Czy da się zrobić tempomat z Ogranicznika prędkości?

Topic created · 7 Posts · 1212 Views
  • Witam posiadam Nową fabie III po Face liftingu i cały czas myślałem że będzie w moim aucie tempomat a tu zamontowali ogranicznik. Moje pytanie jest nast: czy da się z ogranicznika (komputerowo tylko programując ) zrobić tempomat? czy trzeba montować nową manetkę programować itd? jeżeli tak to kto może się tego podjąć i jakie koszta (całkowite)

  • Pisz do kolegi KOLEŚ.
    On ogarnia takie rzeczy.

  • Witam.

    Powiem tak troszkę inaczej.
    W F3 przed FL dało się tak zrobić że ogranicznik się przerabiało na tempomat. Trzeba było kupić manetki plus wiązkę i znaleźć kogoś kto to ogarnie w należyty sposób.
    Nie można mieć ogranicznika z tempomatem razem . Jedynie to było możliwe na etapie produkcji. Trzeba wybrać co się chce tempomat albo ogranicznik.
    Kosztów nie pamiętam.
    Musisz kogoś dobrego w okolicy znaleźć . Może być nawet aso.

    6V0054800A bez komputera pokładowego

    6V0054800B s komputerem pokładowym

  • Tomuś, ogranicznika się nie wybiera. On jest 🙂 <!-- s:) -->
    Tempomat jest za dopłatą i wymaga innej manetki, możliwe że te numery co podajesz są ok.
    Na innym forum temat też był, lecz okazuje się że użycie SpeedLimitera do tempomatu nie jest proste.

    Możliwe też, że po wizycie w ASO z takim tempomatem przywrócą org oprogramowanie.

  • Kapi chodziło mi o to że jak masz ogranicznik a chcesz tempomat to musisz wybrać . Nie można mieć obu rzeczy. Pomijam produkcję auta bo wtedy jest inaczej i wtedy się da mieć te rzezy razem.

    Ja wiem że to przerabiali i się dało, ale tylko na jedną rzecz. Przeważnie ludzie przerabiją to na tempomat i rezygnują z ogranicznika.
    Przy przeróbce z ogranicznika na tempomat musisz wymienić manetki. Inaczej tempomat nie będzie działał.

  • Tomuś, ja mam i limiter i tempomat.
    Kwestia manetki.
    Dlatego polecam KOLEŚ-ia 🙂 <!-- s:) -->
    Do tego jeszcze komp z kierownicy czy z manetki...

  • jak masz w pozycji produkcji zamówione do auta to masz. Tego nie neguje. Ja pisze tylko o przypadku dokładki.
    Przy fabrycznym tempomacie i sterowaniu radia z kierownicy jest też obsługa komputera w kierownicy

Log in to reply