[F1] Przekładnia kierownicza - temat zbiorczy
-
nawiązując do tematu, ile drodzy Panowie kosztuje nowa przekładnia z silnikiem wspomagania i jaki jest potencjalny koszt instalacji, czy ewentualny montaż dokonywać w autoryzowanym serwisie czy inni mechanicy też zapewnią mi gwarancję na to??
-
[b]em87[/b] można zregenerować a nie od razu kupować nową bo koszt jest duży, ale to zależy od tego co się dzieje. I wymiana na pewno nie w ASO bo będzie b. drogo, a każdy mechanik powinien dawać na swoja robotę gwarancję.
-
kolego chętnie bym zregenerowała gdyby było co;)
ja mam podstawę, więc wspomagania brak, a chciałabym wiedzieć ile by mnie kosztowało założenie.
Jeśli tak mam nadzieje ze za te pieniądze które wezmą nie spartaczą czegoś innego,
za ile mogę kupić taką część z montażem? -
generalnie - jak pisałem wczeniej - pozostań przy tym co masz. przekładnia NIE wspomagana, jest mniej awaryjna, i nie bije tak po kieszeni jak wspomagana.
ogólny koszt :
przekładnia - min. 500 - 700 zł. jeśłi znajdziesz taniej to bedą podejżane <!-- s;) -->
pompa wspomagania 700 - 1200 ... ehhh
cztujnik skrętu : ok. 300 zł.
okablowanie i montaż - min. 500 zł. ( przynajmniej tyle słyszałem ... )w sumie ~2000 zł. + inne niespodziewane koszty - licząc najniższe ceny.
w rekompensacie możesz odsprzedać starą przekładnię....wg mnie nie jest to opłacalne.
-
dziekuje za sprowadzenie na ziemie <!-- s;) -->
-
[b]em87[/b] jeśli koniecznie chcesz mieć to wspomaganie to pomyśl raczej o zmianie auta, niż przeróbkach związanych z dołożeniem wspomagania.
-
ten komentarz był zupełnie na siłę.
-
Nie na siłę tylko tak właśnie uważam przy modyfikacjach które idą w tysiące złotych, sam też tak właśnie zrobiłem sprzedając jedną fabkę i kupując inną.
Jednak wybór należy do Ciebie. -
dla mnie wybor jest oczywisty, problem polegal na tym ze nie zdawalam sobie sprawy ile to kosztuje tyle.
-
[quote="em87"]nie zdawalam sobie sprawy ile to kosztuje tyle.[/quote]
Nie martw się każdy popełnia błędy, znalazłem też Twój inny post odnośnie centralnego i alarmu tutaj koszt wraz z instalką to z 700 conajmniej, pewnie jeszcze byś chciała coś dołożyć ... weź spisz sobie to wszystko dodaj kwoty i myślę, że lepiej będzie jak zostaniesz przy tym co masz.
Twoje auto jest w wersji basic i nie ma też nawet instalacji pod radio i antenę. Myślę, że lepiej będzie się nim pocieszyć i jeździć takim jak jest, a kaskę przeznaczyć na zbliżające się wakacje <!-- s;) --> .
Natomiast proponuję Ci by zamiast alarmu za kilkaset złotych załóż sobie ukryty wyłącznik odcinający prąd jest o wiele skuteczniejszy niż wyjący alarm na który nikt nie reaguje koszt max 100pln. -
Przepraszam ze sie wtrące, ale aktualnie ja jestem przy regeneracji przekładni ze wspomaganiem i zawołali mi za to 1,4 tys zł <!-- s:/ -->
-
[quote="zecke"]jestem przy regeneracji przekładni ze wspomaganiem i zawołali mi za to 1,4 tys zł [/quote]
razem z ustawieniem zbieżności to wg mnie "normalna" cena. i jeszcze dostaniesz gwarancje.
ale fakt faktem - wlasnie te "wspomagacze" generują koszty.
[b]em87[/b],
jak chcesz to "odstąpie" Ci wszystkie moje graty a od ciebie wezne tą zwykłą przekładnie ? <!-- s;) --> bo już mam dość ... -
tak, tak z wszystkim tyle, właśnie zaraz jade autko odebrać :hurra: <!-- s:hurra: -->
-
mnie tylko przeszkadza to na krawężniku <!-- s:P -->
-
maglownica poszła do regeneracji. Zaczęła lać jedna strona. Wytrzymała 10 lat i 120tyś przebiegu.
-
Maglownica leje mi po obu stronach (wytrzymała prawie 200k więc i tak nie tak źle).
Muszę ją teraz albo wymienić (nie fajnie) albo zregenerować.
Ktoś może polecić jakiś zakład gdzie regenerują za rozsądne pieniądze i nie partolą roboty?
//Edit:
na temat tego warsztatu ktoś coś może powiedzieć?
http://www.sulejow-regeneracja-lodzkie-513.maglownice.polskareklama.pl/regeneracja-maglownic/lodzkie.html<!-- m --> -
Witam,
Czy ktoś zakładał już przekładnie bez wspomagania zamiast tej ze wspomaganiem?
Padła mi pompa, czujnik już dawno mam uszkodzony, nie uśmiechają mi się koszty, czy ktoś wie czy ta zwykła przekładnia będzie pasowała zamiast tej ze wspomaganiem TRW ?
Pozdrawiam, Tomek
-
Będzie pasować, sam kiedyś to rozważalem.
Po usunięciu pompy należy przekodować sterownik i usunąć info o przekładni wspomaganej.
Zwykła przekładnia ma inne przełożenie , kręci się ciężej, ale nie tak jak przy padniętym wspomaganiu.
Coś a'la FSO <!-- s;) --> -
Takiej odpowiedzi się spodziewałem <!-- s:D -->
Ma ktoś taką przekładnię ? Bo na alledrogo pusto ;/
-
Fabia w wersji basic takie miała. Raczej musialbys szukać gdzieś z rozbitków.
Albo Aso.