Klekocik

Topic created · 6 Posts · 1572 Views
  • czolem!

    Mam taki maly zgryz.

    Jestem strasznie wyczulony na rozne stuku puki itd.

    Od jakiegos czasu cos mi puka z przodu, nie jest to ten sam dzwiek jak z stabilizatorow.
    Dosc identycznie brzmi w momencie przejezdzania pprzez jakies nierownosci jak i w momencie zmiany biegu tzn slysze stuk w momencie wcisnienia pedalu sprzegla i wydaje mi sie ze tylko jak wrzucam na wyzszy przy redukowaniu go nie ma.

    Nie wiem czy mi sie to wszystko wydaje (mam obsesje na stukanie po moim poprzednim wiecznie stukajacym bolidzie) ale jest jeszcze jedna dziwna przypadlosc.
    Jak jade do pracy rano jest cisza!
    Wracam z pracy i cos zaczyna stukac oczywiscie nie od razu.

    • roznica jest tylko taka ze jest juz cieplej i w drodze do domu z pracy wiecej chamuje bo laduje sie na 2 skrzyzowania ze swiatlami i dosc duzo sie chamuje
    • przebieg 26000 moze mam luzne juz klocki? (nie wymieniane jeszcze) ale skad stuk przy zmianie biegu?

    Sam juz nie wiem, im wiecej mysle i nasluchuje tym wiecej nie wiem co o tym myslec!

    ZABER

  • Jeżeli [b]Ci[/b] się to pojawia podczas jazdy po nierównościach gdy nie ruszasz sprzęgła to raczej wykluczam luz miedzy zębny w skrzyni. Ja jednak obstawiam łączniki lub gumy na stabilizatorze.
    A jesteś pewny, że on jest przy zmianie biegów :?: <!-- s:?: -->

  • No wlasnie jestem pewny.

    Wciskam pedal sprzegla i slysze pyk.

    I ten dzwiek nie zawsze sie pojawia, zreszta jak pisze wszystko pojawia sie jak wracam do domu wtedy gdy jade w innych gorszych warunkach bo to i upal no i chamulce sie napracowaly juz duzo.

    No chyba ze tak wale pedalem sprzegla ze udeza o podloge tak, ale raczej nigdy nie dobijam pedalem do konca.

    No i ten dzwiek pojawia sie tylko przy przelozeniu na wyzszy nigdy przy redukowaniu.

    Dziwne to wszystko!

    Dzis zrobie jeszcze jedno.

    Wywale w zabezpieczone miejsce wszystko co w kabinie moze powodowac stukanie o plastik, powywalam ze schowka rzeczy i brelok schowam z kluczykow.

    Bo tak myslac zmieniajac biegi czy jadac po nierownosciach cos tam rownierz moze uderzac a jadac moze rezonowac gdzies np w schowku (zmieniajac biegi samochod przeciez powoduje ze przedmioty niezle bujaja sie w aucie - przy redukowaniu sila jest raczej jednostronnie ukierunkowana i tu moze byc przyczyna).

    Zobaczymy.

    A jak to nie da rezultatu to wskocze na kanal poogladac moze cos zauwaze.
    A jak nie 30000 sie zbliza wielkimi krokami wiec moze jakos dojezdze.

  • ...sprawdź jeszcze poduszki skrzyni biegów.

  • tylko ja nie wiem jak sprawdzic poduszki skrzyni biegow...

    • czy na kanale sie da??

    • gdzie tego szukac (jak to wizualnie wyglada)

  • dokładnie nie wiem jak jest w twoim silniku ale masz jedna poduszkę za/pod akumulatorem patrząc na silnik z otwarta maską:). Drugą poduszkę z aluminiowa łapą możesz mieć od spodu skrzyni (tutaj najlepiej będzie patrzeć z kanału).

Log in to reply