Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. galileo
    G

    galileo (@galileo)

    0
    Reputacja
    14
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o galileo

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez galileo

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez galileo

    • G
      [F1] Wymiana mocowania klamki w drzwiach

      Po roznitowaniu blachy pełen entuzjazmu, że to tylko pierścień trzeba będzie na swoje miejsce ustawić trochę mnie zamurowało :shock: Okazało się, że mocowanie klamki (1*) pękło i wizja szybkiej naprawy usterki oddaliła się 😢 Na szczęście jest internet, używane mocowanie wraz z klamką dotarło po kilku dniach - to jest główny powód tego, że cała naprawa tak się wydłużyła. Obecnie blacha przykręcona jest na śruby do nitonakrętek, całość działa, jest zadowolenie :mrgreen: <!-- s:mrgreen: --> . Ogólnie rzecz biorąc trzeba wszystko uważnie robić bez pośpiechu.

      Na yt znalazłem wiele filmów jak takową naprawdę wykonać, to bardzo mi pomogło.

      1* [url=https://tinypic.pl/d81fkbfx20pp][img]https://files.tinypic.pl/i/00982/d81fkbfx20pp_t.jpg[/img][/url]

      napisane w Blacharstwo i lakiernictwo
    • G
      [F1] Wymiana mocowania klamki w drzwiach

      Pierścień trzymający zamek w drzwiach kierowcy wpadł mi dziś do środka drzwi. Po wyjęciu zamka widziałem, że jest luźny, ale nie sądziłem że da nura w dół... chwila nieuwagi i poszedł... Rozumiem, że pierścień powinien być scalony z resztą klamki wewnątrz drzwi.

      Po zdjęciu tapicerki zapewne muszę rozwiercić nity, pytanie: które?

      [url=https://tinypic.pl/4oknvagb0meq][img]https://files.tinypic.pl/i/00982/4oknvagb0meq_t.jpg[/img][/url]

      Czy z linkami nie będzie problemu przy zdejmowaniu tej osłony blaszanej? Po tym działaniach czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki? Jak po rozwierceniu nitów przymocować później tę osłonę? Pozdrawiam

      napisane w Blacharstwo i lakiernictwo
    • G
      [F1] bezpiecznik przy akumulatorze

      Witam,

      kontrolka ABS mi dawała po oczach, na tę chwilę wymieniłem bezpiecznik na akumulatorze, który był uszkodzony.

      [img]http://i68.tinypic.com/2pp0e85.jpg[/img]

      Teraz mam pytanie odnośnie tego bezpiecznika, który włożyłem w miejsce wadliwego, mianowicie zabrałem go z poz. nr 3 na foto i przełożyłem do 4. Sądzę, że ta 3 to puste gniazdo, albowiem, żaden przewód od niego nie odchodzi, ale w instrukcji fabii w tym miejscu poz. nr 3 opisana jest jako: "wentylator chłodnicy"....

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Odczyt błędu ABS /Poznań

      Witam, mam nadzieję, że dział który wybrałem jest właściwy do tego pytania.

      Mianowicie, gdzie w Poznaniu za niewielką kwotę można odczytać błąd komputera, mianowicie chodzi o kontrolkę ABS + ręczny i 3x piszczałka... Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Korek wlewu oleju

      Witam,

      zastanawiałem się gdzie dodać swoje pytanie i mój wybór padł na to miejsce, mam nadzieję, że ktoś mi odpowie sensownie...

      • mianowicie po wymianie oleju pod korkiem wlewu na plastikowej pokrywie po jakimś czasie użytkowania auta pojawiały się opary oleju, po dokładnym oczyszczeniu problem powraca. Dziś kupiłem nowy korek wlewu oleju /zamiennik/ i po sprawdzeniu indeksu obawiam się że nie jest on przeznaczony do mego auta, pomimo tego, że sprzedawca w sklepie mówił, że "będzie pasować, dobra firma, itp., itd.". Zakupiony korek to[i] febi blistein 02113[/i] /zamiennik oryginału [b]06B 103 485C[/b]/ - natomiast przeglądając dziś internet przy korku o tym symbolu nie ma informacji, że pasuje on do mego auta (Fabia I 1.4TDi 70KM), z indeksu pewnego sklepu moto wynika, że do mojego auta pasuje korek wlewu o symbolice [b]06A 103 485C[/b] lub [b]06A 103 485[/b]F. Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy przedmiot który nabyłem jest odpowiedni do mego auta, czy lepiej oddać go sprzedawcy (zresztą kilka lat temu gdy wymieniałem tarcze w corsie ten sam sprzedawca sprzedał mi towar niepasujący do tego auta, chyba stąd moje obawy). Taka mała rzecz - jedna różna litera a duży problem... help 😉
      napisane w Polecam części / Poszukuje numeru części
    • G
      Cześć!

      Witam wszystkich [b]Forumowiczów[/b]!

      Jestem tu od dawna, częściej się przyglądam "z ukrycia" i czytam porady użytkowników Fabii odnośnie jej użytkowania.

      Moje auto: Fabia I 1.4 TDI

      Pozdrawiam
      Adam /Poznań.Wielkopolska

      napisane w Przywitaj się!
    • G
      [F1] Akumulator

      ...uprzedzając dalsze za i przeciw wymieniłem jednak ten większy na Vartę Silver 63Ah, rozmawiałem z wieloma osobami, wyszło na to, że skoro producent Skoda po VIN mówi mi, że ma być akumulator o pojemności 60Ah to już jakiś sygnał po co wstawiać ten większy, z kolei sprzedawca mówił mi, że ten większy nawet 5 lat pochodzi i problemu nie będzie, ale jakoś to do mnie nie dotarło, może gdybym miał bogatszą wersję Fabii to co innego, ale jest inaczej 😉

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Akumulator

      [quote="Maki"]Nie powinieneś mieć problemów.[/quote]

      Co Twoim zdaniem lepsze? Czy nie lepszy byłby ten aku 62Ah Varty, tak by problemów sobie nie narobić?

      [quote="Maki"]A gabarytowo to max aku jaki wejdzie ci do skody. Czy dało by radę większy.[/quote]

      ten wszedł na styk i to raczej gabarytowo max do tego auta w tym wydaniu

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Akumulator

      [b]Maki[/b] 4x dziennie po powiedzmy przynajmniej 20 minut jazdy każda, bez korków

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Akumulator

      Witam,

      dziś niestety akumulator już nie podołał mrozom (tylko - 22*C na termometrze), kilka razy już wcześniej pokazywał, że krucho z nim.

      Dziś wybrałem się do sklepu z akumulatorami, po dobrych 20 minutach wybrałem akumulator MOLL 12V 74Ah [url=http://193.23.48.133/akumulator-moll-germany-12v-74ah-74-ah-poznan-i2047496675.html][taki akumulator jak tutaj][/url] Sprzedawca powiedział, że to produkcja niemiecki, obecnie jedna z lepszych marek wśród akumulatorów i że do diesla ten będzie dobry pomimo wyższej pojemności.

      Gość odradzał mi zarówno Vartę jak i Centrę, moje pytanie jest takie czy moja w związku z tym, że Skoda zaleca akumulator z poj. 60Ah; nie będzie z nim kłopotu?

      Moja Fabia r. 2006 1.4TDi 70KM - podstawowa wersja, krótkie jazdy codziennie; oczywiście włączone światła, nawiew + radio, nic więcej - czy akumulator doładuje się, tak by zaraz po gwarancji (2 lata) paść?

      Zastanawiam się nad ew. zamianą na Vartę Silver ([url=http://193.23.48.133/akumulator-varta-silver-63-ah-poznan-i2077232390.html]coś takiego[/url])

      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny