Witaj na forum Fabia Club Polska

Maxi-dot w Fabii II po 2010

Temat utworzony · 186 Posty · 54700 Wyświetlenia
  • U mnie wszystko magik przypisał i kluczyki też łyknął.
    Sprawdź kiedy były zmiany wprowadzane do Fabii. Jest tak że jak masz jedną rzecz po zmianach a drugą nie to wtedy to nie gra ze sobą.
    Jaki masz sterownik (3 ostatnie cyfry i literka ta co jest na końcu)?

  • BCM został wymieniony na numer 6R7 937 087 P.

  • Ja też mam maxiak na takim samym sterowniku i mi wszystko chodzi.
    Mi się wydaje ze ta osoba zbytnio nie umiała tego zrobić i Tobie pocisnął kita . Chyba ze masz kodowanie on-line co było w 2014 roku.

  • Z tego co mówili to było robione kodowanie online.

  • Z tego co ja wiem to producent dopuszcza jedną wymianę licznika.

  • Jak jest kodowanie online to czy to coś zmienia ? Rozumiem że w 2014 nie ma możliwości zakodowania FIS-a w ASO.

  • Kodowanie on-line to masz tak że serwis się łączy z Centralą Skody v Mlada Boleslav lub w Dramstadt i Skoda wie co chcesz zrobić w aucie lub co masz w aucie jakie rzeczy. Przynajmniej ja to tak rozumuje.
    Widocznie u Ciebie jest zablokowane dodawanie dodatków. Spróbuj ustalić gdzie leży błąd; dlaczego tego licznika nie da się zakodować.
    Sprawdź jakie numery liczników możesz mieć założone. Takie rzeczy mogą podać Ci w Aso. Zwykle jest kilka numerów.
    Może w innym Aso Ci to zrobią. Popytaj.

  • Czy możliwe jest że po dołożeniu manetki z obsługą komp będę miał mini dot:?:
    Mam wyświetlacz z temp i informacją o zmianie biegu.

  • To jest możliwe, ale nie zawsze. Trzeba podpiąć auto do komputera i zakodować aktywny komputer pokładowy. Jak licznik przyjmie kodowanie- wtedy nic tylko dołożyć manetkę i będzie działać 🙂 <!-- s:) -->

    Jak licznik nie przyjmie kodowania to nic się nie da zrobić 😛

  • [quote="zagwmk"]Czy możliwe jest że po dołożeniu manetki z obsługą komp będę miał mini dot:?:
    Mam wyświetlacz z temp i informacją o zmianie biegu.[/quote]

    To bywa rožnie. Masz taki zielony wyšwietlacz (cosik a'la nokia 3310)?

  • [quote="zagwmk"]Tak mam taki
    https://plus.google.com/photos/116409144167550643857/albums/6159956986867854209<!-- m -->[/quote]
    http://imgur.com/U7lg8u3

    Gdzie znajdę ten numer?

    [color=#00BF00]Post edytowany przez Tomuś [/color]

  • Najlepiej to zdemontować licznik i z tyłu jest naklejka z numerem . Tam są większe cyfry to jest ten numer.
    Można też po Vinie ale różnie jest bo zwykle są kilka numerów

  • Witam,
    Posiadam FII FL z '13r 1.6 75KM w wersji Familly, więc generalnie "golas" i również chciałem dorzucić Maxi-Dot, komp, tempomat, kierownicę multifunkcyjną i halogeny (głównie dla świateł do jazdy dziennej).
    BCM po zbadaniu vcds'em mam 085D, więc wiem, że wymiana na 087P pewna.
    Wątpliwości moje budzi fakt, jaki licznik mam dobrać, bo widziałem podobne, mianowicie 5J0 920 840 D i 841 D. Za Chiny nie wiem, jaka jest różnica i który będzie odpowiedni...
    Kolejna rzecz to manetki. Do FL potrzebuję poliftowe a te występują jako 6Q0 953 503 EJ i 6Q0 953 513 AN. Pytanie, jak wyżej...której szukać?
    No i kwestia kodowania. Dysponuję VCDS'em i DigiProg'iem, więc domyślam się, że część kodowania i ustawienie przebiegu zrobię samodzielnie (prawda?). Nie wiem tylko jak się ma sprawa zegarów i co tam jest potrzebne od sprzedawcy (pin, vin?).
    No i wiązki...od halogenów będą, pytanie co jeszcze trzeba będzie i gdzie pociągnąć... Z góry dzięki za pomoc 😉 <!-- s;) -->

  • Napisz do kolegi [b]Tomuś[/b] on robił taką transformację.

  • Ja też podjąłem się podobnych modów, z tym że w sprawie licznika niestety próbę nie udaną. Po FL możesz wymienić licznik na używkę jedynie w ASO (kodują online) i z tego co wiem nie musisz mieć nic (przy czym mogą wymagać dowodu zakupu). Po FL do auta nie są dołączane żadne kody PIN- czy to do radia, czy licznika- wszystko ASO robi online z centralą i bez PINowo.

    Poległem, bo auto mam z roku modelowego 2013, a licznik miałem 2010. W ASO wszystko super zrobili, pokodowali, ale problem pojawił się z immobilizerem- gdzieś na przełomie 2011/2012 zmienili jakiś standard i po prostu kluczyki nie chciały zagadać z zegarami. [b]Wniosek:[/b] najlepiej kup licznik z rocznika Twojej bryki 🙂 <!-- s:) --> Ważne, żeby była zgodność diesla/benzyny- poznasz po obrotomierzu. Mi montowali do 1.2 60koni licznik z RSa i wszystko było OK do czasu tego fuckin immobilizera (robi się to na samym końcu)

    Co do manetek to obojętne, ważne żeby były poliftowe co poznasz gołym okiem. Manetki też mam z RSa 2010 (prawie nowe bo z demontażu auta z przebiegiem 100km) i wszystko śmiga. Musisz wymienić BCM na 087, pociągnąć wiązkę od manetki do BCM i od BCM do sterownika silnika. Polecam tutaj usługi forumowych mistrzów takich jak [b]koleś[/b] i [b]angel[/b] (na priv mogę Ci podać kontakty do nich). Koleś robił mi podłączenie kierownicy multi, a Angel tempomat- obu mogę Ci polecić tylko musiałbyś się pofatygować do Brzegu, lub Świętochłowic 🙂

  • Dzięki za wskazówki, widzę, że to będzie grubsza przeprawa 😉 <!-- s;) --> Pozbieram jeszcze informacji na ten temat i napiszę, co tam ogarnąłem.

  • Jak tylko dowiesz się coś z wiązkami do halogenów z drl daj znać 🙂 <!-- s:) -->

  • z tym kodowaniem przez ASO to przesadzacie, ogarnięty gość zakoduje zegary, przebieg, kluczyki pod maxi dota - u mnie finalnie tak to się odbyło, bo ASO spierdzieliło robotę

  • i ogarnięty gość ogarnie kod pin zegarów, do którego nawet ASO nie ma dostępu?

  • Kolego granit, a znajdzie się taki magik w okolicach Wawy lub Łodzi?
    Nie mam ochoty być ponad miarę skASOwany 😉 <!-- s;) -->