Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. listek2000
    L

    listek2000 (@listek2000)

    0
    Reputacja
    33
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o listek2000

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez listek2000

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez listek2000

    • L
      [F1] INSP & SERVICE

      INSP to wymiana oleju co 15kkm, SERVICE to przeglad glowny co 30kkm lub raz w roku, przy zalozeniu stalych interwalow czasowych.
      Oba te napisy mozna skasowac z deski recznie i procedura ta opisana jest w instrukcji obslugi do samochodu

      1. Wciskasz guzik na desce rozdzielczej dopowiedzialny za kasowanie" przebiegu dziennego" jeszcze przy nie przekreconym kluczyku w stacyjce.
      2. Przekręcasz kluczyk do stanu gotowości, ale nie odpalasz silnika.
      3. Trzymasz od 2-5 sek. aż zniknie komunikat i po bólu.
      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1] INSP & SERVICE

      to jest przypomnienie... niebawem serwis/przeglad ...

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki.
      Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia systemu)
      I tak zacząłem wyjmować te bezpieczniki i w dwóch przypadkach była zmiana poboru: bezpiecznik nr 39 „ogrzewanie tylnej szyby” pobiera w czasie postoju 10mA i póki co go wywaliłem ale chyba nie na tym polega naprawa? Kolejny drugi bardzo mnie zaskoczył bezpiecznik nr 28 „tempomat, włączniki pedału hamulca i sprzęgła” po jego wyjęciu spadło 30mA !!! Na diabła jest tam ciągle pobierany prąd...
      Dla porównania w drugim aucie Skoda Fabia 2 pobór prądu jest... 0.00mA! Ja mam co prawda 30mA bo mam nieoryginalną nawigację i ona właśnie pożera 30mA, bo po włożeniu z powrotem dedykowanego radia „Dance” i po wyłączeniu nic nie pobiera i w F2 nie ma żadnego poboru...
      Więc staram się zrozumieć, na co w F1 w bezpieczniku 39 jest 10mA a w 28 jest aż 30mA, razem 40mA poboru?
      Jakieś pomysły, dziękuje i pozdrawiam.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      nie kumam jak to ujales, ale jak po pol godz bedzie 20mA czyli te 0.02 to jest miod i orzeszki i nie bedziesz musial zmieniac aku o ile sam w sobie jest sprawny. Pamietaj aby nic nie ruszac przez te pol godz tzn jak otworzysz maske , drzwi itd to juz tak zostaw, wszystko sie uspi za pol godz... jesli chcesz testowac wraz z centralem i alarmem to zamknij wszystkie drzwi i wcisnij skobel-zamek od maski zeby system myslal ze jest zamknieta i bedziesz mial dostep do aku, pozdr.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      na pewno mierzenie poboru pradu w nowoczesnych autach tak na szybko nie da miarodajnego wyniku... trzeba odczekac te pol godz do przejscia komputera w standby ... wtedy mozna cos powiedziec ... ja wlasnie kupilem varte e44 silver dynamic do skody bo niestety mimo,ze mialem stary naladowany aku to rozladowywal sie bardzo szybko i dopiero test areometrem (kosztuje grosze) elektrolitu w pelni naladowanego akumulatora pokazal jego stan... miarka ledwo drgnela 😞 <!-- s:( --> czyli elektrolit byl juz wyczerpany, pozdr.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] lampy przód : rodzaje ; opinie ; itd ; itp - tema

      [quote="antonio2"][quote="piotrek"]dodalbym jeszcze ze zarowki xsenonowe maja wieksza temperature po rozgrzaniu, dlatego przeroabianie reczne zwyklych swiatel najczesciej konczy sie przepaleniem lub "zaczernieniem" klosza reflektora[/quote]

      Serio lampa ksenonowa ma wyższą temperaturę niż H7? Bo juz sie zastanwiałem nad zaszczepieniem kitu ksenonów do normalnego klosza po H7...[/quote]

      mniejsza... pare osob tu pierdoly napisaly 🙂 <!-- s:) --> moze mieli na mysli co bedzie jak sie wlozy standardowa zarowke H7 90/100wat, pozdr.

      napisane w Tuning optyczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      siemka,przede wszystkim benzyniak potrzebuje mniejszy prad rozruchowy wiec to co bylo za malo dla diesla wystarczylo na benzyne. mnie tez ubywa pradu po 2 tygodniach ale to jest ewidentnie wina aku (2lata troche krotko) po naladowaniu ladowarka 12,67 i to bylo cos malo, ale i po trasie 200km tez alternator go nie doladowal wiecej niz owe 12,67 ... kupilem Areometr - urządzenie służące do mierzenia gęstości cieczy i gazów i ledwo drgnal ciezarek wiec ewidentnie padniety aku i jest do wymiany, pozdr.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      jeszcze raz robilem test w f2 bo odpinalem radio, okazuje sie ze pozera ok 10mA tak samo jak w f1, alarm podbija w takt migania diody o ok 10mA ale ogolnie nie ma wplywu na pobor pradu bo caly czas jest 150mA i jakos sie zagadalem i patrze po pol godziny a pobor spadl do ... 30mA czyli jakby napiecie uchodzi ? komp sie usypia? w kazdym razie nie jest miarodajny pobor pradu zaraz po podlaczeniu miernika, trzeba odczekac te pol godziny moze godzina bez naruszania systemu (tj drzwi lampki klapa itd) i wtedy zobaczyc jak sie sprawa ma, jak znajde czas potestuje w ten spsob f1 bo moze niepotrzebnie sie martwie a pobor tez spada po jakims czasie ??? pozdr.

      [img]http://images48.fotosik.pl/219/746f02f6ee08d925med.jpg[/img] [img]http://images50.fotosik.pl/219/59e89776e9ddb701med.jpg[/img]

      [img]http://images40.fotosik.pl/216/ef6c4f1b228aaca3med.jpg[/img]
      zrobilem tez test w fabii [1] 1,9 tdi po pol godziny po wlaczeniu alarmu i zostawionym panelu radia i zamknieciu auta z poczatkowych 130mA zeszlo na... 20mA czyli nawet mniej niz podaje ASO tj 25mA, pozdr

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      [F1 i F2] Akumulator

      witam mam podobnie, otoz pobór pradu w F1 mam 130mA i zrobilem testy typu wyjmij wloz 😄 <!-- s:D --> i alarm (can - bus) pozera nic po minucie radio tez nic tylko jeden bezpiecznik spowodowal spadek do 10-20mA tj. nr 43 czyli komputer sterujacy ... moze tak ma byc sam nie wiem bo sprawdzilem druga nowa skode F2 i w niej pobor mam 150mA czyli podobny i tam mi sie nic nie rozladowuje...

      ps: czy ja dobrze odczytuje miernik ustawiony na 10A i wskazanie jest 0,13 to dobrze to czytam 130mA? pozdr

      napisane w Warsztat elektryczny
    • L
      Schemat elektryczny - Fabia I

      w aso od kolegi 😉 <!-- s;) -->, normalnie chroniona rzecz i niedostepna w oficjalnym wydaniu, pozdr

      napisane w Warsztat elektryczny