Szarpanie na 5 i gaśnięcie.....pomocy :( 1.9 ATD [F1]

Topic created · 5 Posts · 801 Views
  • Mam pewien problem. Dwa dni temu jechałem do Wrocławia 140Km w jedną stronę. Problem pojawił się na 5 biegu jadąc pod górę. Silnik zaczął mi szarpać przy obrotach 2.500tys.. Zredukowałem na 4 i było ok. Wrzuciłem 5 i znowu to samo. Pomyślałem że to może być przegub znowu, bo w tamtym roku przeszedłem podobną sytuację i okazało się że to przegub wewnętrzny się posypał. Tak przeskoczyłem całą trasę w obydwie strony. Ale zaznaczam że na autostradzie normalnie autko się zachowywało przepędziłem fabkę do 170 i było ok. Dzisiaj jadąc pod gorę na 5 autko zaczęło mi szarpać i wreszcie zgasło......nie mogłem zapalić przez 5 minut aż wreszcie zaskoczyła. Wie ktoś co to może być ???? Czytałem że to może już być problem wtrysków ???? Miał ktoś coś takiego ????

  • Komputer pokazuje jakieś błędy?

  • Tak jak napisał [b]jerry1333[/b] błędy są?

    Mi to wygląda na usterkę układu paliwowego..

    Jak jedziesz na 4 i dasz pedał w podłogę (najlepiej pod górkę, żeby było większe obciążenie) to przyspiesza tak jak powinien czy też dziwnie się zachowuje?

  • Zaraz jade do kolegi sprawdzic bledy. Na pewno napisze co i jak. Na 4 jak dam pedal w podloge jeat wszystko ok......

  • Więc tak.

    Wróciłem od kolegi. Podpięliśmy VAG-a i błędów zero 😞 <!-- s:( --> Postanowiliśmy zrobić diagnostykę wtrysków.
    Najpierw sprawdziliśmy grupę 13 - w tej grupie wszystko mieściło się w normach
    Następnie grupę 18 - tu też wszystko było ok

    I na końcu grupę 23 - I tu pojawił się problem.

    Wynikiem idealnym powinno być +/- 30

    A u mnie jest:

    1. 62 2. 48 3. 58 4. 46

    Wyczytaliśmy że może to być problem w przytarciu pompo-wtrysku lub braku wystarczającej ilości paliwa.

    Podjechaliśmy na najbliższy orlen i kupiliśmy środek STP niby smarujący do wtrysków. Przejechaliśmy ok 20km i podczas jazdy wynik na pierwszym wtrysku nawet do -1 !!!

    Stanęliśmy i wyniki niestety znowu wróciły na swoje miejsce.... 😞

    Może ktoś podpowie co można zrobić w tym wypadku. Wyczytałem że może pomóc wyczyszczenie i popodginanie wtyczek zasilających na pompo-wtryskach. Spróbuje to zrobić i wymienić wszystkie przewody gumowe paliwowe.

    Może ktoś ma inny pomysł ????

Log in to reply