Witaj na forum Fabia Club Polska

Tapicerka w drzwiach . . .

Temat utworzony · 10 Posty · 8897 Wyświetlenia
  • Najpierw musisz zaczac od demontazu uchwytu drzwi ... najpierw deliktanie srubokretem podwazasz te klapki gorne co sa na raczcze i w ten sposob uzyskujesz dostep do srob mocujacych ten uchwyt.

    Jak juz uporasz sie z tym nastepnie musisz delikatnie odciagac ten wlasnie "boczek" od karoserii, tam sa zatrzaski to moze to troche wymagac sily .. uwazaj bo te zatrzaski wykakuja z drzwi i mozesz ich potem szukac w calej okolicy samochodu 😄 ... uwazaj takze na male gumowe uszczelki zebys ich nie pogubil przy zdjemowaniu "boczka".

  • Zapraszam do zarejstrowania sie 😄

    Co do klapek :

    ta mniejsza musisz deliktanie podwarzac po trochu w kazdym miejscu .. dopiero podemontazu mniejszej bedziesz w stanie zdjac ta wieksza poniewaz ta mniejsza ja blokuje.

  • Fajnie ze Ci sie podoba 😄

    Mam nadzieje ze Nasze forum pomoze Ci w znalezniu odp na nurtujace Ciebie pytanie odnosnie Fabki 😄

    PS. Zapraszam do rejstracji :twisted: , jest bardzo szybko i bardzo prosta 🙂

    Pozdrawiam 😄

  • Twoj login to : marek_wisniewski ale o haslo musisz sie sam postarac 😞 wystarczy ze wyslesz przypomnienie hasla.

  • [quote]Głównym celam rozbiórki tapicerki jest dotarcie do zamka w drzwiach. Szlak trafił mikro włącznik odpowiedzialny za lampkę wewnątrz auta 😢 [/quote]

    Widze, ze kolejna ukryta wada fabek. Przyszedl mroz i wylacznik sobie poszel. Smarowanie WD-40 nie pomaga - brak styku. Ja jade z tym do ASO (mam nadzieje w tym tygodniu). Zycze powodzenia w usuwaniu usterki 🙂

  • co do sciągania boczków
    to najlepiej zadzwoń to oddzwonie i dokładnie wytłumacze a po krutce

    musisz zacząć od klamek tak jak pisał Wojtas czyl

    1. zaślepki gdzie sa (z przodu) regulacja lusterek sa po bokach po 2 jezyczki zatrzaski ( z tyłu ) zaślepki gdzie sa sopranki podobnie
    2. jak zdejmiesz te serki trujkąciki zaślepki to pod nimi jest 1 śruba torks 18 do odkrecenia ona trzyma plastik klamki do blachy drzwi
    3. następnie rygielki można ściągnąć lub nie ( rygielki przekrecasz o 180 stopni i do góry ) tylko delikatnie bo sa bardzo miękie
    4. demontarz podłokietników 2 plasiki z góry ( tego to ci raczej nie opisze ) tam sa śruby krzyżak do odkręcenia
    5. pod tapicerka na dole chyba 3 śruby torks 18 do odkręcenia
    6. śmiało rwij tapicerke kołki sa tak sonstruowane żę powinny popekać w ASO kupisz to za przysłowiowe grosze

    itd

  • [quote="marwin74"]Właśnie wymieniłem kolejny czujnik świateł stop (to już czwarty) a że miałem rachunek z poprzedniej wymiany, tą czynność wykonali bezpłatnie. .[/quote]

    4- ty czujnik, a czy sprawdzili przyczynę dlaczego te czujniki tak często padają, przecież to jest niemożliwe byś miał 3 feralne czujniki.
    [quote="marwin74"]Wiedzą jak daną czynność wykonać[/quote]

    To co to za serwis??? Zdradź nam. Serwisy w krakowie jak i u [b]Wojtasa[/b] na pomorzu mają problemy z poradzeniem sobie z prostymi czynnościami obsługowymi i ich najczęstsza odp. to TTTM.
    [quote="marwin74"]ceny części w stosunku do innych sklepów nie są dużo wyższe. Podam przykład:
    Czujni świateł stop:
    sklep prywatny – 31 pln
    sklep internetowy – 30 pln
    ASO – 31 pln (plus dwa lata gwarancji)

    Sami widzicie, że czasem opłaca się skorzystać z ASO[/quote]

    To są tylko pojedyncze rzeczy, które rzadko padają, weź część eksploatacyjną, np. klocki hamulcowe, w serwisie 180 plus 60 wymiana co daje 240 zł. Ja identyczne kupiłem za 69 plus piweczko i godzinka spędzona w garażu.

    [quote="marwin74"]PS. Jeszcze jedna uwaga: NIE KORZYSTAJCIE Z WD-40. Ten środek powoduje wcześniejszą korozję !!!. Zamków się nie smaruje, a wiecie dla czego? Dla tego, że do zamka z dużą ilością smaru przylepia się dużo kurzu i brudu i to właśnie powoduje szybsze niszczenie danego elementu.[/quote]]

    Do zamków najlepszy jest olej przekładniowy lub centralny zamek.

  • ja uwazam ze nie warto kozystac z ASO ....

    Zostawilem auto w ostatnich dniach gwarancji z lista usterek...

    NIC nie naprawili, bo powiedzieli, ze nie moga zlokalizowac usterek, np stukow w zawieszeniu przezemni opisanych...

    Zabralem mechanika na przejazdzke, po czym zlokalizowali zuzyty sworzen od mechanizmu roznicowego. Miala byc to naprawa gwarancyjna, lecz skoda polska nie uznala tego w ramach gwarancji i kosztowalo mnie to 2,500zl.
    Poza tym nic innego nie ruszyli, a napisalem pol kartki a4 usterek...
    Na wszystko mieli jakas wymowke...
    np. siadl mi silnik od podnoszenia szyb po 2 latach od przyciemnienia szyb, a w ASO powiedzieli, ze to ci od przyciemniania zepsuli... podkreslam, ze 2 lata od przyciemnienia normalnie szyba chodzila...

    Na auto czekalem ponad 2 tygodnie, a po odebraniu zauwazylem, ze w baku brakuje 20l paliwa, gdzie przejechali jazdy testowej 20km....

    Fakty mowia same za siebie i z gory odradzam korzystania z ASO Skoda Plichta !!! (akurat to bylo w Gdyni, ale z tego co wiem to oni maja wiecej salonow, zlodzieje...)

  • [quote="Hildek"]Na auto czekalem ponad 2 tygodnie[/quote]

    No nie jak Ty mogłeś im autko zostawić na tak długi okres. Ja mojego bym na minutę z oka nie spuścił.

  • nie bardzo mialem wyjscie 😕 <!-- s:/ --> bo mi sie gwarancja konczyla ...