Witaj na forum Fabia Club Polska

Fabia 1.4 mpi 44kw/60km

Temat utworzony · 3 Posty · 2351 Wyświetlenia
  • Witam .
    Mam nastepujące problemy z fabią . Czasami przy odpaleniu ładnie chodzi wszystko oborty nie skacza a czasem po prostu odpala i momentalnie obroty spadaja do zduszenia auta( jesli na spadajacych obortach podgazuje przelacze na lpg to silnik wraca do normalnej pracy) wiec problem lezy w paliwie. Ostatnio jak slyszalem pyrkanie myslalem ze tlumik sie wypalil jednak mechanik sprawdzil tlumik 100% sprawy mowi ze musial mi silnik wpasc na 2 cylindry i temu to pyrkanie jak w ursusie 30 tce. po podlaczeniu do komputera otrzymalem nastepujace bledy.

    Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ33
    Additional Info: TMBNH46Y62X021111 SKZ7Z0A0912111
    [glow=red]2 Faults Found:
    17549 - Load Calculation Cross Check
    P1141 - 35-10 - Implausible Value - Intermittent
    16555 - Fuel Trim; Bank 1
    P0171 - 35-00 - System Too Lean
    Readiness: 0110 0101[/glow]

    Moim zdaniem przyczyna lezy w pompie paliwa lub sondzie lambdzie ewentualnie we wtryskiwaczach.. czekam na opinie oraz jesli ktos wie jak posprawdzac te rzeczy zeby elminowac jes z podejrzanych . Pozdrawiam

  • To zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej . Napisz też jaką masz instalację gazową .Której generacji ? Patrząc na to co komputer pokazał to masz jedną sondę lambda, więc nie zdziwiłbym się że to I-sza lub II-ga. Reasumując te błędy mogłeś nabyć od LPG.

  • Mam ten sam motor. U mnie II generacja gazu.
    Miałem ten sam błąd o ubogiej mieszance. Na benzynie pali ogromne ilości benzyny, obecnie traktuję Pb jako rozruch i potem zaraz gaz.
    Ciśnienie na cylindrach ok.
    Pompa paliwa wymieniona.
    Czujniki sprawne lub wymienione na oryginalne, przepustnica ok, czyszczona i adaptowana.
    2 dni temu błędy skasowane, doszedł jeszcze jeden od czujnika spalania stukowego. Dzisiaj jade w trasę zobaczymy jakie błędy wrócą 🙂 <!-- s:) -->
    Trochę świszcze ale to może przez sprzęgło ;o Muszę jeszcze poszukać dziur w dolocie.
    Musze sprawdzić jeszcze wiązkę i sterownik wyląduje u elektronika (ale to jak będą pieniążki na to autko ;p)
    W dodatku trochę leje się ze skrzyni i sprzęgło się chyba kończy powoli.
    U siebie jeszcze sprawdzę filtr paliwa, bo jest założony 4 bary (bo taki właściciel zakupił) a powinien być 3 bary.