Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Diody

Topic created · 68 Posts · 26836 Views
  • ma ktos moze numer diod ktore sa pod zegarami, chcialem sobie przelutowac na czerwone, a czy pod reszta podswietlenia sa te same czy inny model to tez prosze o nr
    jest juz podobny topik ale ciazko sie w nim czegos doczytac
    pozdr thanx z gory za pomoc 😄

  • mnie tez interesuje symbol
    chciałem wskazówki zrobić na czerwono
    i jazde ekomomiczna 😄 <!-- s:D -->

    lubie czerwone 😄 jeżdziło sie kilka lat seat-em 😄

  • Znalazlem na forum:

    [quote]Diody zakladalem smd 1311 to mozna kupic http://www.tme.pl<!-- w --> zaklad mi kolega[/quote]

  • thanx RoleX za pomoc tera wiem przynajmniej od czego zaczac (tyle postów a tylko 1 na temat) 😛 <!-- s:P -->

    jeszcze raz dzieki 😄

  • Wyglada bosko. Gratulacje za osiagniety efekt

  • No extra :brawo: :brawo: :brawo: <!-- s:brawo: --> nic dodać nic ujać super robota 🙂

  • Podzielam zdanie moich przedmowcow 🙂
    Baaardzo ladnie i gustownie to wyglada.. Az sam sie zaczalem zastanawiac nad zmiana 😉
    :brawo: <!-- s:brawo: -->

  • :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: <!-- s:brawo: -->

  • fajne
    ale zielone jest naj....

  • Wyglada zajebiscie 😄 :brawo: <!-- s:brawo: --> :mrgreen:

  • A iczy moglbys napisac ile diod wchodzi w poszczegolne elementy zarowno zegarow jak i calej deski??

  • pieknie ladnie :mrgreen:

  • efekt zarąbisty :brawo: <!-- s:brawo: -->

    jak możesz zdradzić symblo i rodzaj diód które zastosowałeś w szczególności te [b][color=red]czerwone [/color][/b]

    ja planuje tarcze białe wsadzić i ringi chrom i wskazówki duże i małe na czerwono

    ale jak byś mógł wszystkie zastosowane diody zapodać symbol itd

  • [b]Mayek[/b] po prostu bajka 🆗 <!-- s🆗 -->

  • [quote="MŁODY"]jak możesz zdradzić symblo i rodzaj diód które zastosowałeś w szczególności te [b][color=red]czerwone [/color][/b]

    ja planuje tarcze białe wsadzić i ringi chrom i wskazówki duże i małe na czerwono [/quote]

    Male wskazowki musza byc podswietlone na taki sam kolor jak male "zegary", gdyz nie maja osbnego podswietlenia.

    A numery diod juz Mayek pisale strone wczesniej. Dla przypomnienia
    [quote]Na stronie http://www.tme.pl<!-- w --> pasują wszystkie diody smd z oznaczeniem KA 3528 .. firmy KINGBRIGHT ELECTRONIC. Smd są w zegarach i panelu od nawiewu. W przyciskach i przełacznikach są zwykłe diody led 3 milimetrowe, tylko w przycisku od nagrzewania tylniej szyby są ledy 3 milimetrowe 12V.[/quote]

    PS. Pisalby sie ktos na zakup bialych diod, gdyz sa one w stsosunku do innych bardzo drogie, a przy zamowieniu powyzej 50sztu cena jednostkowa jest o ok1 zl nizsza. Ja mysle ze potrzebowalbym ok 20 diod

  • Wlasnie mam tez mam zamiar podswietlic sobie zegary ale chyba na niebiesko. Nie wiecie ile to kosztuje + robocizna?

  • [quote="Pinek"]Wlasnie mam tez mam zamiar podswietlic sobie zegary ale chyba na niebiesko. Nie wiecie ile to kosztuje + robocizna?[/quote]

    Ceny diod masz na tej strobnce co wyzej byla podawana. A robocizna to zalezy kto ci bedzie robil. Ja sie rozgladam za jakims znajomym znajomego, co by za przyslowiowom flaszke to zrobil :mrgreen:

  • [quote="Zygus"]... Ja sie rozgladam za jakims znajomym znajomego, co by za przyslowiowom flaszke to zrobil :mrgreen:[/quote]

    tylko zeby ta falszke wypil po robocie 🙂 <!-- s:) --> po bedziesz mial kolorowe podswietlenia jak choinka :mrgreen:

  • [quote="Wojtas"][quote="Zygus"]... Ja sie rozgladam za jakims znajomym znajomego, co by za przyslowiowom flaszke to zrobil :mrgreen:[/quote]

    tylko zeby ta falszke wypil po robocie 🙂 <!-- s:) --> po bedziesz mial kolorowe podswietlenia jak choinka :mrgreen:[/quote]

    Prawie zbliżaja się świeta to będzie jak najbradziej :spoko: /gorzej jak świeta sie już skończą a "choinka" zostanie .... :mrgreen: / 😉

  • A tak calkiem serio, to pisalby sie ktos na kupno bialych diod??

Log in to reply