Tapicerka w drzwiach . . .
-
Najpierw musisz zaczac od demontazu uchwytu drzwi ... najpierw deliktanie srubokretem podwazasz te klapki gorne co sa na raczcze i w ten sposob uzyskujesz dostep do srob mocujacych ten uchwyt.
Jak juz uporasz sie z tym nastepnie musisz delikatnie odciagac ten wlasnie "boczek" od karoserii, tam sa zatrzaski to moze to troche wymagac sily .. uwazaj bo te zatrzaski wykakuja z drzwi i mozesz ich potem szukac w calej okolicy samochodu ... uwazaj takze na male gumowe uszczelki zebys ich nie pogubil przy zdjemowaniu "boczka".
-
Zapraszam do zarejstrowania sie
Co do klapek :
ta mniejsza musisz deliktanie podwarzac po trochu w kazdym miejscu .. dopiero podemontazu mniejszej bedziesz w stanie zdjac ta wieksza poniewaz ta mniejsza ja blokuje.
-
Fajnie ze Ci sie podoba
Mam nadzieje ze Nasze forum pomoze Ci w znalezniu odp na nurtujace Ciebie pytanie odnosnie Fabki
PS. Zapraszam do rejstracji :twisted: , jest bardzo szybko i bardzo prosta
Pozdrawiam
-
Twoj login to : marek_wisniewski ale o haslo musisz sie sam postarac wystarczy ze wyslesz przypomnienie hasla.
-
[quote]Głównym celam rozbiórki tapicerki jest dotarcie do zamka w drzwiach. Szlak trafił mikro włącznik odpowiedzialny za lampkę wewnątrz auta [/quote]
Widze, ze kolejna ukryta wada fabek. Przyszedl mroz i wylacznik sobie poszel. Smarowanie WD-40 nie pomaga - brak styku. Ja jade z tym do ASO (mam nadzieje w tym tygodniu). Zycze powodzenia w usuwaniu usterki
-
co do sciągania boczków
to najlepiej zadzwoń to oddzwonie i dokładnie wytłumacze a po krutcemusisz zacząć od klamek tak jak pisał Wojtas czyl
- zaślepki gdzie sa (z przodu) regulacja lusterek sa po bokach po 2 jezyczki zatrzaski ( z tyłu ) zaślepki gdzie sa sopranki podobnie
- jak zdejmiesz te serki trujkąciki zaślepki to pod nimi jest 1 śruba torks 18 do odkrecenia ona trzyma plastik klamki do blachy drzwi
- następnie rygielki można ściągnąć lub nie ( rygielki przekrecasz o 180 stopni i do góry ) tylko delikatnie bo sa bardzo miękie
- demontarz podłokietników 2 plasiki z góry ( tego to ci raczej nie opisze ) tam sa śruby krzyżak do odkręcenia
- pod tapicerka na dole chyba 3 śruby torks 18 do odkręcenia
- śmiało rwij tapicerke kołki sa tak sonstruowane żę powinny popekać w ASO kupisz to za przysłowiowe grosze
itd
-
[quote="marwin74"]Właśnie wymieniłem kolejny czujnik świateł stop (to już czwarty) a że miałem rachunek z poprzedniej wymiany, tą czynność wykonali bezpłatnie. .[/quote]
4- ty czujnik, a czy sprawdzili przyczynę dlaczego te czujniki tak często padają, przecież to jest niemożliwe byś miał 3 feralne czujniki.
[quote="marwin74"]Wiedzą jak daną czynność wykonać[/quote]To co to za serwis??? Zdradź nam. Serwisy w krakowie jak i u [b]Wojtasa[/b] na pomorzu mają problemy z poradzeniem sobie z prostymi czynnościami obsługowymi i ich najczęstsza odp. to TTTM.
[quote="marwin74"]ceny części w stosunku do innych sklepów nie są dużo wyższe. Podam przykład:
Czujni świateł stop:
sklep prywatny – 31 pln
sklep internetowy – 30 pln
ASO – 31 pln (plus dwa lata gwarancji)Sami widzicie, że czasem opłaca się skorzystać z ASO[/quote]
To są tylko pojedyncze rzeczy, które rzadko padają, weź część eksploatacyjną, np. klocki hamulcowe, w serwisie 180 plus 60 wymiana co daje 240 zł. Ja identyczne kupiłem za 69 plus piweczko i godzinka spędzona w garażu.
[quote="marwin74"]PS. Jeszcze jedna uwaga: NIE KORZYSTAJCIE Z WD-40. Ten środek powoduje wcześniejszą korozję !!!. Zamków się nie smaruje, a wiecie dla czego? Dla tego, że do zamka z dużą ilością smaru przylepia się dużo kurzu i brudu i to właśnie powoduje szybsze niszczenie danego elementu.[/quote]]
Do zamków najlepszy jest olej przekładniowy lub centralny zamek.
-
ja uwazam ze nie warto kozystac z ASO ....
Zostawilem auto w ostatnich dniach gwarancji z lista usterek...
NIC nie naprawili, bo powiedzieli, ze nie moga zlokalizowac usterek, np stukow w zawieszeniu przezemni opisanych...
Zabralem mechanika na przejazdzke, po czym zlokalizowali zuzyty sworzen od mechanizmu roznicowego. Miala byc to naprawa gwarancyjna, lecz skoda polska nie uznala tego w ramach gwarancji i kosztowalo mnie to 2,500zl.
Poza tym nic innego nie ruszyli, a napisalem pol kartki a4 usterek...
Na wszystko mieli jakas wymowke...
np. siadl mi silnik od podnoszenia szyb po 2 latach od przyciemnienia szyb, a w ASO powiedzieli, ze to ci od przyciemniania zepsuli... podkreslam, ze 2 lata od przyciemnienia normalnie szyba chodzila...Na auto czekalem ponad 2 tygodnie, a po odebraniu zauwazylem, ze w baku brakuje 20l paliwa, gdzie przejechali jazdy testowej 20km....
Fakty mowia same za siebie i z gory odradzam korzystania z ASO Skoda Plichta !!! (akurat to bylo w Gdyni, ale z tego co wiem to oni maja wiecej salonow, zlodzieje...)
-
[quote="Hildek"]Na auto czekalem ponad 2 tygodnie[/quote]
No nie jak Ty mogłeś im autko zostawić na tak długi okres. Ja mojego bym na minutę z oka nie spuścił.
-
nie bardzo mialem wyjscie <!-- s:/ --> bo mi sie gwarancja konczyla ...