Szarpanie silnika Fabia 1,9 tdi 101 KM ATD
-
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy raz na jedej raz na drugiej parze wtryskiwaczy. Ostatnio odwiedziłem serwis Boscha i powiedzieli że mam pompkę do wymiany na pierwszym cylindrze. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny objaw przy trzymaniu wysokich obrotów np na 2 biegu powiedzmy 2,3 tys nagle szarpnięcie i spadek obrotów.
Oto diagnoza. z serwisu
PRÓBA I
17678 P1270 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 4 N-243
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNA17672 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNAPRÓBA II
17669 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 1 N 240
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 3 N242
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA17977 P1569 035
PRZEŁĄCZNIK DLA GRA -E45 SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁYA tak przy okazji gdyby ktoś z Was miał pompo wtryskiwacz o takich numerach dajcie znać
numer Bosch 0414720037 BC przebieg blisko 250 tys (Skoda Fabia 1,9 tdi 101 KM, atd,2002 rok)pozdrawiam
-
proponuję sprawdzić wiązkę przewodów do pompek i same wtyczki.
później szukałbym dalej. -
Cześć
Wiązka była sprawdzana wszystkie możliwe sposoby przez dwóch mechaników. Stwierdzili że jest ok.
To raczej wina pompki tzn tak stwierdzili w Boschu.pozdrwaiam