Ktoś kiedyś pisał, że w pompach TRW wysiadają tranzystory ,dodaję foty na jednej są widoczne "jakieś chyba tranzystory " dociśnięte blaszkami ,czy o te elementy chodzi ?możecie podpowiedzieć?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7177ca188a18a139.html<!-- m -->
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab0297893b6d9a74.html
hynek (@hynek)
Informacje o hynek
Najlepsze posty napisane przez hynek
Najnowszy post utworzony przez hynek
-
-
Moja też ściągała , na diagnostyce niby wszystko dobrze , po pół roku wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy,łącznik, łożyska amorów i fabia przestała ściągać
-
Znajomy wymienił , komplet tulei wahaczy , sprężyny ,łączniki , łożyska z poduchami ,wszystko z trw, mechanik skasował (części i robocizna)- zgadnijcie ile????
-
Raczej trudno się pomylić w montażu na łapach ,jakby tam było coś nie tak to by ci stukało przy każdej zmianie biegu .
Jak się nic nie dzieje podczas jazdy i sprzęgło działa prawidłowo to czym się martwić? -
Z tymi zjechanymi szczękami hamulca mieliście rację , płyn był ale widocznie za mało po dolaniu do pełna miganie ustąpiło .
Odnośnie szczęk ,wymieniałem latem( po raz pierwszy od nowości) co prawda bębnów nie przetaczałem pewnikiem przyczyną szybkiego ich zużycia były rysy na bębnach lub jakość szczęk.
Jak się wymienia szczęki to bębny trzreba obowiązkowo przetoczyć ? jak robicie? -
Od dwóch dni po włączeniu zapłonu czy też uruchomieniu miga kontrolka hamulca ręcznego, płyn hamulcowy jest n normie, wyłącznik ręcznego jest sprawny ,co może być przyczyną migania kontrolki?
-
Usługa z tłumikiem 150 zł w warsztacie co się zajmuje wydechami , ja miałem w nowej fabii 3 lata a po wymianie w warsztacie 8 lat chodzi , z tego wniosek że fabrycznie badziewie zakładają