Stukanie z tyłu samochodu
-
Witam,
mam następujący problem. Przy przejeździe po większych nierównościach naszych polskich ulic z tyłu Fabii dochodzi mnie odgłos stukania. Wydaje mi się, że odgłosy dochodzą z prawej strony. Jestem posiadaczem Fabii od dopiero od niedługiego czasu, stąd nie mam jeszcze doświadczenia w tym temacie.
Co może być przyczyną tego stukania? Co powinienem sprawdzić?
Proszę Was o radę. -
Też wydawało mi się że stuki z tyłu a mechanik tylko się zaśmiał i powiedział "Przód" i okazało się że ma rację. Gumy na stabilizatorze poprzecznym, drążek stabilizatora, że przy odkręcaniu wahacza poszło gniazdo bo wahacz jest z aluminium to i jeden wahacz, robocizna, później przymusowe ustawianie zbieżnosci kół i 700zł poszło się............
-
Podjedz na szarpaki bedzie dokladnie widac co poszlo.
-
Zanim dokonałem zakupu samochodu byłem na szarpakach na Stacji Kontroli Pojazdów i było wszystko OK. Czy to możliwe, aby w tak krótkim czasie się coś rozsypało?
-
Zazwyczaj są to jednorazowe przejazdy do 10 km i wtedy dochodzą mnie te odgłosy. Nie wiem, jak to wygląda na dłuższych odcinkach, nie miałem okazji się jeszcze przekonać.
-
Ja miałem tak niedawno że waliło okrutnie na większych uskokach nawierzchni tak jakby od zawieszenia z tyłu. Zgłosiłem to jak byłem w ASO przy okazji żeby zbadali co tak stuka, ale stwierdzili ze wszystko jest ok i co ciekawe po tym ich sprawdzeniu już tak mocno nie stuka, czasem tylko delikatnie stuknie... No chyba że miała z tym stukaniem związek uszkodzona przekładnia kierownicza - no ale te stuki wyraźnie dobiegały z tyłu auta od podłogi.
-
chyba rzeczywiście wybiorę się do ASO - zobaczę co mi ciekawego na ten temat powiedzą... Dzięki za podpowiedzi <!-- s;) -->
-
[quote="przemaas"]Co może być przyczyną tego stukania? Co powinienem sprawdzić?[/quote]
Łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze. A jaki rocznik i przebieg :?: <!-- s:?: -->
-
Rocznik 2003, przebieg 42 tys. km.
-