Witaj na forum Fabia Club Polska

Silniczek sterujący przepustnicą rozdziału powietrza

Topic created · 11 Posts · 4741 Views
  • Miałem podobny przypadek w VW Vento (brak możliwości regulacji temperatury). Nie wiem jak w Fabii ale w Vento dogięcia i wyczyszczenia wymagały styki od pokrętła którym reguluje się temperaturę. Być może u Ciebie też wystarczy to zrobić.

  • ten z pokretlami?? lapiesz od dolu i ciagniesz 😄 <!-- s:D -->

  • mam ten sam problem co kolega [b]meldo[/b], u mnie najprawdopodobnie padł ten silniczek sterujacy przepustnica i tu moje pytanie: jak najprosciej do niego sie dostac?

  • Kurcze to chyba jest kolejna wada naszych fabianek 😞 mialem ten sam problem po 1,5 roku uzytkowania fabki podobno wymienili mi na gwarancji caly silniczek ale czy to jest prawda czy tylko wyczyscili 🙂 <!-- s:) --> to nie wiem grunt ze dziala do dzis
    🙂

  • ja mam całkiem inny problem jak włącze nawiew to strasznie chrobocze jak by o coś tarł powiedzcie mi jak się do niego dostać pozdrawiam

  • Zdemontuj filtr przeciwpyłkowy, wyczyść go lub wymień i zanim go zamontujesz włącz na chwilę na full nawiew by wsio wydmuchało. Powinno pomóc.

    [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=848]TU[/url] masz instrukcje, dokładnie przeczytaj.

  • Witam,
    mam podobny problem z cieplym powietrzem,moze ktos poda konkretnie jak
    dostac sie do tego silniczka sterujacego przepustnica nawiewu i gdzie ewentualnie
    taki silnik dostane.
    Dzieki pozdrowienia "Szczesliwego Nowego Roku !"

  • Jeżeli mowa o regulacji ciepło-zimno to drugim forum pisałem kiedyś o tym, jeśli ma to komuś ułatwić życie to zapodam linka do [url=http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=1143]tematu o tym mechanizmie ogrzewania[/url] jest tam również link do następnego tematu w którym podałem jak przywrócić nastawy fabryczne. Może pomoże, może nie, ale warto spróbować.

    Jeżeli chodzi o sterowanie obiegiem zamkniętym to na FC też o tym pisałem wraz z obrazkami.

  • kros poniewaz nie jestem autorem tematu daję ci prywatny punkcik "." za pomoc :super: <!-- s:super: --> , choć perspektywy finansowe komfortu prawidłowego ogrzewania są niewesołe
    pozdrawiam

  • Niestety cała wymiana jest kosztowna, ale nie pamiętam czy tutaj czy na FC ktoś pisał, że pomogło czyszczenie mechanizmu i silniczka krokowego. To na pewno jest tańsze, tylko niestety ciężko się tam dostać. No i jeśli masz dostęp do VAGa to można spróbować zrobić nastawy fabryczne - 3 minuty roboty, a też bywa, że pomaga na jakiś czas.

    ps. dzięki za wirtualny punkcik 😄 choć to nie dla punkcików robię. Niestety Zarzad FCP nie przewidział wymiany punktów na nagrody 😉 <!-- s;) -->

  • No i oczywiście niestety u mnie też to wystąpiło.

    Mam ten sam problem z gorącym gotowaniem jajek a nastepnie jak dam ponizej 18 st.c. to po 20 minutach spada temperatura i znów muszę podgrzać powyżej 18 st.c. i znów i tak k!@#!@#!@ w kółko.

    Zacznę chyba tracić sympatię do nowych modeli Skody.

    Im nowsze tym większy szajs.

    Dzięki ci [b]kros[/b]

Log in to reply