Witaj na forum Fabia Club Polska

Po kasowaniu bledów komp zgłupiał

Topic created · 3 Posts · 3050 Views
  • Witajcie

    Sprawa dotyczy Seata Toledo 5P

    Otóż mam kabel vag k line oraz kabel k+can
    Po can podłączyłem się z kompem programem can commander 5.1. Pokasowałem błędy jakieś były, przeleciałem wszystko. I było tak. Po załączeniu zapłonu klakson się odzywał oraz jak wrzuciłem wsteczny to trąbił i przestał. Teraz po włączeniu zapłonu jest ok i po włączeniu wstecznego też ok.

    Tylko że klakson na kierownicy w ogóle nie działa, ale jak przełączam tempomat z on na off to trąbi niemiłosiernie. Nie mogę nic na fisie zmieniać (mfd, audio, phone, navigation) klawisze prawej manetki i lewej nie reagują na nic.
    Przestała działać mi kierownica wielofunkcyjna(głośniej, ciszej, itd). Aktualnie wyjąłem przekaźnik klakonu bo trąbił kiedy chciał (jak się wyłączało tempomat zmieniało kierunki)

    Jak się domyślam trzeba albo zakodować albo zrobić adaptację.
    Czy jest ktoś kto może mi pomóc ???
    Dysponuję 2 kablami oraz programami vag com311 oraz can commander 1.4 china 4.5 i 5.1
    Przed podłączeniem kabla can wszystko śmigało. Na kablu K-line nie było takich cyrków.

    Kablem po linii K wejdę tylko do silnika reszta jest na can.
    Kabel can działa mi tylko w commanderze a druk po linii k w vagu.

    Za wszelką pomoc będe bardzo wdzięczny.

  • A może byś napisał gdzie tej pomocy udzielić?
    Na Śląsku czy gdzieś w Polsce?
    Bo tak zdalnie to ciężko pomóc. Lepiej podjechać do auta.

    [b]ZAWSZE[/b] jak coś zaczynasz coś robić kabelkiem w aucie rób autoscan i zapisuj na dysku komputera kodowania sterowników. To jest podstawa.

    Wywal te kabelki i kup jakiś VCDS.

  • Podlaskie.
    To był pierwszy raz innym kablem i innym programem (vag commander) i tam nie ma auto scan ani zapisu na dysk 😉 <!-- s;) -->
    Vag czy VCDS mam na tyle ogarnięty że nie zjebałbym.

Log in to reply