Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki.
Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia systemu)
I tak zacząłem wyjmować te bezpieczniki i w dwóch przypadkach była zmiana poboru: bezpiecznik nr 39 „ogrzewanie tylnej szyby” pobiera w czasie postoju 10mA i póki co go wywaliłem ale chyba nie na tym polega naprawa? Kolejny drugi bardzo mnie zaskoczył bezpiecznik nr 28 „tempomat, włączniki pedału hamulca i sprzęgła” po jego wyjęciu spadło 30mA !!! Na diabła jest tam ciągle pobierany prąd...
Dla porównania w drugim aucie Skoda Fabia 2 pobór prądu jest... 0.00mA! Ja mam co prawda 30mA bo mam nieoryginalną nawigację i ona właśnie pożera 30mA, bo po włożeniu z powrotem dedykowanego radia „Dance” i po wyłączeniu nic nie pobiera i w F2 nie ma żadnego poboru...
Więc staram się zrozumieć, na co w F1 w bezpieczniku 39 jest 10mA a w 28 jest aż 30mA, razem 40mA poboru?
Jakieś pomysły, dziękuje i pozdrawiam.