Kontrolki Fabia
-
Witam
Mam duży problem z zegarami w Fabi 1,4 MPI z LPG , podczas jazdy i podczas samego przekręconego zapłonu , piszczą zegary i migają kontrolki kierunkowskazów , samochód zapala normalnie oraz działają światła .
przeglądałem wiązkę ale już była przerabiana przez poprzedniego właściciela po jej stanie widać ze czasu już od tego faktu upłynęło
nie było jeszcze podpinane pod vag ale zrobię to w najbliższym czasie
przypadłość ta nie była od początku taka sama , początkowo po przekręceniu kluczyka tak się działo następnie po kilku minutach pracy silnika ustępowało , gasło potrafiło zapalić się podczas skręcania pojazdu
obecnie kontrolki migają cały czas wraz z piszczeniem tych zegarów
Bardzo Proszę o odpowiedź.
-
Witam
Kontrola Vagiem jest niezbędna a potem pogadamy <!-- s:) --> -
Troszkę czasu minęło była kontrola vagiem - system nie wykazał żadnych większych błędów które mogły wpływać na zachowanie zegarów , test zegarów robiony - wszystko OK wiązka sprawdzona(była już naprawiana poprawiłem ok 10 kabli które nie były lutowane a widać było na nich gołym okiem wpływ wilgoci.
obecnie piszczenie wraz z miganiem są nieustanne wcześniej mrugały i piszczały w momencie jak one miały na to ochotę mógł być spokój przez parę dni lub tylko przez parę minut.
co zauważyłem wcześniej gdy zegary mrugały samochód pracował nierówno jakby nie na wszystkie cylindry ( wymieniłem świece i auto nie ma już objawów nierównej pracy.
po przekręceniu wyłącznika świateł przy wyjętym kluczyku zaczynają mrugać
przy włączonych światłach awaryjnych zegary mrugają z większą częstotliwością niż normalna praca świateł awaryjnych.nie jestem pierwszym właścicielem tego auta i któryś z poprzednich właścicieli wyposażył auto w:
autoalarm
centralny zamek
oraz automatyczny włącznik świateł krótkichnie wiem czy zacząć od usuwania wszystkich tych dobrodziejstw czy szukać przyczyny w samym liczniku , lub jak również czy nie przyjrzeć się bliżej cewce zapłonowej bo wygląda jeszcze na oryginał skody lecz takimi wymianami to można powymieniać pół samochodu
-
jeszcze jedno Piszczenie zegarów zaczyna się dopiero po przegazowaniu na ok 2000o/min