[F1 i F2] Łożysk i przeguby - temat zbiorczy
-
Ja też wymieniłem juz dwa komplety.To chyba norma
-
wymiana samego ŁOŻYSKA nie rozwiązuje problemu - należało by wymienić cały komplet <!-- s;) --> - wtedy bedzie spokój i cisza.
a większość osób wymienia same łożysko i potem jest problem i piszą że jest słabe i nie wytrzymuje ... niezależnie od marki/producenta.
przytoczę pewne przysłowie / powiedzenie : kto mało płaci ten 2x płaci .... tak już jest w życiu... -
Co masz na myśli pisząc że wymienić cały komplet.Pozdrawiam
-
samo łozysko :
http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=222<!-- m -->
a tu poduszka - ale NIE ZAWIERA łożyska:
http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2093#ja u siebie montowałem kpl z SKF-u, poszukaj może gdzieś na alledrogo znajdziesz komplet w dobrej cenie.
-
wymieniałem łożysko wraz z poduszką
Części oryginalne zakupione w skodzie!!!!!!!!!!Tylko dziwne jest to że stukanie przy kręceniu kołem kierowniczym pojawia się tylko gdy jest ciepło
Dziś temp oscyluje w okolicach zera i stukania nie ma -
U mnie też tak pukało, jakoś krótko (parę tyś.) po wymianie kompletu Mc... W pewnym warsztacie chcieli już wymieniać łożyska, ale ja się nie dałem, powiedziałem że to ta duża tulejka na wahaczu i miałem rację <!-- s:) --> Także proponuję bardzo dokładnie obejrzeć tuleje, łącznie z tymi mniejszymi.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 01-04-2011, 23:00[/i] ][/size]
... dodam jeszcze, że odgłos był identyczny. -
gdzie znajduje się ta duża tulejka??
-
[quote="maninnew"]gdzie znajduje się ta duża tulejka??[/quote]
tak myślę że chodzi o [b]tylną tuleję wahacza przedniego[/b] wciśnięta do aluminiowego wspornika który jest przykręcony do karoserii -
tylną tuleję wahacza przedniego też wymieniałem
-
[quote="kapi"]
tak myślę że chodzi o tylną tuleję wahacza przedniego wciśnięta do aluminiowego wspornika który jest przykręcony do karoserii[/quote]- dokładnie tak.
-
czy o to chodzi??
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=223#<!-- m -->
-
[quote="maninnew"]tylną tuleję wahacza przedniego też wymieniałem[/quote]
[quote="maninnew"]czy o to chodzi?? [/quote]
dokładnie , to jest ta tuleja którą kolega miał na myśli. skoro ją masz już wymienioną to pozostaje pojechać do magika na szarpak i poszukać luzów co gdzie stuka...
-
[quote="maninnew"]czy o to chodzi??
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=223#<!-- m -->[/quote]
Tak na marginesie, ja wstawiłem od RS'a (cała zalana gumą) i teraz mam na wieki... -
Miałem też zużyte łożyska (dało się słyszeć taki dziwny dźwięk) więc wymieniłem poduszki i łożyska. Od tamtej pory przejechałem ze 30 kkm i nie ma problemu.
-
Jakim momentem dokręcać śrubę zabezpieczającą ( z zapadkami) półoś do piasty
-
[b]hynek[/b], przeczytaj mój post wyżej <!-- s;) -->
-
>Nakrętka dwunastokątna wałka półosi do piasty koła układu zawieszenia 14" i 15"t Użyć nowych nakrętek!
Nie smarować gwintu przegubu zewnętrznego wałka sprzęgłowego. 50 Nm i dokręcić o 45° <Chodzi o ten tekst? ,z tym wałkiem SPRZĘGŁOWYM to pomyłka?
-
tak wlasnie o ten.
a ten wałek sprzeglowy - myslę że autor opisu miał na myśli czop wychodzący z przegubu zewnętrznego... ale kto go tam wie.
najważniejsze : 50Nm i dokręcić 45° <!-- s --> -
Mnie także czeka wymiana łożyska, jednak nie wiem co kupić. Sprzedawca [url=http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=211#]Proponuje tą cześć[/url] . Czym się różni zacisków hamulcowych FS III od FS II. Posiadam Skode Fabię 1.9 TDI z 2006 roku.