Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. ghostec
    G

    ghostec (@ghostec)

    0
    Reputacja
    16
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o ghostec

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez ghostec

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez ghostec

    • G
      [F1] Uszczelnianie tylnych drzwi

      witam. wielkie dzięki za instrukcję. poszło błyskawicznie. jakieś 1,5 godzinki na oba tylne drzwi :] <!-- s:] -->
      oczywiście teraz czekam aż spadnie deszcz... mógłbym szlaufem, ale jestem cierpliwy i przekonany że
      wszystko będzie OK.
      dałem tylko ciała z zaślepką głośnika w pierwszych drzwiach. niestety wyłamałem zatrzaski... ale
      trochę taśmy, gąbki i pomyślunku i jakoś się udało :]

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-04-2010, 23:44[/i] ][/size]
      JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI !!!
      DZIŚ CAŁY DZIEŃ U NAS LAŁO I ... NIC NIE CIEKNIE !!

      NO MOŻE PRZESADZIŁEM Z TYM "NIC"... NIC TAM GDZIE USZCZELNIŁEM (DRZWI TYLNE)
      ZOSTAŁY MI JESZCZE DRZWI PASAŻERA Z PRZODU 🙂

      napisane w Zrób to sam
    • G
      [F1 i F2] Hamulce tył/tylne/wymiana

      link do tych oryginalnych z FERODO
      [url]http://www.allegro.pl/item789988898_org_szczeki_hamulcowe_fabia.html[/url]

      różnią się od innych głównie kolorem metalu, tylko cena jest z kosmosu.
      myślicie, że warto inwestować w szczęki?? przecież i tak głównie przodem się hamuje 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Hamulce tył/tylne/wymiana

      witam. właśnie dostałem info z serwisu, że kończą mi się szczęki hamulcowe.
      pojawia się zatem pytanie jakie kupić. na allegro znalazłem za 260 zł niby oryginalne w opakowaniu VW, ale jest na nich napis FERODO. ale po co przepłacać skoro na 50-80 zł też mogę kupić FERODO. tylko czy to są te same szczęki? a może jakieś inne? np. TRW?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

      [quote="vanhouse"]silnik 1.4 pali 13 litrów ?

      to sobie kup diesle'a [/quote]

      pewnie, że chciałbym diesla. problem w tym, że kupowałem okazję (3,5 letnią Fabkę za 15 tysiaczków 🆗 <!-- s🆗 --> ) miałem tylko godzinę na zastanowienie. ale nie da się ukryć, że taki dieselek 1.9 to super sprawa. ma niezłego kopa i mało pali. tiiaaaaa.... pomarzyć zawsze można... 😉

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

      ja zamówiłem sobie Continentale TS-800 i po pierwszych próbach na śniegu, trochę lodzie i na suchej nawierzchni mogę powiedzieć, że warto było wydać te 200 zeta za sztukę (tak swoją drogą to i tak super cena jak za oponę z wyższej półki).
      oponka jest cicha i ładnie się trzyma drogi w tych rozmaitych polskich warunkach. podobno jedyny jej mankamentem jest to, że szybko się zużywa, ale o tym przekona się pewnie nowy właściciel. na wiosnę sprzedaję fabkę bo nie zamierzam jeździć samochodem co pali prawie 13 litrów w mieście !!! :cenzura: <!-- s:cenzura: -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      Nie odbija zamek tylnej klapy w kombi

      u mnie w kombi też się tak dzieje, ale to pewnie dlatego, że mam skrzynię basową w bagażniku :super: <!-- s:super: -->
      mam tylko nadzieję, że to sprawa linki bo czasami jak patrzę jak mi się gną blachy przy każdym walnięciu to obowiam się jak długo ta klapa wytrzyma 😄

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

      nie chcę robić nikomu krypto-reklamy, ale wg mnie najlepsze ceny mają na http://www.opony.com<!-- w -->.
      sam pracuję w salonie i na tej straonce mają niższe ceny niż my w zakupie!! :super:
      sam przymierzam się do Goodyearków lub Nokianów ")
      co z tego wyjdzie pewnie dam znać już w przyszłym tygodniu. no chyba, że pogoda będzie sprzyjająca, wtedy odłożę jeszcze zakupy....

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Zawieszenie przód/tył

      bo to drążki miałem głównie do wymiany. na dziurach miałem nieprzyjemne stuki. końcówki wymieniłem na nowe by przez długi czas nie zaglądać w zawieszenie...

      wymieniłem również tuleje wahaczy. wsadziłem oryginały, ale ponieważ pasują również z VW, Seata i Audi A2 - to mój mechanior powiedział mi, że mogłem pojechać właśnie do Audi i tam kupić oryginały. Podobno są kilka razy droższe, ale starczają na odpowiednio dłużej, a przecież w tym wszystkim i tak najdroższa jest wymiana....
      Czy ktoś eksperymentował z takimi wynalazkami???

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Zawieszenie przód/tył

      rozmawiałem o tym w 3 ASO i wszystkie potwierdziły, że są 2 typy przekładni. podobno popularniejsza jest TRW - ale za to drążki są droższe - i takie właśnie kupiłem.
      oczywiście musiałem mieć pecha, bo okazało się że mam przekładnie KOYO.
      gdybym wymiankę robił a ASO to tylko bym się cieszył bo drążki KOYO są ponad 2 razy tańsze. niestety drązki kupiłem na allegro w komplecie z końcówkami, które i tak wykorzystałem, więc nie mam teraz jak zwrócić.... [b]więc jakby ktoś potrzebował nowe oryginalne drążki TRW to oddam za pół darmo 🙂 <!-- s:) -->[/b]

      drążki KOYO i TRW różnią się gwintem wchodzącym w przekładnię. długość, patrząc gołym okiem, jest prawdopodobnie taka sama. poza gwintem innych różnic nie znalałem. mam nadzieję, że pomogłem :super:

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1 i F2] Zawieszenie przód/tył

      mi stukało na dziurach, ale niestety nie były to gumy 😞 <!-- s:( -->
      do wymiany poszły drążki kierownicze i tuleje wahaczy. same części można w miarę tanio nabyć na allegro. gorzej z kosztami wymiany i późniejszej geometrii...
      oczywiście popieram mimo wszystko zakup oryginałów, bo zamiennik w zawieszeniu na bank tyle nie przejadą a koszty wymiany są wysokie.

      jeżeli ktoś myśli o wymianie drążków kierowniczych to proszę pamiętać, że są dwa typy i oba występowały równocześnie!! bez demontażu chyba nie ma szans sprawdzić jakie są właściwe. więc zanim coś kupicie na allegro (np. tak jak ja) koniecznie sprawdźcie jaki typ przekładni macie w fabce (KOYO czy TRW).

      ORGINAL PARTS RULEZ

      napisane w Warsztat mechaniczny