Fala gorąca
-
Witam
Mam taki mały problem z nawiewem. moje autko wyposażone jest w klime. a obiaw jest taki że czasem sie zdarza że wali mi ciepłe powietrze albo nawet gorące gdy pokrętło jest ustawione na zimne, kręcenie pokrętłem nic nie daje,skutkuje natomiast wyłączeie wentylatora i wszystko wraca do normy, Nie mam pojęcia o co chodzi, boję się że będę musiał pojechać do serwisu , z tego co wiem regulacja odbywa się elektronicznie ,poprzez silniczek krokowy,więc może jest uszkodzony. co wy na to
pozdrawiam -
Wydaje mi się, że coś już kiedyś było takiego, jak nie, pozostaje elektryk, niech szuka przyczyny.
-
może myśisz o innym forum bo tam też się pytałem, a jestem tu bo tamto zamkneli.jak ikt nie będzie wiedział to kicha
-
Zastanawiam się czy "coś" nie włącza Ci obiegu zamkniętego.
-
napewno nie włącza się obieg zamknięty,
Zastanawiam się nad przerobieniem na manualną klime, bo ta półautomatyczna chodzi tragicznie,zamienie silniczek krokowy na ślimaka a przewody na linkę,coś może wymyśle i pokombinuje -
W takim razie powodzenia, wynikami podziel się na forum <!-- s:) --> .
-
Pełen sukces!!!!!
Musiałem się wkońcu zabrac za ta klimę bo już nie mogłem jeżdzić przktycznie co chwilę się zacinało, po przejżeniu książki i programu Etk-a , zabrałem się do roboty.Na początku chciałem tylko zdjąć tą osłonę tunelu pod konsolą, ale okazało się ze to będzie za mało.Zdjołem wiec dolną częśc deski z lewej strony, znalazłem ten silniczek i faktycznie się zacinał, lekkie stuknięcia powodowały że działał, jednak ni cholery nie dało się go wyciągnąć,więc dalej rozbierałem.Zdjołem schowek i konsole centralną.Wreszcie uzyskałem dostęp, silnik montowany jest na uchwycie który się zatrzaskuje mozna go łatwo wyjąć,dokładniejsze ogledziny potwierdziły diagnoze "zacina się". po zrobienu kilku zdjęć silniczkowi chciałem go założyć, ale pomyślałem ze moze go przesmaruję w środku.po otwarciu okazało się że wygląda jak nowy, pogrzebałem w nim trochę i po podłączeniu okazało się że działa rewelacyjnie.wiec zaczołem składać, troche było problemów z ponownym ustawieniem zębatki ale sobie poradziłem.trochę było zkładania tych osłon ale nie było tak żle. całość zajeła mi około 4 godzin. Teraz klima i wentylacja chodzą rewelacyjnie.a silniczek sobie zamówie w robocie, w razie potrzeby wymienie.
wydaje mi się nawet ze jest to ten sam silnik co do obiegu zamkniętegoPrzerobienie klimy na manualną było by bardzo trudne ponieważ zestaw pokręteł jest za razem komputerem klimy, trzeba by za dużo kombinować
Wszystko się jednak udało
-
No wiec tak
Naprawienie silniczka nic nie dało, znowu zaczyna się psuć, muszę więc koniecznie kupić nowy. Miałem jeszcze jeden pomysł.Po zaglądnieciu do Katalogu elektronicznego okazało się że można użyć silniczka od obiegu zamkniętego,więc wziołem się ochoczo do roboty i rezebrałem znowu deskę, niestety okazało się że siniczki są takie same ale mają rużne zębatk. Nie ma wiec innego wyjścia. Tak z ciekawości pytałem się w serwisie ile kosztuje powiedzieli że 440 zł. :shock: :shock: :shock:
Kaszanka co !!!!!
Pozdrawiam