Pogaduchy Poznań i okolice

Topic created · 63 Posts · 13395 Views
  • ekipa z Poznania i okolic rozmawiajmy tutaj 🆗 <!-- s🆗 -->

  • ok. nie odpowiedziałeś na pytanie, czy masz ogrzewany garaż 😉 <!-- s;) --> masz?

  • ja to robiłem w domu w piwnicy nasmrodziłem na maxa 😄 <!-- s:D --> źle to wyszło widać że powierzchnia jest wiesz taka chropowata i w dodatku zajechałem paznokciem i zdrapałem lakier a co do temperatury to mam z 19 stopni w piwnicy więc schło szybko.
    Dodatkowo nie podłączyłem 3 czujników bo już byłem tak zły że nie pasowało mi nić więc wdusiłem listwę i tak śmigam zobaczysz na spocie.

    A tak z innej beczki wczoraj jakieś 500 metrów od mojego domu rozpierdzielił się małolat BMW i zabił 2 osoby słyszeliście o tym ??

  • ja słyszałem w TV. Na dodatek ten jego 17 letni kolega w ciężkim stanie.

  • a powiedzcie mi jak zrobić mój podpis żeby nie było widać linku do postu tak jak ja mam tylko np. sam napis MOJA FABIA i klikasz na to i przenosi do twojego postu

  • użyj URL 😉 <!-- s;) -->

  • [b]jablonix[/b], tak słyszałem i widziałem artykuł na epoznan.pl Masakra! Czytałem komentarze do artykułu i ktoś tam napisał, że widywał tą BMKę jak jeździła przed zdarzeniem i kolo podobno zawsze zapie...lał, lansował się z kolesiami itp. Nie oceniam go, ale po rozmiarze zniszczeń samochodu i miejsca zdarzenia wnioskuję, że nie jechał 50 km/h. Poza tym policja zabrała mu prawko..

    [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 11-11-2011, 10:14[/i] ][/size]
    [quote="jablonix"]ja to robiłem w domu w piwnicy nasmrodziłem na maxa 😄 <!-- s:D --> źle to wyszło widać że powierzchnia jest wiesz taka chropowata i w dodatku zajechałem paznokciem i zdrapałem lakier a co do temperatury to mam z 19 stopni w piwnicy więc schło szybko. [/quote]

    To fajnie masz, że możesz coś podłubać, jak na zewnątrz mróz 😉 Jeśli zdrapałeś lakier paznokciem, to podejrzewam, że nawet gdyby udało Ci się ją założyć bez uszkodzenia, to lakier z czasem i tak zacznie schodzić zwłaszcza, jeśli myjesz fabię na myjniach ciśnieniowych.

  • Z tego co ja wiem był z klubu poznańskiego BMW. Właściciel miał 17 lat (to ten pasażer) i miał prawko B1.Ta beta była na sprzedaż i prawdopodobnie ten koleś co chciał ją kupić od niego to ją prowadził i skasował.

  • [b]jablonix[/b], sorry , ale 5 minut patrzyłemw Twój tekst - co autor ma na myśli ? - użyj przecinków to bedzie łatwiej :...: <!-- s:...: -->

  • [quote="kapi"][b]jablonix[/b], sorry , ale 5 minut patrzyłemw Twój tekst - co autor ma na myśli ? - użyj przecinków to bedzie łatwiej :...: <!-- s:...: -->[/quote]

    mówisz i masz 😄

  • Przecież w wieku 17 lat nie można być nawet współwłaścicielem samochodu, a co dopiero właścicielem... No chyba, że robił matactwa, to już wejdą do wydziału komunikacji z prokuraturą.

  • kuwa to niezła jazda. ja na miejscu kierowcy trafiłbym chyba do psychiatryka i w nocy nie mógłbym spać

  • macie to jest ta betka często widziałem tego małolata

    http://moto.allegro.pl/ShowItem2.php?item=1862005675&utm_source=ars&utm_socket_id=9&utm_rule_id=0<!-- m -->

  • Fakty - wygląda jak tamta ze zdjęć z miejsca zdarzenia.

  • to jest ta sama

  • Powiem wam tak, że fakt jest taki, iż 😛 ten 17 dostał od rodziców tą bumetylke w nagrodę za to, że dostał się do liceum 😛 a że on jeszcze prawka nie miał to jego kolega, który miał 19 lat prowadził, co się okazało ten 19 był wielokrotnie karany za kradzieże paliwa ze stacji :] <!-- s:] -->

  • ten 17-latek miał prawko B1

    szczypior dajesz 22 na spota do plazy bo wybieram się też

  • Jasne mogę jechać na godzinkę do plazy bo o godz. 21 odbieram moja Piękną z pracy

  • ok to wstępnie jesteśmy umówieni

    [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 15-11-2011, 11:25[/i] ][/size]
    [quote="Szczypior"]Powiem wam tak, że fakt jest taki, iż 😛 ten 17 dostał od rodziców tą bumetylke w nagrodę za to, że dostał się do liceum 😛 a że on jeszcze prawka nie miał to jego kolega, który miał 19 lat prowadził, co się okazało ten 19 był wielokrotnie karany za kradzieże paliwa ze stacji :] <!-- s:] -->[/quote]

    dodam ze ten 17-latek nie zyje zmarl w szpitalu

  • [quote="jablonix"]dodam ze ten 17-latek nie zyje zmarl w szpitalu[/quote] No ja wiem dodatkowo, że po wypadku ten chłopak latał po ulicy do momentu przyjazdu karetki a zmarł ponieważ miał wylew krwi do mózgu

Log in to reply