[F1] dziwne odgłosy

Topic created · 9 Posts · 1912 Views
  • Witam wszystkich forumowiczów mam znów dziwny problem lecz chodzi o to ze przy deszczowej pogodzie przy niewównosciach na drochach słysze dziwne puste odgłosy dochodzace z przodu i i tyłu auta raz lewa strona oddaje odgłosy a raz prawa od czego to moze byc??

  • Wszystko zależy jakie to odgłosy. Co znaczy pusty odgłos...jakby ktoś w zbiornik pusty uderzał czy...troszkę sprecyzuj. Jeśli coś w rodzaju trzeszczenia lub pisku to polecam nasmarować tylną belkę oraz tuleje wahaczy, podobnie w przodzie.

    U mnie występowały trzaski i piski w zawieszeniu i zostały usunięte.

  • dokładnie tak jak mówisz jakby ktos w pusty plastikowy zbiornik stukał raz z przodu a raz z tułu

  • Na przodzie sprawdź zbiorniczek od spryskiwacza. U mnie kiedyś w F1 spadł z wieszaka. A tył...kurcze może to się wyda śmieszne ale...masz porządek w bagażniku?

  • zprezyzuje to bardziej słychac te stuki z okolic drzwi przednich lub tylnich moze to tez dochodzi z błotników przedniego lub tylnego ciezko mi to wyczuc, to fakt mam troche rzeczy w bagazniku ale nie sadze ze to od tego mogło by byc słychac takie stuki a ze skoro juz mi cos takiego podpowiedziałes zeby posprzatac w bagazniku to sie zabiore go tego bo juz dawno to miałem zrobic ale cos czasu niemam i checi: 🙂 <!-- s:) -->

  • Sprawdz sobie łącznik stabilizatora

  • jak kolega sputni mowi ŁĄCZNIK tez to miałem odgłos niusł sie po całym aucie wejdz w kanal chwyc łacznik i niech ktoś autem z przodu bujnie

  • Albo poprostu w niego postukaj mlotkiem, albo nawet reka 🙂 Koszt wyniany to jakies 40 zl za lacznik + robota. Jak masz kanal, to zrobisz sam 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="sputnik"]Sprawdz sobie łącznik stabilizatora[/quote]

    dzieki kolego to jednak był łącznik i od razu lepiej i ciszej sie jezdzi

Log in to reply