[F1] Problem z nawiewem, antena do radia

Topic created · 9 Posts · 1913 Views
  • Witam forumowiczów!

    Od niedawna jestem posiadaczem Fabii 6y 1.4 16v 75km 2002 elegance i od razu mam małe problemy. Liczę na pomoc bardziej doświadczonych osób 🙂 <!-- s:) -->

    1. Dmuchawa nawiewu potrzebuje ok. 5 minut aby przelaczyc sie z goracego powietrza na zimne. Regulator dziala normalnie, przynajmniej tak mi sie wydaje.

    2. Wtyczka do radia (chyba iso) nie posiada tego bolczyka, wrzucam zdjecie pogladowe.
      [url=https://iv.pl/viewer.php?file=78317097667476103631.jpg][img]https://iv.pl/images/78317097667476103631_thumb.jpg[/img][/url]
      Pytanie - czy ucinac kabel i wstawiac nowa zlaczke, a moze jest jakis inny sposob na to?

    Przepraszam za brak polskich znakow - temat zakladany w telefonie. Jestem laikiem w tych sprawach, dlatego licze na wyrozumialosc 🙂

    Z gory dzieki za pomoc!

  • To nie jest wtyczka ISO, tylko złącze antenowe radia, musisz kupić przejściówkę z bolcem i montujesz do tej końcówki.

    Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

  • Bardzo dziekuje za podpowiedz. Czy moglbym prosic jeszcze o jakies zdjecie pogladowe wspomnianej przejsciowki? Nie moglem znalezc w internetach koncowki wygladajacej tak jak moja, stad myslalem, ze bolec jest wylamany. Mam radio Becker Traffic Pro 4720.

  • Ok, czyli separator, jednak potrzebny będzie chyba iso-iso, ponieważ radio ma wystające gniazdo, nie jest schowane w środku.
    Wrzucam zdjęcie:
    http://gallery.sellhelp.pl/view/28987/5<!-- m -->

    Proszę wyprowadzić mnie z błędu, jeśli się mylę 🙂

    Pozostaje kwestia nawiewu, jednak i tak będę musiał wybrać się z tym do mechaniora. Chyba, że ktoś ma chęć podpowiedzieć co to może ewentualnie być, to będę wdzięczny.

  • aaa tak. zle przeczytalem twoj pierwszy post. masz uszkodzona koncowke musisz ja wymienic i wtedy separator iso iso

    co do nawiewu to najpierw daj cieple a potem na maks zimne i zobacz za ile bedzie leciec zimne,

  • Jeśli chodzi o nawiew, dziś sprawdziłem i sytuacja wygląda następująco.
    Po zmianie nawiewu z ciepłego na zimny, podczas jazdy 90 km/h potrzebował około 30 sekund żeby się ochłodzić (dmuchawa na 2 poziomie). Jak dałem na zimne, wentylator na 1 i dojeżdżałem do zakrętu, wentylator zaczynał grzać :? Po rozpędzeniu się znów chłodził. Gdy obroty dmuchawy były ustawione na 2, nie było to już tak zauważalne, ale wydaje mi się, że też delikatnie grzał na zakrętach. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z czymś takim, nawet w Matizie :lol: <!-- s:lol: -->

  • Witam! nie zrozumiałem - problem w:

    1. ilości powietrza po przełączeniu pozycji przełącznika brak wyraźnej różnicy w ilości dmuchanego powietrza - Tu problem z wentylatorem (silnikiem), filtr na wlocie powietrza
    2. czy przełączeniu ciepłe - zimne ? tu problem z klapką w obiegu powietrza lub nagrzewnicą (zapowietrzona)
  • [quote="krokodyl901"]Witam! nie zrozumiałem - problem w:

    1. ilości powietrza po przełączeniu pozycji przełącznika brak wyraźnej różnicy w ilości dmuchanego powietrza - Tu problem z wentylatorem (silnikiem), filtr na wlocie powietrza
    2. czy przełączeniu ciepłe - zimne ? tu problem z klapką w obiegu powietrza lub nagrzewnicą (zapowietrzona)[/quote]

    Druga opcja 🙂 Czasem majac ustawione na max zimne, przez chwile leci cieple powietrze. Podczas zmiany z max cieplego na zimne, autko potrzebuje kilku minut aby zimne zaczelo faktycznie leciec. Mechanik powiedzial,ze do wymiany jest panel z pokretlami (50zl ze szrotu). Bede dzis u niego to podpytam o ta nagrzewnice i klapke, ale ogolnie duzo z tym roboty? 🙂 <!-- s:) -->

Log in to reply