Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Marianoo
    M

    Marianoo (@Marianoo)

    0
    Reputacja
    38
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Marianoo

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Marianoo

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Marianoo

    • M
      Zatarta dysza spryskiwacza

      Aby ta rureczke wymienic, to najlepiej wyciagnac caly silniczek wycieraczki na stol. Wtedy na spokojnie mozna robic. Od wewnetrznej strony trzeba obudowe/blaszke zakrywajaca tryb odkrecic. Aby zdjac silniczek, to pioro wycieraczk ido sciagniecia, a jak to z nimi bywa moze na wieloklinie byc mocno zapieczone:(

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Wtyczka - urwany kabel od czego ???

      Pytanie troche dziwne, bo napisal bys dane auta, a dwa to tak czy siak widac skad sie urwal bo wtyczka jest dwupinowa, to trzeba wyjac stary/urwany pin z tej wtyczki, zarobic nowy i wsadzic w w wtyczke.
      Patrzac na foto to wyglada mi ten przewod na niebieski i moze byc od alternatora do kontrolki akumulatora w liczniku. Jak przekrecasz kluczyk to swieci sie kontrolka akumulatora? Bo jesli nie to ten przewod wlasnie od tego jest, a i nie masz ladowania na niskich obrotach.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Zatarta dysza spryskiwacza

      Wiem o co Ci chodzi, bo to jest norma. Przerabialem to nie raz nie dwa i wystepuje ta usterka w kaazdym vagu, ibiza, polo, golf, fabia, a3, w kazdym jednym ta rurka wlasnie przeprochniala i "skleila" sie z zewnetrzna scianka, przez co poruszala sie razem z wycieraczka, albo w inektorych ustawila sie tak ze psiukala na rejestracje w dol. Albo wymiana silniczka, albo pomodzic i Twoj naprawic.
      Bo jak jeszcze psiuka, a tylko sie rusza razem z wycieraczka to zle nie jest. Najgorzej co mialem to w polo, az zablokowalo wycieraczke w pionie prawie. A wewnatrz silnikcza pelno rdzy:/

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Mata grzewcza do lusterek

      Na poprzedniej stronie kolega napisal..
      [quote="koleś"]Biały kabelek, o którym mowa jest we wtyczce XP5 pin 4.
      [/quote]
      Pod ten bialy trzeba sie podpiac i beda grzaly lusterka razem z tylna szyba. W module BCM, Bordnetz, czy jak jeszcze mowia centralnej elektryki sie te gniazdo XP5 znajduje.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Zatarta dysza spryskiwacza

      W ASO to generalnie sami nie wiedza co mówia. Pewnie nie leci płyn na tylna szybe. Jesli obraca sie dysza razem z wycieraczka, to standardowo przegnila rurka doprowadzajaca plyn do dyszy. Albo zestaw naprawczy, albo jakis patent.
      W Octavii ta metalowa rurke zastapilem plastikowa rurka od srodka odgrzybiajacego klimatyzacje:) Ta sama srednica i juz rok jest ok:)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Tempomat - Zrob to sam

      Widać kolega ma zapał, to niech robi. Jestesmy na forum i kazdy pisze co o tym mysli:) U mnie auto juz w malej czesci jest seryjne i takich patentow podobnych bylo sporo, odpalanie glosem, autopilot. Tylko ze raz mi rozrusznik sie na sekunde wlaczyl podczas pracy silnika i juz to wywalilem, a przez autopilota sciagalo mnie do rowu. Jesli chcesz to zbuduj to, ale testuj z dala od innych.
      Pamietam na parkingu koledze w aucie zawiesil sie pedal gazu, i auto jechalo do przodu mimo zaciagnietego recznego i puszczonego gazu. Kolega normalnie nie wiedzial co robic i pare metrow przejechal. Inaczej sie to opisuje, a inaczej jak sie cos zacznie dziac i sie traci logike co robic:(
      Oswietl sobie autko we wnetrzu, albo jak chcesz to podumaj nad jakims komputerem pokladowym, to bylo by pozyteczne:)

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      W skrocie 5W-10W-15W --- zadki, gestszy najgestszy a w zime kamien
      ..30-..40..50--- nie odporny na wysokie temp., odporniejszy na wysokie temp., mozna pilowac:)
      Im mniejsza cyfra po W tym mniejsza odpornosc na wysokie temperatury.
      Miales 5W40 to taki lej i bedzie ok:)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Tempomat - Zrob to sam

      Kolega dobrze rozpisal, bo jak wstawisz rownolegle druga rezystancje to Ci komp zeswiruje od przeklaman.
      A po drugie wg mnie czy warto siedziec caly tydzien i dumac czy to bedzie dzialac czy nie, albo czy cos dzieki temu sie wysypie, jak za 150zl mozna miec nowa manetke z tempomatem dobrej jakosci, tylko zalozyc do auta i po klopocie...
      Ja kiedys tez lubilem tworzyc od podstaw, ale pewnych rzeczy nie warto na sile "upiekszac" 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Modyfikacja zderzaka

      U mnie w seacie strasznie drogie sa kratki w zderzak w plaster miodu (komplet 500zl) i koledzy wlasnie takie kratki lacza z ori obudowa i nie znac roznicy wzgledem oryginalu:)
      Jesli sie postarasz i ladnie kratke wpasujesz to moze byc:)
      Kratka z tym jest dobra ze zebra ma grubawe, nie jak te inne liptony, a i mozna ja ladnie uwypuklic do ksztaltu zderzaka.
      Zrobisz to ladnie to bedzie ok:)

      napisane w Tuning optyczny
    • M
      Mata grzewcza do lusterek

      Ehh ja sie przejade na tym moim schemacie, bo mi podaje ze pin 4 to od grzania szyby przod, a 5 od tylnej:/
      Tak Z1 to szyba tyl
      2.5 to przekroj przrewodu 2.5mm kwadrat
      a te ws o ile sie nie myle to kolor bialy przewodu
      ro/sw czerwono czarny
      a br to napewno brazowy

      napisane w Warsztat elektryczny