[F1] Wymiana mocowania klamki w drzwiach
-
Pierścień trzymający zamek w drzwiach kierowcy wpadł mi dziś do środka drzwi. Po wyjęciu zamka widziałem, że jest luźny, ale nie sądziłem że da nura w dół... chwila nieuwagi i poszedł... Rozumiem, że pierścień powinien być scalony z resztą klamki wewnątrz drzwi.
Po zdjęciu tapicerki zapewne muszę rozwiercić nity, pytanie: które?
[url=https://tinypic.pl/4oknvagb0meq][img]https://files.tinypic.pl/i/00982/4oknvagb0meq_t.jpg[/img][/url]
Czy z linkami nie będzie problemu przy zdejmowaniu tej osłony blaszanej? Po tym działaniach czekają mnie jeszcze jakieś niespodzianki? Jak po rozwierceniu nitów przymocować później tę osłonę? Pozdrawiam
-
Nity - wszystkie dookoła blachy.
A skoro spadł pierścień tzn ze ktoś go odkrecił / niedokręcił.
Luzuje się go na 2-3 obroty kluczem torx przez otwór z boku drzwi.Blache albo nitujesz jak było, albo używasz nitonakrętek i dajesz śruby.
Warto przy tym zabiegu sprawdzić / uszczelnic tą blachę by auta nie zalewało.
Tematy znajdziesz na forum.Do prac z zamkiem zawsze lepiej zdjąć tą blachę - mniej stresu <!-- s:) -->
-
Po roznitowaniu blachy pełen entuzjazmu, że to tylko pierścień trzeba będzie na swoje miejsce ustawić trochę mnie zamurowało :shock: Okazało się, że mocowanie klamki (1*) pękło i wizja szybkiej naprawy usterki oddaliła się Na szczęście jest internet, używane mocowanie wraz z klamką dotarło po kilku dniach - to jest główny powód tego, że cała naprawa tak się wydłużyła. Obecnie blacha przykręcona jest na śruby do nitonakrętek, całość działa, jest zadowolenie :mrgreen: <!-- s:mrgreen: --> . Ogólnie rzecz biorąc trzeba wszystko uważnie robić bez pośpiechu.
Na yt znalazłem wiele filmów jak takową naprawdę wykonać, to bardzo mi pomogło.
1* [url=https://tinypic.pl/d81fkbfx20pp][img]https://files.tinypic.pl/i/00982/d81fkbfx20pp_t.jpg[/img][/url]
-
Cieszę się Twoim sukcesem <!-- s:) -->