Z tą mocą i wyposażeniem to bym jednak nie przesadzał... <!-- s;) -->[/quote]
Oj tam nie marudź. Ja mam 54 i jakoś daję sobie radę
Witam i ja!
Z tą mocą i wyposażeniem to bym jednak nie przesadzał... <!-- s;) -->[/quote]
Oj tam nie marudź. Ja mam 54 i jakoś daję sobie radę
Witam i ja!
No niestety w HTP zawory to standard - grzybki wypalają sie i pękają w skrajnych przypadkach robią sie z nich "kwiatki". Najczęściej siadają zawory wydechowe a podczas weryfikacji proponuje sprawdzić dodatkowo prowadnice bo mają tendencję do wyrabiania się. W Twoim przypadku koszty nie powinny być spore - w końcu masz tylko sześć zaworów. Koszty oryginalnych to ok 100zł za sztukę a w zamienniku poniżej 20zł. Ja swoją głowicę robiłem po 150 tys km. Za obróbkę zapłaciłem ok 300 zł (wymiana trzech zaworów i prowadnic + docieranie przylgni, planowanie, wymiana uszczelniaczy). Ciekawą rzeczą jaką zauważyłem jest to, że nieraz przyjeżdżały do nas Fabie użytkowane delikatnie przez starsze osoby i głowice padały nieraz nawet po dwudziestu kilku tysiącach podczas gdy egzemplarze ujeżdżane pod ciężkim butem przedstawicieli handlowych wytrzymywały bez zająknięcia po 250 tys i więcej... One bardzo lubia jak są przeciągane po obrotach. U mnie była jeszcze ciekawa sytuacja że gdy silnik zaczynał palić na dwóch cylindrach to po kilkunastokilometrowym przepałowaniu pod czerwone pole wszystko wracało do normy na jakiś czas Chętnie bym wziął taki do roboty ale niestety nie mam warunków a w moim serwisie niestety już nie pozwalają na "lewizny" <!-- s:( -->
Osobiscie się z tym nie spotkałem ale posteram sie rozeznać w temacie
O tak :szczesliwy: z moich głośników tez często leci State of Trance :sluchawki: a poza tym Tiesto, Atb i inne- głównie trance. Pomaga mi sie skupić za kierownicą choć niedawno zasłyszałem że kierowcy słuchający trance i techno stanowią największe zagrożenie na drodze :wariat: Mimo wszystko nie ma dla mnie nic lepszego niż w nocy na pustej, ciemnej drodze zapodać sobie głośno "Delerium" Tiesto http://teamo.wrzuta.pl/audio/3rbbSkeoTvl/dj_tiesto_delerium_-the_silence--- :zahipnotyzowany: po prostu hipnoza. Ale nie tylko na tym jeżdżę. Zależy od nastroju. Z hip hopu często slucham Eldo. Mogę chłonąć w każdych ilościach i za każdym razem głębokie teksty robią na mnie wrażenie działając albo jak balsam dla duszy albo kubeł zimnej wody na głowę. Radia słucham rzadko, najczęściej wtedy gdy uda mi się trafic na jakieś ciekawe audycje (np. radio Plus, radio Warszawa), ale po prostu nie trawię Eski i tym podobnych a głównie durnowatych prezenterów, powtarzających się cały czas kilku piosenek które podobno są "na czasie" i całej masy reklam... A no i kilka płyt z Disco polo w moim schowku też się znajdzie :tanczy2: Może to trochę dziwne że w jednym pokrowcu na płyty jest Eldo i Disco Polo ale na razie się nie pogryzły <!-- s:) -->
Niedostatki prądu są najczęstszym powodem rzucenia palenia przez diesla. Drugi to niesprawne lub słabe świece żarowe które dają znać o sobie właśnie w pierwsze mrozy. Kontrolka może się świecić ale jedna, dwie nie wydają albo dają słabo. Trzeci to nieodpowiednie paliwo i parafina w filtrze paliwa. Jeśli na filtrze masz sprawny zaworek zamykający to podczas niskich temperatur paliwo do pompek podawane jest z ominięciem filtra paliwa w którym paliwo potrafi zgęstnieć. Jeśli zaworek jest w Twojej Fabii to możesz przez niego podejrzeć co się dzieje na wierzchu filtra.
[quote="MirekS"]Za dużo będziesz miał przekładek łącznie z sterownikiem, wątpię czy to się będzie kalkulować, sądzę, że lepiej warto zastanowić się nad zmianą auta.[/quote]
Dokładnie. Cały silnik z osprzętem, skrzynia, poduszki, sterownik, zestaw wskaźników, wydech, wiązka, półosie chyba też, duzo pracy itd itd...nie kalkuluje się. W tym przypadku lepiej sprzedać niewdzięcznicę i rozejrzeć się za "gotową" 16v
Do przedniej tulejki wahacza potrzebna będzie prasa. Jeśli jej nie masz lepiej jedź do warsztatu. Wymiana bywa dość wredna, bo tulejka jest szeroka i dość opornie włazi w stosunkowo ciasne gniazdo szczególnie gdy jest już ono przykorodowane.
Chodzi o to że po odłączeniu akumulatora szyby nie będą sie opuszczać/podnosić w trybie automatycznym. Żeby je zaprogramować wystarczy szybę podnieść i opuścić przyciskiem i przytrzymac przycisk kilka sekund gdy szyba będzie już w górze albo na dole. I wszystko.
[quote="zbyhoo"][quote="Adam_M"]W ASO w ramach akcji [/quote]
Kiedy była ta akcja? i jakich roczników dotyczyła? Bo mi koleś w ASO powiedzial, że nic o tym nie wie i mi tego nie zrobi.[/quote]
Nie pamiętam dokładnie - kilka lat temu. A dotyczyła samochodów z wadliwym poprowadzeniem wiązki. W ASO powinni o tym wiedzieć.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 28-01-2012, 14:15[/i] ][/size]
P. s. A jeśli osoba z którą rozmawiałeś to doradca serwisowy to mnie to nie dziwi. Oni często niewiele wiedzą na temat samochodów. Oczywiście nie każdy ale czasem pracują tam laicy.