby zaskoczył silnik).
      Zdałem sobie też sprawę że podczas wchodzenia do auta nie słyszę charakterystycznego dźwięku pompy paliwa wstępnie napełniającej układ paliwa.
      Na 100% utrudnione uruchomienie jest powiązane z brakiem wstępnego pompowania paliwa.

      Moje pytanie: gdzie szukać usterki?
      Zakładam że sama pompa oraz jej przekaźnik jest sprawny ponieważ już po uruchomieniu silnika pracuje bez problemów.
      Jak dokładnie działa układ wstępnego pompowania?
      Czy jest on spięty z czujnikiem (włącznikiem) drzwi kierowcy - czy posiada też jakiś czujnik badani ciśnienia w układzie paliwowym (bo przecież nie słychać pompki za każdym razem jak otwieramy drzwi)
      Wszelkie sugestie mile widziane.
      Z góry dzięki.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Podłączenie do bezpieczników

      "podłączenie kamerki (rejestratora) do instalacji elektrycznej tak aby [b][color=#0040FF]pominąć[/color][/b] gniazdo zapalniczki które ma zasilanie stałe"
      [color=#FF0000][b]

      Nie używamy czerwonego koloru.[/b][/color] [color=#008000]Post edytowany przez Tomuś[/color]

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1] Podłączenie do bezpieczników

      Witam
      Temat wydaje się dość banalny ale nigdzie na forum ani w necie nie mogę doszukać się szczegółów.
      Chodzi mi o podłączenie kamerki (rejestratora) do instalacji elektrycznej tak aby pominąć gniazdo zapalniczki które ma zasilanie stałe, zamiast zasilania zależnego od zapłonu.

      Generalnie kamerka to mały odbiornik i nie sądzę aby potrzebne było montowanie przekaźnika ...... chciałbym podłączyć się pod skrzynkę z bezpiecznikami (np obwód radia)
      Moje podstawowe pytanie brzmi jednak: [b]Jak podłączyć się pod bezpiecznik radia aby miało to ręce i nogi inaczej mówiąc aby było zrobione zgodnie ze sztuką ?[/b]
      Czy w tym celu muszę dostać się do tylej części skrzynki bezpiecznikowej i zdejmować cześć deski ?
      Czy przecinać oryginalną wiązkę ?
      Czy istnieją jakieś złączki w formie rozgałęzienia, które można łatwo podłączyć pod bezpiecznik?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      Witaj.

      Jesteś w stanie napisać trochę więcej szczegółów technicznych - bardzo mnie interesuje ten temat, a przede wszystkim co wspólnego ma ciśnienie pod głowicą z cewką zapłonową?
      Żeby świece padały od nieprawidłowego ciśnienia to jestem sobie w stanie wyobrazić...... ale cewka ??

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      Być może jakieś zwarcie, choć ciężko będzie to sprawdzić 😞 <!-- s:( -->. Każda z cewek zasilana jest 4 lub nawet 5 żyłami - już teraz nie pamiętam.
      Daj znać jeśli coś wybadasz u siebie.
      Pozdr.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Wyłączenie sygnału dźwiekowego od rezerwy.

      [quote="dadi1032"]A dlaczego chcesz wylaczyc? No chyba ze cos masz nie tak i caly czas ci piszczy. W moim aucie jest tylko jedno pikniecie i to po wlaczeniu zaplonu lub w czasie jazdy gdy wlacza sie rezerwa.[/quote]

      Pomijając fakt że ciągłe jeżdżenie "na żółtym" jest nie wskazane - lepiej dotankować i spokój, to w sumie nie dziwie się koledze. U mnie sygnał dźwiękowy rezerwy jest tak intensywny że można zawału serca dostać, tym bardziej kiedy włączy się gdzieś w trasie. Ale nawet z rana kiedy człowiek odpala auto i jest przygotowany psychicznie 😉 <!-- s;) --> dźwięk strasznie daje po uszach i niemiłosiernie wkurza.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Cewka zapłonowa - częsta wymiana.

      W mojej 1.4 16V 55KW bardzo często pada cewka zapłonowa (średnio co 3 miesiące) - nie ważne czy jest to zamiennik czy oryginał z ASO.
      Cewka pada zawsze na tym samym cylindrze "3" - tak więc wnioskuję że nie jest to wina cewek.
      Może mi ktoś wyjaśnić jaka jest przyczyna. Nie chce oddawać takiej sprawy do ASO bo może się to ciągnąć wieki a przede wszystkim aż się boję pomyśleć ile policzyliby sobie za taki "detektywistyczny" przypadek.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Oświetlenie wnętrza

      Witajcie
      W mojej F1 chciałbym dobrać się do zestawu oświetlenia podsufitki.
      mam tą wersję:
      [url=http://imageshack.us/photo/my-images/262/dsc00004dn6.jpg/]LAMPKA[/url]

      Kupiłem kamerke DVR do auta i chciałbym zasilać ją własnie z lamki a nie z zapalniczki. (kabelek przechodzący przez całą wysokość auta to słaby pomysł)
      Mój plan to rozebrać zapalniczkowy zasilacz od kamerki i wrzucić go gdzieś za lampkę. Elektroniczna płytka drukowana tego zasilacza do 3 x 5 cm. I tu moje 3 pytania:

      1. Od czego rozpocząć demontaż zestawu oświetlenia żeby czegoś nie uszkodzić.
      2. Czy sądzicie że będzie tam wystarczająco dużo miejsca na płytkę 3x5 cm
      3. Czy znajdę tam obwód który wyłącza się wraz z wyjęciem kluczyka (czyli na podobnej zasadzie jak zachowuje się radio)

      Dzięki pozdr.

      napisane w Tuning optyczny
    • M
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      A czy na starym kompie ten Win7 był [u]identyczny[/u] ?
      Pytam tu o edycje "home" "pro" i czy była ta sama wersja (32bit, 64bit)

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
    • M
      [F1 i F2] VAG - Wszystkie sprawy z nim związane

      [quote="MARKO"]Siemka. Potrzebny mi jakiś polski Vag. Wiem że zapewne wykazuje się lenistwem i nie poszukam sam, ale po prostu nie mam teraz na to czasu.

      Program w wydaniu polskim potrzebny mi do tego kabla: http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-usb-kkl-line-kable-obd1-obd2-piny.html<!-- m -->

      i kompa z WIN 7 64bit[/quote]

      Dołączam się do prośby, ewentualnie proszę o wskazanie sprawdzonej lokalizacji wersji VAG-COM (najlepiej PL)

      napisane w Diagnostyka - oprogramowanie