Witaj na forum Fabia Club Polska

Stuki w prawym przednim kole

Topic created · 6 Posts · 2074 Views
  • Witam!

    Od pewnego czasu (a moze mi sie wydaje ) cos mi stuka na podluznych wybojach albo na dziurach ale glownie przy w wpadaniu w dziure lub zjazd z kraweznika, mowie ze mi sie moze wydaje bo moze taka jest praca zawieszenia a zawsze jezdze z wlaczonym radiem wiec moglem nie slyszec tego wczesniej, dzwiek jest jakby rezonans plastiku lub gumy, nie wiem czy to normalne na naszych drogach czy poprostu autu cos sie zaczyna dziac a ma dopiero 5 miesiecy! (myslalem ze moze cos w schowku ale przy pustym jest to samo)

    jezeli macie jakis pomysl co to moze byc lub ze to normalka dajcie znac bede spokojniejszy przed weekendem ze jest ok!

    -dodam ze na dziurach czy jezdzie na wprost czy skrecaniu kierownica nic sie nie dzieje nic nie skrzypi, jedynie przy spadku kola w dziure to sie dzieje - choc wole zeby mi sie wydawalo!

    pozdrawiam
    ZABER

  • MIALEM COS PODOBNEGO I OKAZALO SIE ZE TO GUMY NA STABILIZATORZE SA DO WYMIANY. KOSZT MINIMALNY. NIE WIEM JAK U CIEBIE ALE U MNIE TO BYLO PRZYCZYNA OSTATNI. PRZEDTEM WYTARLY SIE OGRANICZNIKI NA STABILIZATORZE I OZNAKI BYLY PODOBNE.WSZYSTKO WYJASNI WIZYTA U MECHANIKA.JA OSOBISCIE ODRADZAM ASO BO TAM TO CHCIELI MNIE NACIAGNAC NA WYMIANE CALEGO STABILIZATORA.KOSZTA TAKIEGO ZABIEGU LEPIEJ PRZEMILCZEC. :kwasny: :przestraszony: <!-- s:przestraszony: -->

  • No ja w takim razie mysle ze usterka powinna zostac wymieniona w ramach gwarancji, ale pewnie jak to w Polsce bywa sie myle...

    ZABER

  • [quote="zaber"]No ja w takim razie mysle ze usterka powinna zostac wymieniona w ramach gwarancji, ale pewnie jak to w Polsce bywa sie myle...

    ZABER[/quote]

    Jedz do serwisu i im każ to naprawić prawdopodobniełącznik stabilizatora koszt to ok 25 pln a wymiana prosta jak dupaka.

  • [quote="WRC"][quote="zaber"]No ja w takim razie mysle ze usterka powinna zostac wymieniona w ramach gwarancji, ale pewnie jak to w Polsce bywa sie myle...

    ZABER[/quote]

    Jedz do serwisu i im każ to naprawić prawdopodobniełącznik stabilizatora koszt to ok 25 pln a wymiana prosta jak dupaka.[/quote]

    Dokładnie masz gwarę to jedź, uwalony masz łącznik lub gumę na stabilizatorze.

  • dzieki za sugestie

    moim najwiekszym zmartwieniem jest to ze to pewnie moze byc nie pierwszy i nie ostatni raz, wyjezdzam z parkingu i od razu mam manewry z torowiskiem tramwaju, juz sobie wyobrazam co przechodzilo zawieszenie jak byla zima -30 i na dzien dobry torowisko z dziurami takimi ze ho ho!!

    oby to bylo tyle z naprawami!

    ZABER

Log in to reply