Problem z odpaleniem fabii 1.4 MPI

Topic created · 8 Posts · 5748 Views
  • Witam
    Od pewnego czasu mam dziwny problem z moją fabką 1.4 MPI 68 KM.Chodzi konkretnie o to, że po zatankowaniu paliwa autko zapala mi dopiero za 2 razem.Za pierwszym razem jak probuje zaplaic ją to ona wogole niereaguje.Jakby brakowało paliwa czy co?? I tak za kazdym razem od 2 miesiecy mam. Za drugim razem jak przekręce kluczyk pali idealnie.Czy miał ktos podobny problem?

  • A sprawdzałeś błędy VAGiem :?: <!-- s:?: -->

  • Tak podpiąłem pod VAG wyskoczył mi błąd 17549. Kasuje go ale co pewnie okres błąd powraca. Myśle ze jest on związany z tym ze jak fabie odpalam rano na zimnym silniku ot obroty wchodza mi na 3 tyś i spadaja do zera i samochód gaśnie(przyzwyczaiłem sie juz do tego). Wyskakuje mi również błąd ze mieszanka za bogata ale to chyba w kazdej fabiance tak jest.

  • [quote="eber83"]Wyskakuje mi również błąd ze mieszanka za bogata ale to chyba w kazdej fabiance tak jest.[/quote]
    Nie ma. to oznacza że coś z czujnikiem tlenu (sonda lambda)
    Co do błędu 17549 to błąd sterowania mocą

  • Chcaiłem kontynuować moj wątek. Wczoraj wróciłem z gór swoja fabka niebez kłoptów. Po dotarciu na miejsce 100 km zgasiłęm silnik a nastepnie próbowałem go uruchomić by przestawić samochód jesnak bez rezultatu. Krecielm kluczykiem ani ruszył:/. Po 10 minutach spróbowałem ponownie i bez problemu zapalił. Co to może byc.? Dodam ze mam tak z moją fabką na codzień. Jezdze do pracy jakies 15 minut jak wyłącze autko i ponownie probuje je uruchomić mam taki sam problem- tylko ze udaje mi się go dopiero za drugim razem włączyć. Przed podróżą zatankowałem samochód do pełna i wlałęm SPT środek do wtryskiwaczy z wiarą ze przeczyszcze wtryski. Efekt był odwrotny bo w drodze powrotnej auto całkwicie straciło moc- zero przyśpieszenia,duszenie przy dodawaninu gazu. Niewiem co robić -błędów na VAG zero.
    Pozdrawiam

  • Może to czujnik temp. przy termostacie. Miałem podobny efekt jak opisujesz tylko że nie miałem mułowatego

  • Czujnik położenia wału! Typowa przypadłość jeśli jest on uszkodzony. Nie odpala lub bardzo ciężko na ciepłym silniku...a na schłodzonym jak ręką odjął. Sprawdź i jeśli konieczne wymień. Ja bym na to obstawiał.

  • Wymieniłem czujnik temperatury wody i nadal nic ciagle te same objawy. Natomiast niemogę nigdzie kupic czujnika wału rozrzadu. Czy ktoś orientuje sei ile może kosztować? i czy samemu można wykonąć jego wymiane?
    Pozdrawiam

Log in to reply