F1 rs błąd g40 ciężko odpala brak mocy

Topic created · 3 Posts · 2377 Views
  • Witajcie. Auto skoda Fabia Rs 96kw/130km silnik ASZ. Rok temu zrobiony rozrząd, ostatnio wymiana uszczelki głowicy planowanie itp., wymiana oleju.
    Usterka zaczęła się jakoś tydzień temu. Wyskoczył błąd g40 impulsywny sygnał. Dwa razy miałem problem z odpaleniem tego dnia. Później auto normalnie paliło i jeździło z tym błędem. Wczoraj chciałem ustawić kąt synchronizacji wtrysków(grupa silnik->blok pomiarowy 004 ostatnie okienko) był -0.06 do 0.00 zmieniłem na 2.22 przejechałem się wróciłem nic nie dało, myślę dam na minus. Kiedy dałem na minus już auto ciężko było zapalić. Aktualnie jest 0.00 nie skacze. Auto jest strasznie ciężko zapalić jeśli wgl się da. Trzeba kilka razy kręcić psikać samostart itp.

    Podjąłem się regulacji kąta ze względu że: Rok temu turbina zaczynała ciągnąć od 1800rpm aktualnie ciągnęła dopiero od 2500 do 3000 tylko (pełne doładowanie).
    Był elektryk sprawdził czujnik g40 (położenia wałka rozrządu) mówi że dobry, że wiązka jest uszkodzona. Wiązkę sprawdziłem i wiązka jest ok idealnie, tylko że przy samym komputerze pin 2 i 3 są ze sobą złączone).

    Dziś jak auto odpaliłem i jeździłem miało muła do 3000rpm a od dostawało pełne doładowanie.
    Nie wiem co robić czy warto wymieniać ten czujnik, czy dać do mechanika tylko mało ogarniętych mam w okolicy.

  • Zrób logi dynamiczne auta, wklej na forum przez vag-log i wtedy mądre głowy pomyslą co mu dolega, bo wg mnie niepotrzebnie tam grzebales.
    Dziwne ze turbina działa w takim zakresie i nic więcej.

  • Chętnie bym zrobił logi i wgl tylko że auta nie odpalę tak jak wcześniej. Trzeba z 10 min może posiedzieć poczekać żeby ruszyło.
    Mam ostatnie.
    Gdy było ok:
    http://vaglog.pl/log_231184.html<!-- m -->
    http://vaglog.pl/log_231183.html
    A tutaj już jak zacząłem leźć ale jeździło ok:
    http://vaglog.pl/log_231181.html
    http://vaglog.pl/log_231182.html
    http://vaglog.pl/log_231180.html

Log in to reply