Złota strzała
-
[b][size=125]Imię/Nick:[color=red] Paweł / krpablo[/color]
Miasto:[/size] Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
[size=109]E-mail: <a href="mailto:krpablo@gmail.com">krpablo@gmail.com</a><!-- e -->
GG/Tlen:[/size] 6772524[size=117][color=green]Dane dotyczące Fabii:[/color][/b][/size]
[b]Model:[/b] Fabia I Hatchback
[b]Wersja wyposażenia:[/b] zgodnie z papierami Classic, ale lekko wzbogacony
[b]Rok produkcji:[/b] 2004, ale pierwsza rejestracja 28.12.2004, więc prawie jak 2005
[b]Kolor:[/b] beż sahara metallic, ale dla mnie złoty
[b]Pojemność silnika:[/b] 1198 ccm -> 1.2 HTP AWY
[b]Moc:[/b] 40 kW / 54 KM
[b][size=117][color=green]Wprowadzone modyfikacje w Fabii:[/color][/b][/size]
[b]Silnik:[/b] seria
[b]Zawieszenie:[/b] seria
[b]Układ wydechowy:[/b] seria
[b]Wygląd zewnętrzny:[/b] seria
[b]Wnętrze:[/b] obrazek św. Krzysztofa (+100 do nietykalności ), wymieniona podwójna półka na pojedynczą z miejscem na radio niefabryczne, koszyk w bagażniku na drobniejsze graty, będę chciał dorobić sobie jakieś sprytne oświetlenie LED wnętrza i bagażnika
[b]Audio:[/b] Pioneer MVH-1400UB i fabryczne głośniki
[b]Felgi:[/b] seryjne stalowe + firmowe kołpaki
[b]Opony:[/b] letnie - 175/65 R 14 Dębica Passio 2, zabrane z mojej byłej (Fiata Sieny), mają 2 sezon więc szkoda mi ich było, zwłaszcza, że Fabka miała 5 letnie Barumki;
zimowe - 165/70 R 14 Dębica Frigo 2 DOT 3312[b]Inne (dodatki):[/b] póki co jeszcze nic nie dołożyłem, dopiero wchodzę w bliską zażyłość, ale z czasem na pewno się pojawią
[size=117][b][color=green] :!: Foto: :!: [/color][/b][/size]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/811/20120922152820.jpg/][img]http://imageshack.us/a/img811/2336/20120922152820.th.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/838/20120922152923.jpg/][img]http://imageshack.us/a/img838/6613/20120922152923.th.jpg[/img][/url]
-
czekamy na fotki <!-- s;) --> Jakieś plany na modyfikacje?
-
Póki co zakup trzeba odrobić . W sensie że odpracować <!-- s:) -->.
Myślę na dobry początek o jakimś oświetleniu ledowym w środku. Trochę też brakuje mi oświetlenia bagażnika. No ale to są detale. W założeniu auto ma być ekonomiczne, więc chyba w poprawę osiągów na razie nie będę inwestować. Zresztą nie wiem jak to jest, ale ciągle zostawiam na światłach samochody nawet z dużo większymi silnikami od mojego. Może jakieś gustowne modyfikacje wyglądu zewnętrznego... Czas i budżet pokaże.
-
to może potrzebny automatyczny wyłącznik świateł lub światla dzienne.
-
witamy w gronie klubowiczów <!-- s;) -->
-
Witajcie witajcie...
Ech, może w końcu czas na fotki? Tylko pasowałoby umyć auto... <!-- s:) -->.
-
Witaj
[quote="krpablo"]Ech, może w końcu czas na fotki? Tylko pasowałoby umyć auto... <!-- s:) -->.[/quote]
Najwyższy czas
-
Dodałem w końcu zrobione na szybko fotki, po operacji założenia barw klubowych <!-- s:) -->. Przy okazji zauważyłem, że jakiś palant osiedlowy już mi ją ochrzcił trzema rysami na klapie bagażnika... Nie, nie przydzwoniłem w nic, bo nie ma śladu na zderzaku, poza tym rysy są nieregularne i jedna jest nieco głębsza. Dobrze że ich nie widać na pierwszy rzut oka.
-
Produkcja raczej początek 2004 skoro jeszcze przedlift, czy mi się zdaje? Kolor bliźniaczy do "tatowej", kapinke słabsza - ciekawe jak w rzeczywistości wypada porównanie tych dwóch 1,2 HTP Kolor naprawdę fajny, imho jeden z ładniejszych fabrycznych.
-
Tak, to przedlift, idzie poznać po grillu. Przedlifty mają proste "żeberka", a polifty - ustawione ukośnie. Produkcja to dokładnie 16 czerwca 2004 (warto było kupić od ASO, pokazali mi chłopaki historię i dali dokładny wydruk specyfikacji) - ciekawe, kiedy wchodził lift - od lipca albo później? Notabene dokładnie rok później zdałem prawko <!-- s:) -->.
Ja tym słabszym HTP czasami biorę na światłach mocniejsze fury. :cwaniak: Mocy trochę brakuje pod większą górkę, jadąc "z ładunkiem" czyt. we 3 osoby redukcja czasami musi być.
Kolor jest ładny, co najlepsze - omijają go ptaki. Na czerwoną Sienę robiły równo - nie było tygodnia, żebym nie czyścił lakieru zaklinając przy okazji latające ptactwo... -
[quote="krpablo"]Tak, to przedlift, idzie poznać po grillu. Przedlifty mają proste "żeberka", a polifty - ustawione ukośnie. Produkcja to dokładnie 16 czerwca 2004 (warto było kupić od ASO, pokazali mi chłopaki historię i dali dokładny wydruk specyfikacji) - ciekawe, kiedy wchodził lift - od lipca albo później? Notabene dokładnie rok później zdałem prawko <!-- s:) -->.
Ja tym słabszym HTP czasami biorę na światłach mocniejsze fury. :cwaniak: Mocy trochę brakuje pod większą górkę, jadąc "z ładunkiem" czyt. we 3 osoby redukcja czasami musi być.
Kolor jest ładny, co najlepsze - omijają go ptaki. Na czerwoną Sienę robiły równo - nie było tygodnia, żebym nie czyścił lakieru zaklinając przy okazji latające ptactwo...[/quote]Grill, listwy zderzaka, tylne lampy...
Mi się coś uwidziało, że naszą odbierałem w marcu 2004 a to był marzec 2005, rocznik 2005 ale MR2005 więc już polift.