Witaj na forum Fabia Club Polska

Kontrolki Fabia

Topic created · 4 Posts · 649 Views
  • Witam

    Mam duży problem z zegarami w Fabi 1,4 MPI z LPG , podczas jazdy i podczas samego przekręconego zapłonu , piszczą zegary i migają kontrolki kierunkowskazów , samochód zapala normalnie oraz działają światła .

    przeglądałem wiązkę ale już była przerabiana przez poprzedniego właściciela po jej stanie widać ze czasu już od tego faktu upłynęło

    nie było jeszcze podpinane pod vag ale zrobię to w najbliższym czasie

    przypadłość ta nie była od początku taka sama , początkowo po przekręceniu kluczyka tak się działo następnie po kilku minutach pracy silnika ustępowało , gasło potrafiło zapalić się podczas skręcania pojazdu

    obecnie kontrolki migają cały czas wraz z piszczeniem tych zegarów

    Bardzo Proszę o odpowiedź.

  • Witam
    Kontrola Vagiem jest niezbędna 🙂 a potem pogadamy 🙂 <!-- s:) -->

  • Troszkę czasu minęło była kontrola vagiem - system nie wykazał żadnych większych błędów które mogły wpływać na zachowanie zegarów , test zegarów robiony - wszystko OK wiązka sprawdzona(była już naprawiana poprawiłem ok 10 kabli które nie były lutowane a widać było na nich gołym okiem wpływ wilgoci.

    obecnie piszczenie wraz z miganiem są nieustanne wcześniej mrugały i piszczały w momencie jak one miały na to ochotę mógł być spokój przez parę dni lub tylko przez parę minut.

    co zauważyłem wcześniej gdy zegary mrugały samochód pracował nierówno jakby nie na wszystkie cylindry ( wymieniłem świece i auto nie ma już objawów nierównej pracy.

    po przekręceniu wyłącznika świateł przy wyjętym kluczyku zaczynają mrugać
    przy włączonych światłach awaryjnych zegary mrugają z większą częstotliwością niż normalna praca świateł awaryjnych.

    nie jestem pierwszym właścicielem tego auta i któryś z poprzednich właścicieli wyposażył auto w:

    autoalarm
    centralny zamek
    oraz automatyczny włącznik świateł krótkich

    nie wiem czy zacząć od usuwania wszystkich tych dobrodziejstw czy szukać przyczyny w samym liczniku , lub jak również czy nie przyjrzeć się bliżej cewce zapłonowej bo wygląda jeszcze na oryginał skody lecz takimi wymianami to można powymieniać pół samochodu

  • jeszcze jedno Piszczenie zegarów zaczyna się dopiero po przegazowaniu na ok 2000o/min

Log in to reply