Silniczek sterujący przepustnicą rozdziału powietrza
-
Miałem podobny przypadek w VW Vento (brak możliwości regulacji temperatury). Nie wiem jak w Fabii ale w Vento dogięcia i wyczyszczenia wymagały styki od pokrętła którym reguluje się temperaturę. Być może u Ciebie też wystarczy to zrobić.
-
ten z pokretlami?? lapiesz od dolu i ciagniesz <!-- s:D -->
-
mam ten sam problem co kolega [b]meldo[/b], u mnie najprawdopodobnie padł ten silniczek sterujacy przepustnica i tu moje pytanie: jak najprosciej do niego sie dostac?
-
Kurcze to chyba jest kolejna wada naszych fabianek mialem ten sam problem po 1,5 roku uzytkowania fabki podobno wymienili mi na gwarancji caly silniczek ale czy to jest prawda czy tylko wyczyscili <!-- s:) --> to nie wiem grunt ze dziala do dzis
-
ja mam całkiem inny problem jak włącze nawiew to strasznie chrobocze jak by o coś tarł powiedzcie mi jak się do niego dostać pozdrawiam
-
Zdemontuj filtr przeciwpyłkowy, wyczyść go lub wymień i zanim go zamontujesz włącz na chwilę na full nawiew by wsio wydmuchało. Powinno pomóc.
[url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=848]TU[/url] masz instrukcje, dokładnie przeczytaj.
-
Witam,
mam podobny problem z cieplym powietrzem,moze ktos poda konkretnie jak
dostac sie do tego silniczka sterujacego przepustnica nawiewu i gdzie ewentualnie
taki silnik dostane.
Dzieki pozdrowienia "Szczesliwego Nowego Roku !" -
Jeżeli mowa o regulacji ciepło-zimno to drugim forum pisałem kiedyś o tym, jeśli ma to komuś ułatwić życie to zapodam linka do [url=http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=1143]tematu o tym mechanizmie ogrzewania[/url] jest tam również link do następnego tematu w którym podałem jak przywrócić nastawy fabryczne. Może pomoże, może nie, ale warto spróbować.
Jeżeli chodzi o sterowanie obiegiem zamkniętym to na FC też o tym pisałem wraz z obrazkami.
-
kros poniewaz nie jestem autorem tematu daję ci prywatny punkcik "." za pomoc :super: <!-- s:super: --> , choć perspektywy finansowe komfortu prawidłowego ogrzewania są niewesołe
pozdrawiam -
Niestety cała wymiana jest kosztowna, ale nie pamiętam czy tutaj czy na FC ktoś pisał, że pomogło czyszczenie mechanizmu i silniczka krokowego. To na pewno jest tańsze, tylko niestety ciężko się tam dostać. No i jeśli masz dostęp do VAGa to można spróbować zrobić nastawy fabryczne - 3 minuty roboty, a też bywa, że pomaga na jakiś czas.
ps. dzięki za wirtualny punkcik choć to nie dla punkcików robię. Niestety Zarzad FCP nie przewidział wymiany punktów na nagrody <!-- s;) -->
-
No i oczywiście niestety u mnie też to wystąpiło.
Mam ten sam problem z gorącym gotowaniem jajek a nastepnie jak dam ponizej 18 st.c. to po 20 minutach spada temperatura i znów muszę podgrzać powyżej 18 st.c. i znów i tak k!@#!@#!@ w kółko.
Zacznę chyba tracić sympatię do nowych modeli Skody.
Im nowsze tym większy szajs.
Dzięki ci [b]kros[/b]