Witaj na forum Fabia Club Polska

Wymiana cewki 1.4 16v

Topic created · 8 Posts · 5782 Views
  • witam

    2 miesiace temu w moim autku pojawil sie maly problem. zaczal chodzic na 3 cylindrach. prawdopodobnym powodem takiego zachowania jest uszkodzona cewka zaplonowa ew. wtryskiwac lub aparat zaplonowy (sprawdzilem sciagajac po kolei cewki. po zdj tej niedzialajacej chodzil nadal na 3 a gdy sciagalem kazda nastepna przygasal) wymienilem od razu swiece zaplonowe. (te co mialem byly od nowosci a autko ma 70 000 przejechane :szok: - gosc co od niego kupowalem jezdzil na przeglady w aso i mu nie wymienili :mur: a z tego co wiem swiece powinno sie wymieniac co ok 30-40 tys km). teraz czekam na nowa ceweczke i w sobote wymianka:D jednak w kompie jest blad i prawdopodobnie po wymianie cewki sam sie nie skasuje :] <!-- s:] -->

    i tu pojawia sie moje pytanko.

    znacie jakis tani warsztat w wwa lub okolicach gdzie mozna za stosunkowo niewielkie pieniadze podlaczyc samochopd pod komputer, zrobic diagnostyke i skasowac bledy z kompa???? jak w sobote bede wymienial to wrzuce foteczki z wymiany i napisze czy pomoglo.

    pozdrawiam :zdrowko:

  • ile zapłaciłeś za cewkę??

  • dzisiaj bede zamawial na allegro kosztuje ok 80 zl a w sklepach z czesciami do skody ok 130....

  • mam ten sam blad w samochodzie ojca,
    kontrolka sie pali ciagle, przy ruszaniu pozniej po jakims km przebieg mryga i pozniej jest ok

  • ceweczka wymieniona... niestety fotek nie mam bo robilem to o 23 a aparat w tel to jednak nie to:/ ogolnie cala filozofia polega na wyciagnieciu starej cewki z gniazda odpieciu kostki, podlaczeniu nowej i zamontowaniu obudowy od filtra pow.

    ale co najwazniejsze POMOGLO!!!!!!!!! :hurra: :rulez: <!-- s:rulez: -->

    a ceweczke kupilem na alegro za 106 zl razem z przesylka... wiec troszke oszczednosci jest...

    pozdrawiam i do zob na trasie:D

  • [quote="marcin_wawa_85"]kupilem na alegro za 106 zl razem z przesylka[/quote]

    ja za wymianę cewki zapłaciłem 250 pln 😞 <!-- s:( -->

  • [quote="szubi81"][quote="marcin_wawa_85"]kupilem na alegro za 106 zl razem z przesylka[/quote]

    ja za wymianę cewki zapłaciłem 250 pln 😞 <!-- s:( -->[/quote]

    uu no to ladnie. jak pisalem na poczatku zmienialem od razu swiece za swiece (NGK) zaplacilem 70 zeta a za cewke 106 zl... a robote sam zrobilem... pozdrawiam..

  • cewka w ASO 140 zł , wymiana 0 zł pod ASO zaraz po zakupie 🙂 potrzebny tylko plaski srubokret aby wydostac cewke .. co do kasowania bledu wystarczy zwykly prosty VAG z allegro za 60 zl i sam kasuje 🙂 <!-- s:) -->

Log in to reply