Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Dziwne stuki...:(

Topic created · 14 Posts · 8229 Views
  • No to wymien koncowki drazkow. Ja mialem to samo tylko ze w espero powymianie calego zawieszenia i wszystkich elementow przestalo pukac a byly to drazki kierownicze. Niestety znowu mi zaczyna stukac i znow tzreba bedzie wymienic a przejechalem na nich tyko 12 tys 😞

  • ja teraz mam wszystkie objawy co piszecie tylko ze na felach tez tak miałem i nie moge dojsc co to wymieniłem sabilizatory i dalej stuka nawet przy skrecaniu kiery ale to nie zawsze i jest to takie dziwny stuk stłumiaony i tez na nie kazdych wybojach poradzcie

  • to prawda nie na kazdym wyboju stuknie a jezeli ci stuka tez przy skrecanych kolach ot jeszcze wymien przegob(sworzen) kulowy - rownie na to mowia. Reasumujac. Jezeli stuka na prostych kolach niezawsze to koncowki drazkow jezeli stuka na skreconych to swozen kulowy. Wiec wymienija te 2 zeczy jak stabilizatory masz wymienione. Jezeli wymienisz to i nadal bedzi e ci stukalo a prostych kolach bo na skreconyhc na bank juz nie to tzreba bedzie machnac tez sinenbloki

  • I ja jestem pelen podziwu. Moja zdiewczyna tez jezdzi samochodem i powiem wam ze czasami mnie zaskoczy ze wie o jakiejs zeczy. No ale tez sie interesuje samohcodami bo jezdzi samochodem pewie gdyby go niemiala nieinteresowala by sie

  • Popieram i podziwiam takie dziewczyny, i tak trzymać 😎

  • Wiec tak jutro wymien sprezyny na H&R i amorki na KONI niestety nie doradzaj mi robic to na zime ale musze zrobic zbierznosci a nie mam asz taki funduszy aby robic to 2 razy bo po wymianie sprezyn trzeba to robic wiec zmieniam to odrazu no i jutro krzykne dla mechaniola wasze rady na temat tych stukow co to jest DZIEKI Z GORY za rade

  • Hehe mam nadzieje ze tak zle nie bedzie bo zmieniłem amorki na KONI specjal wiec nie sa takie twarde sa troszeczke twardsze od oryginałow 🙂 ale mam wplanie przed wiosna wygłoszyc jakas mata nadkola zeby niebyło tego tak słychac 🙂 moze ma ktos jakis pomysł na to 🙂 <!-- s:) -->

  • To prawda do tego zawiecha szybciej pada i ogolnie konstrukcja samochodu dostaje w dupe

  • zalezy jak sie jezdzi no i napewno zalezy jak eksploatuje samochod

  • To tez prawda ale i tak samochod bardziej cierpi

  • wsomie nie zaprzeczam bo to co dodajesz do samochodu seryjne prawie nic nie słuzy samochodowi bo zmieniamy jego parametry i elastyke wiec cos za cos 🙂 <!-- s:) -->

  • Witam juz dzis wszystko wyminiełem i jezdzi sie swietnie nie jest wcale tak twardo a samochod zachowuje sie swietnie i trzyma sie drogi tez swietnie polecam kazdemu takie rozwiazanie

  • U mnie jest bardzo twardo. Pamietam jak dzis gdy po zalozenu sprezyn z Lukaszem zzesmy wsiedli i wyjechali z warsztatu. Pierwsze slowa "kurwa tym sie nieda jezdzic ale twardo" 🙂 <!-- s:) --> ale jakos sie daje do dzisiaj:)

  • Hehehe własnie troche przetestowałem skode mimo to ze jest mokro to samochod jest bardzo stabilny na drodze a wstawiłem na tył amorki koni SPECJAL nie sa one takie twarde jak te race ale mozna ustawiac ich twardosc i ustwałem je tak zeby były troche bardziej twardsze niz oryginały i to wszystko niezle ze soba współ pracuej w przyszłosci wymienie i przednie ale one sa jeszcze dobre wiec nie bedzie mam nadzieje to predko 🙂 <!-- s:) -->

Log in to reply