Witam
Mam kłopot z kontrolką otwartych drzwi. Jest zapalona pomimo,że wszystkie drzwi są pozamykane.Ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Fabia I 2002 1,9tdi.
Witam
Mam kłopot z kontrolką otwartych drzwi. Jest zapalona pomimo,że wszystkie drzwi są pozamykane.Ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Fabia I 2002 1,9tdi.
Witam,
Mam pytanie ile wchodzi ON do waszych fabii i ile jesteście w stanie na tym przejechać.
Moja Fabia 1.9tdi atd do zbiornika wejdzie 50 l (na wciśniętym odpowietrzniku). Przy moim stylu jazdy jestem w stanie przejechać 1100 km. Jestem ciekaw Waszych opinii
Cześć
Wiązka była sprawdzana wszystkie możliwe sposoby przez dwóch mechaników. Stwierdzili że jest ok.
To raczej wina pompki tzn tak stwierdzili w Boschu.
pozdrwaiam
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy raz na jedej raz na drugiej parze wtryskiwaczy. Ostatnio odwiedziłem serwis Boscha i powiedzieli że mam pompkę do wymiany na pierwszym cylindrze. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny objaw przy trzymaniu wysokich obrotów np na 2 biegu powiedzmy 2,3 tys nagle szarpnięcie i spadek obrotów.
Oto diagnoza. z serwisu
PRÓBA I
17678 P1270 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 4 N-243
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNA
17672 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNA
PRÓBA II
17669 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 1 N 240
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 3 N242
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17977 P1569 035
PRZEŁĄCZNIK DLA GRA -E45 SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
A tak przy okazji gdyby ktoś z Was miał pompo wtryskiwacz o takich numerach dajcie znać
numer Bosch 0414720037 BC przebieg blisko 250 tys (Skoda Fabia 1,9 tdi 101 KM, atd,2002 rok)
pozdrawiam
Oto protokół diagnozy
PRÓBA I
17678 P1270 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 4 N-243
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNA
17672 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
STATYCZNA
PRÓBA II
17669 P1264 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 1 N 240
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 2 N241
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17675 P1267 035
ZAWÓR POMPOWTRYSKIWACZA CYLINDRA 3 N242
PRZEKROCZONA GRANICA REGULACJI
UST SPORADYCZNA
17977 P1569 035
PRZEŁĄCZNIK DLA GRA -E45 SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
W serwisie dostałem wydruk z badania tak się przedstawiają wyniki.
Witam
po kilku wizytach u jeszcze jednego mechanika (które nie dały efektu) zdecydowałem się na wizytę w serwisie. Zalecenie serwisantów to wymiana wiązki sterującej pompkami. Wcześniej była ona sprawdzana tzn zaginano styki i sprawdzano ją, mechanik powiedział że jest dobra jest tylko jeden problem na jedno z gniazd a konkretnie jego plastikowa część (wtyk) pękł i odleciał w serwisie powiedzieli że może to być przyczyna szarpania, że olej może się tam dostawać . Jak myślicie czy jak wymienię wiązkę problem zniknie??? Ja zaczynam nabierać przekonania do ich diagnozy gdyby mieli wiązkę na miejscu od ręki bym wymienił i już bym wiedział.
pompa tandemowa była sprawdzona jest ok, wiązka sterująca pompo wtryskami też ok
zaczęło się od szarpania na wyższych obrotach około 2,3 tys przy później przeszło na mniejsze 1,9, 2 tys filtry wymieniam regularnie raz na jakiś czas nie zapala mi z pierwszym razem za drugim jest ok komputer pokazuje błędy na wszystkich czterech wtryskach .
Witajcie
Mam straszny kłopot z pompo wtryskiwaczami (Fabia 1,9 tdi 2002). Problem objawia się szarpaniem silnika w okolicach 2 tys i więcej obrotów, najbardziej wyczuwalne w momencie trzymania jednostajnych obrotów silnika. Byłem u kilku fachowców jeden z nich stwierdził awarię wszystkich 4 pompo wtrysków, po przebadaniu wiązki elektrycznej, pompy paliwowej , jeszcze innej pompy nazwy nie pamiętam i wymianie filtra paliwa. Z tego co wiem awaria 4 wtrysków w jednocześnie prawie się nie zdarza a jednak mnie to spotkało. Mieliście kiedyś podobny kłopot??
pozdrawiam