Witaj na forum Fabia Club Polska

Żarówki H7 - pare pytań

Topic created · 11 Posts · 4197 Views
  • Witam!
    Witom Wos ze Śląska!
    Nie bywam ostatnio na forum za czesto a to ze względu na to ze zajęć dużo a i Błękitna strzała sprawuje sie bez problemowo.

    Ale mam dwa pytania do Was:
    Chce kupic sobie sam żarówki H7 na zapas i takie jak mi będą pasować nie jakie są w serwisach a takie żeby jak najlepiej mi pasowały, wiec pytam-

    1. Jakie zarówki ma fabrycznie Fabia - chodzi mi o producenta zarówek H7 ? (wiem ze przecież moge sobie je wymontować i sie jakoś dowiedzieć ale poki co nie mam po co wymontowywać a jak sie domyślam mogliście juz to robić nie raz.)

    2. Jakie polecacie żarówki H7?

    Dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi.

    ZABER

  • Tu masz dwa tematy odnosnie zarowek. Nastepnym razem prosze sie upewnic czy dany temat nie byl poruszany na forum i ewentualnie dopisywac sie do juz istniejacych tematow

    http://sliz.avx.pl/forum/viewtopic.php?t=271&postdays=0&postorder=asc&highlight=zarowki&start=45<!-- m -->
    http://sliz.avx.pl/forum/viewtopic.php?t=1489&highlight=zarowki

  • A ja z innej beczki 😉 <!-- s;) -->

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=85296&view=previous&sid=20fcea1055eaa208badfb60363e4d187

    U mnie fabrycznie montowane byly Philipsy.

    PS.
    Mialem philipsy GT150, Philipsy BlueVision, Zenony, Farenheity, a teraz czekam na Hella H7. Mysle, ze bede z nich najbardziej zadowolony..
    The choice is up to U.. 🆗

  • Dzieki za odpowiedzi.

    Co do przegladania forum owszem przegladalem i zagladalem na post o zarowkach H7 ale to co mnie interesuje a wiec jakie zarowki pada dopiero na entym poscie pod sam koniec wiec szczerze powiem ze czytajac kilka na poczatek zrezygnowalem z czytania bo nie bylo we wczesniejszych nic co mnie interesowalo.

    Co do zarowek Hella tez chcialbym kupic takiej marki ale wolalbym te oszczedne gdyz zbliza sie caloroczna jazda na swiatlach i "ponoc" te z serii 50%+ sa mniej zywotne.
    Na moj pech wlasciwie nie mozna ich dostac na necie a w sklepach to juz wcale. Przynajmniej w mojej okolicy.
    Jezeli akurat kupujecie np na Allegro to dajcie link do aukcji bede wdzieczny i moze zdecyduje sie na inne. Moze Philips albo Bosh lub Osram bo slyszalem ze z tych firma sa dobre zarowki w testach przynajmniej.

    Pozdrawiam
    ZABER

  • Dzieki za odpowiedzi.

    Narazie nastawiam sie na zarowki typu oszczednego ( nie mylic z marketowymi ) a jesli ich w najblizszym czasie nie znajde kupie cos ale 50%+

    ZABER

  • Ja polecam po raz wtory Tungsram, naprawde rewelacyjne zarowki pod wzgledem wytrzymalosci i ceny. Co do jakosci, to nie mam porownania z markowymi produktami.
    Ale jesli cos jest dobre, to nie ma po co przeplacac.

  • [b]zaber[/b] zarowki hella h7 nie sa +50% (przynamniej nie ma takiej informacji) tylko jest to model Blue Light (ten o ktorym byla mowa na forum vw). Ja podobnie mam problemy z tymi zarowkami jesli chodzi o dostepnosc w sklepach. Praktycznie nigdzie ich nie ma.
    Za to od czego jest allegro;)
    http://allegro.pl/item168951844_hella_h7_blue_light_super_cena_.html<!-- m -->
    http://allegro.pl/item170694774_hella_blue_light_h7_najtaniej_u_mnie_polecam.html

  • Na koniec tematu male pytanie z podobnej beczki;

    • jaki kolor "kapturka" jest wskazany srebryny/szary czy czarny? tzn ktory sie mozna powiedziec lepiej prezentuje (wiem ze to nie o to chodzi bo ma zarowka swiecic ale teraz wiem ze srebrnego przynajmniej nie widac z klosza)

    Dzieki za sugestie

    ZABER

    Dzieki tez za linki na Allegro- mam Allegro opanowane i caly czas szukam ale niestety nie maja narazie zarowek "oszczedniejszych" wszystkie narazie sa z gatunku +%, wiec chyba nie pozostanie nic innego jak tylko kupic takie.

    no chyba ze takie z linku http://www.allegro.pl/show_item.php?item=171968657<!-- m --> tylko czy sa warte??

  • [quote="Zygus"]Ja polecam po raz wtory Tungsram, naprawde rewelacyjne zarowki pod wzgledem wytrzymalosci i ceny.[/quote]

    Zgadzam się, poza tym w testach które czytałem zajęły 2 miejsce pod względem jakości.

  • [b]zaber[/b] jesli chodzi o link to ja osoboscie nie kupilbym juz philipsow. Zygus i MirekS polecaja ci tungsramy i jesli nie chcesz Hella to ja tez Ci je polecam 😉 <!-- s;) -->
    Jesli chodzi o kapturek zarowki to ktos specjalnie musialby ci zagladac w lampy, zeby zobaczyc roznice 🙂 to jest mega detal i ciezko powiedziec, ktory ladniej sie prezentuje.. Dla mnie zaden sie ladnie nie prezentuje bo to tylko kapturek 😉
    Niebieskie szklo zarowki najwiecej zmieni wyglad reflektora, ale tych zarowek bym nie polecal 😉

    [url=http://img150.imageshack.us/my.php?image=obraz003kb7.jpg][img]http://img150.imageshack.us/img150/1907/obraz003kb7.th.jpg[/img][/url]

  • Dziekuje za odpowiedzi.

    Wiec ruszam na poszukiwnaia Tungsramow.

    Szczerze powiem ze w Uno mialem tungsramy i wytrzymywaly bardzo dlugo (oczywiscie mowie tu o H4). Tak ze jak widac potwierdza sie tez ze jako H7 producent tez daje bardzo dobra jakosc.

    Dzieki jeszcze raz.

    ZABER

Log in to reply