Witaj na forum Fabia Club Polska

Złota strzała

Temat utworzony · 11 Posty · 5380 Wyświetlenia
  • [b][size=125]Imię/Nick:[color=red] Paweł / krpablo[/color]

    Miasto:[/size] Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
    [size=109]E-mail: <a href="mailto:krpablo@gmail.com">krpablo@gmail.com</a><!-- e -->
    GG/Tlen:[/size] 6772524

    [size=117][color=green]Dane dotyczące Fabii:[/color][/b][/size]

    [b]Model:[/b] Fabia I Hatchback

    [b]Wersja wyposażenia:[/b] zgodnie z papierami Classic, ale lekko wzbogacony

    [b]Rok produkcji:[/b] 2004, ale pierwsza rejestracja 28.12.2004, więc prawie jak 2005 🙂

    [b]Kolor:[/b] beż sahara metallic, ale dla mnie złoty 🙂

    [b]Pojemność silnika:[/b] 1198 ccm -> 1.2 HTP AWY

    [b]Moc:[/b] 40 kW / 54 KM

    [b][size=117][color=green]Wprowadzone modyfikacje w Fabii:[/color][/b][/size]

    [b]Silnik:[/b] seria

    [b]Zawieszenie:[/b] seria

    [b]Układ wydechowy:[/b] seria

    [b]Wygląd zewnętrzny:[/b] seria

    [b]Wnętrze:[/b] obrazek św. Krzysztofa (+100 do nietykalności 😉 ), wymieniona podwójna półka na pojedynczą z miejscem na radio niefabryczne, koszyk w bagażniku na drobniejsze graty, będę chciał dorobić sobie jakieś sprytne oświetlenie LED wnętrza i bagażnika

    [b]Audio:[/b] Pioneer MVH-1400UB i fabryczne głośniki

    [b]Felgi:[/b] seryjne stalowe + firmowe kołpaki

    [b]Opony:[/b] letnie - 175/65 R 14 Dębica Passio 2, zabrane z mojej byłej (Fiata Sieny), mają 2 sezon więc szkoda mi ich było, zwłaszcza, że Fabka miała 5 letnie Barumki;
    zimowe - 165/70 R 14 Dębica Frigo 2 DOT 3312 🙂

    [b]Inne (dodatki):[/b] póki co jeszcze nic nie dołożyłem, dopiero wchodzę w bliską zażyłość, ale z czasem na pewno się pojawią

    [size=117][b][color=green] :!: Foto: :!: [/color][/b][/size]

    [url=http://imageshack.us/photo/my-images/811/20120922152820.jpg/][img]http://imageshack.us/a/img811/2336/20120922152820.th.jpg[/img][/url]

    [url=http://imageshack.us/photo/my-images/838/20120922152923.jpg/][img]http://imageshack.us/a/img838/6613/20120922152923.th.jpg[/img][/url]

  • czekamy na fotki 😉 <!-- s;) --> Jakieś plany na modyfikacje?

  • Póki co zakup trzeba odrobić 🙂 . W sensie że odpracować 🙂 <!-- s:) -->.

    Myślę na dobry początek o jakimś oświetleniu ledowym w środku. Trochę też brakuje mi oświetlenia bagażnika. No ale to są detale. W założeniu auto ma być ekonomiczne, więc chyba w poprawę osiągów na razie nie będę inwestować. Zresztą nie wiem jak to jest, ale ciągle zostawiam na światłach samochody nawet z dużo większymi silnikami od mojego. Może jakieś gustowne modyfikacje wyglądu zewnętrznego... Czas i budżet pokaże.

  • to może potrzebny automatyczny wyłącznik świateł lub światla dzienne.

  • witamy w gronie klubowiczów 😉 <!-- s;) -->

  • Witajcie witajcie...

    Ech, może w końcu czas na fotki? Tylko pasowałoby umyć auto... 🙂 <!-- s:) -->.

  • Witaj

    [quote="krpablo"]Ech, może w końcu czas na fotki? Tylko pasowałoby umyć auto... 🙂 <!-- s:) -->.[/quote]

    Najwyższy czas 🙂

  • Dodałem w końcu zrobione na szybko fotki, po operacji założenia barw klubowych 🙂 <!-- s:) -->. Przy okazji zauważyłem, że jakiś palant osiedlowy już mi ją ochrzcił trzema rysami na klapie bagażnika... Nie, nie przydzwoniłem w nic, bo nie ma śladu na zderzaku, poza tym rysy są nieregularne i jedna jest nieco głębsza. Dobrze że ich nie widać na pierwszy rzut oka.

  • Produkcja raczej początek 2004 skoro jeszcze przedlift, czy mi się zdaje? Kolor bliźniaczy do "tatowej", kapinke słabsza - ciekawe jak w rzeczywistości wypada porównanie tych dwóch 1,2 HTP 😉 Kolor naprawdę fajny, imho jeden z ładniejszych fabrycznych.

  • Tak, to przedlift, idzie poznać po grillu. Przedlifty mają proste "żeberka", a polifty - ustawione ukośnie. Produkcja to dokładnie 16 czerwca 2004 (warto było kupić od ASO, pokazali mi chłopaki historię i dali dokładny wydruk specyfikacji) - ciekawe, kiedy wchodził lift - od lipca albo później? Notabene dokładnie rok później zdałem prawko 🙂 <!-- s:) -->.
    Ja tym słabszym HTP czasami biorę na światłach mocniejsze fury. :cwaniak: Mocy trochę brakuje pod większą górkę, jadąc "z ładunkiem" czyt. we 3 osoby redukcja czasami musi być.
    Kolor jest ładny, co najlepsze - omijają go ptaki. Na czerwoną Sienę robiły równo - nie było tygodnia, żebym nie czyścił lakieru zaklinając przy okazji latające ptactwo...

  • [quote="krpablo"]Tak, to przedlift, idzie poznać po grillu. Przedlifty mają proste "żeberka", a polifty - ustawione ukośnie. Produkcja to dokładnie 16 czerwca 2004 (warto było kupić od ASO, pokazali mi chłopaki historię i dali dokładny wydruk specyfikacji) - ciekawe, kiedy wchodził lift - od lipca albo później? Notabene dokładnie rok później zdałem prawko 🙂 <!-- s:) -->.
    Ja tym słabszym HTP czasami biorę na światłach mocniejsze fury. :cwaniak: Mocy trochę brakuje pod większą górkę, jadąc "z ładunkiem" czyt. we 3 osoby redukcja czasami musi być.
    Kolor jest ładny, co najlepsze - omijają go ptaki. Na czerwoną Sienę robiły równo - nie było tygodnia, żebym nie czyścił lakieru zaklinając przy okazji latające ptactwo...[/quote]

    Grill, listwy zderzaka, tylne lampy...

    Mi się coś uwidziało, że naszą odbierałem w marcu 2004 a to był marzec 2005, rocznik 2005 ale MR2005 więc już polift.