Wszystko ok guma w łączniku stabilizatora wymianiona <!-- s:) -->
pozdrawiam
Wszystko ok guma w łączniku stabilizatora wymianiona <!-- s:) -->
pozdrawiam
Się dołączę <!-- s:) -->
Mi od jakiegoś czasu też pojawiło się stukanie, oczywiście sprawdziłem potencjalne podanej powyżej elementy oraz całość zawieszenia i wszystko jest ok. żadnych luzów itp. Co ciekawe pukanie czasami mija na kilka dni jest cicho a potem znowu dźwięk na nierównościach jakby coś luzem latało z przodu samochodu, i jeszcze na postoju jak pobujam auto na boki to słyszę taki klik klik. Niby wszystko w porządku ale upierdliwe? Co u licha to jest. Przebieg 61 tys.
Moje sugestie: coś stuka w hamulcach, luźne elementy ukł. wydechowego, jakaś pierdoła dostała się ( np. kamień itp.) pod spodnie osłony ?
pozdrawiam
Używam kilimy od zgodnie z zaleceniami instrukcyjnymi, a teraz podczas upałów praktycznie cały czas. Od dwóch dni zauważyłem, że po jakimś czasie zaczyna coś gwizdać (dzwięk z komory silnika) czasami samo przestaje a czasami muszę użyć przycisku AC tzn. wyłączyć i włączyć klimę i przestaje. Generalnie kilimka działa ok. tylko ten dziwny hałas?
Kwestia gustu dla mnie ważne, że na bazie Fabi I jakby to było na F II to dopiero paskudztwo by było, super sa osiągi ciekawe jaką ma masę?
[url=http://www.moto.wp.pl/power_artykul.html?kat=48436&wid=8864572&rfbawp=1179339929.977&ticaid=13c14]SUPER[/url]
Witaj!
Jak odbierałem swoją Fabkę w zeszłym roku w grudniu, to myślałem, ze ten silnik jest źle wsadzony ale w salonie zapewniali, iż ten typ tak ma. Zrobiłem już prawie 10 tys. km, (z dużym zadowoleniem) więc skośne ułożenie już mi nie przeszkadza.
:hurra: <!-- s:hurra: -->
Ps. na dotarciu silnik sprawuje sie troche inaczej, ale potem jest super można z niego wycisnąć wiele ze względu na duży moment obrotowy.
Wczoraj minęły 2 miesiące mojej Fabce (6 947 km na liczniku) i od dłuższego czasu dioda i system funkcjonuje bez zarzutu (samo się naprawiło) :hurra: . Jak to mówią elektronika się wygrzała <!-- s --> .
Przekulałem pierwsze 3 tys. km. :hurra: Silnik jest bardzo fajny. Zauważone zalety <!-- s --> : bardzo elastyczny, dynamiczny nie stresuje przy wyprzedzaniu „kredensów” (TIR-ów). Bardzo dobrze ciągnie nawet na 5 biegu.
Spalanie w zrobiłem dwie "testowe" trasy po około 650 km i 550 z różnym stylem jazdy na pokładzie trzy osoby. Przy spokojnej jeździe 90 km/h do 100 km/h wyszło zużycie 5,4 l na 100 km druga jazda dwie osoby prędkości w graniach 120-130 i do 140 km spalanie wyszło 5,9 l na 100 km. Średnie spalanie z jazdą miejską po pierwszych 3 tys.kKm wyszło 6,6 l na 100 km. Zaznaczam, że poruszam sie spokojnie.
Zauważone wady: :zakrecony: silnik zaczyna słychać przy 3500 obr/min czyli na 5 biegu ok. 115km/h ale w tym zakresie jest jeszcze znośne gorzej przy prędkości 140 km/h i wyższych dłuższa jazda może być męcząca (dochodzą do tego pewnie i opony zimowe które także buczą).
No to tyle dalsze wrażenia za jakieś parę tys. km. Poziom zadowolenia duży
[quote="Bogi"]Jeszcze mi do głowy przychodzi czy przypadkiem to nie będzie wina zamka wewnętrznego drzwi a konkretnie mikrostyku. Możliwe że już dogorywa i niedługo się zepsuje.[/quote]
Mh mam nowe autko z grudnia i zamek ma już dogorywać ???, ostatnio jednak dioda wiecej mruga więc jakby sie polepszyło. Dzieki za informacje.
[quote="Bogi"]...Przede wszystkim jaki masz pilot ? Składany kluczyk ?[/quote]
Mam nie składany klucz z dwoma przyciskami jeden do otwierania drugi do zamykania.
Wczoraj wieczorem zostawiając auto na parkingu dioda pulsowała, dziś rano przyjechałem do pracy też pulsowała wróciłem z pracy zostawiłem na parkingu zaryglowałem i nie pulsuje zawsze naciskam TAK SAMO świetna zabawa. Niestety w ASO elektryk dziś tylko do 15.oo co sie zna.