[F1 i F2] Naciąg paska wielorowkowego
-
[b]1. Sprawdzić czy pasek nie ma pęknięć i czy nie jest za luźny, ma mieć ugięcia ok.1-1.5 cm
[img]http://web.fcp.strefa.pl/Zrob/Pasek/1.jpg[/img]
- Jeśli jest za luźny lub za mocno naciągnięty popuszczamy śrubę regulacyjną, dwa klucze płaskie lub oczkowe 17 i pociągamy lub odpychamy alternator.
[img]http://web.fcp.strefa.pl/Zrob/Pasek/2.jpg[/img]
- Jeśli jest za luźny lub za mocno naciągnięty popuszczamy śrubę regulacyjną, dwa klucze płaskie lub oczkowe 17 i pociągamy lub odpychamy alternator.
-
witam, czy można zamieścić jeszcze raz zdjęcia, te są już niewidoczne <!-- s:( -->
-
Obawiam się, że nie będzie to możliwe bo powyższy post jest z 2005 roku.
-
Nie wiem jakie były fotki wcześniej ale jeśli szukasz śrub, które trzeba poluzować by regulować naciąg paska to zaznaczyłem Ci je na poniższej fotce
[url=http://naforum.zapodaj.net/ad1cf9ace1e1.jpg.html][img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ad1cf9ace1e1.jpg[/img][/url]
-
Z tym, że zdjęcie tyczy się silnika 1.4 MPI, a luku.89 ma 1.9 SDI, więc może być drobna różnica.
-
Mam całkiem inaczej niż w 1.4, mam podobnie jak w octavi, a wzorowałem się na tym: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/131<!-- m -->