[F1] Dziwne stuki...:(
-
No to wymien koncowki drazkow. Ja mialem to samo tylko ze w espero powymianie calego zawieszenia i wszystkich elementow przestalo pukac a byly to drazki kierownicze. Niestety znowu mi zaczyna stukac i znow tzreba bedzie wymienic a przejechalem na nich tyko 12 tys
-
ja teraz mam wszystkie objawy co piszecie tylko ze na felach tez tak miałem i nie moge dojsc co to wymieniłem sabilizatory i dalej stuka nawet przy skrecaniu kiery ale to nie zawsze i jest to takie dziwny stuk stłumiaony i tez na nie kazdych wybojach poradzcie
-
to prawda nie na kazdym wyboju stuknie a jezeli ci stuka tez przy skrecanych kolach ot jeszcze wymien przegob(sworzen) kulowy - rownie na to mowia. Reasumujac. Jezeli stuka na prostych kolach niezawsze to koncowki drazkow jezeli stuka na skreconych to swozen kulowy. Wiec wymienija te 2 zeczy jak stabilizatory masz wymienione. Jezeli wymienisz to i nadal bedzi e ci stukalo a prostych kolach bo na skreconyhc na bank juz nie to tzreba bedzie machnac tez sinenbloki
-
I ja jestem pelen podziwu. Moja zdiewczyna tez jezdzi samochodem i powiem wam ze czasami mnie zaskoczy ze wie o jakiejs zeczy. No ale tez sie interesuje samohcodami bo jezdzi samochodem pewie gdyby go niemiala nieinteresowala by sie
-
Popieram i podziwiam takie dziewczyny, i tak trzymać
-
Wiec tak jutro wymien sprezyny na H&R i amorki na KONI niestety nie doradzaj mi robic to na zime ale musze zrobic zbierznosci a nie mam asz taki funduszy aby robic to 2 razy bo po wymianie sprezyn trzeba to robic wiec zmieniam to odrazu no i jutro krzykne dla mechaniola wasze rady na temat tych stukow co to jest DZIEKI Z GORY za rade
-
Hehe mam nadzieje ze tak zle nie bedzie bo zmieniłem amorki na KONI specjal wiec nie sa takie twarde sa troszeczke twardsze od oryginałow ale mam wplanie przed wiosna wygłoszyc jakas mata nadkola zeby niebyło tego tak słychac moze ma ktos jakis pomysł na to <!-- s:) -->
-
To prawda do tego zawiecha szybciej pada i ogolnie konstrukcja samochodu dostaje w dupe
-
zalezy jak sie jezdzi no i napewno zalezy jak eksploatuje samochod
-
To tez prawda ale i tak samochod bardziej cierpi
-
wsomie nie zaprzeczam bo to co dodajesz do samochodu seryjne prawie nic nie słuzy samochodowi bo zmieniamy jego parametry i elastyke wiec cos za cos <!-- s:) -->
-
Witam juz dzis wszystko wyminiełem i jezdzi sie swietnie nie jest wcale tak twardo a samochod zachowuje sie swietnie i trzyma sie drogi tez swietnie polecam kazdemu takie rozwiazanie
-
U mnie jest bardzo twardo. Pamietam jak dzis gdy po zalozenu sprezyn z Lukaszem zzesmy wsiedli i wyjechali z warsztatu. Pierwsze slowa "kurwa tym sie nieda jezdzic ale twardo" <!-- s:) --> ale jakos sie daje do dzisiaj:)
-
Hehehe własnie troche przetestowałem skode mimo to ze jest mokro to samochod jest bardzo stabilny na drodze a wstawiłem na tył amorki koni SPECJAL nie sa one takie twarde jak te race ale mozna ustawiac ich twardosc i ustwałem je tak zeby były troche bardziej twardsze niz oryginały i to wszystko niezle ze soba współ pracuej w przyszłosci wymienie i przednie ale one sa jeszcze dobre wiec nie bedzie mam nadzieje to predko <!-- s:) -->