Witam,
Chciałbym się dowiedzieć którędy jest poprowadzony i jakiego jest koloru przewód od światła wstecznego.
Dzięki.
Znalazłem już sam - dla zainteresowanych przewód idzie w progu od strony pasażera - kolor czarno-niebieski.
Temat do zamknięcia.
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć którędy jest poprowadzony i jakiego jest koloru przewód od światła wstecznego.
Dzięki.
Znalazłem już sam - dla zainteresowanych przewód idzie w progu od strony pasażera - kolor czarno-niebieski.
Temat do zamknięcia.
To i ja dodam coś od siebie.
Na codzień Fabką jeździ żona więc nie wiem jak to wygląda za każdym razem.
Produkcja listopad 2011, 40 tyś przebiegu, serwisowany, olej wymieniany co 10 tyś.
Odgłos tylko przy starcie.
Start na zimno po nocy:
https://youtu.be/3G7H8nryuws<!-- m -->
Praca silnika na ciepło:
https://youtu.be/y05kQ1BecDo
Start po przerwie 30 minut:
https://youtu.be/bCmZt4PRGRo
Czyli taką dużą wersję.
Ja mam mini i tez pewnie mini mozliwości[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
[img]http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1OztQJXXXXXaFaXXXq6xXFXXX2/122160697/HTB1OztQJXXXXXaFaXXXq6xXFXXX2.jpg[/img]
[quote="jacekpk"][quote="zagwmk"]Jakiej aplikacji używasz i gdzie zmienić w niej ten parametr?[/quote]
Używam aplikacji Carista. [/quote]
Kurcze, kupiłem odbiornik i nie może się z tą appką połączyć.
Łączy się bez problemu z Torque, DashCommand i ODB Car Doctor a z Carista nic:(
Jaki konkretnie masz odbiornik?
Chcę zaryzykować kupno innego, ale wolałbym nie strzelać na oślep:(
[quote="jacekpk"]Kolego [b]zagwmk[/b], najprościej softwarowo to sprawdzić
Są różne apki np na Adnroida i możesz sobie sczytać
<!-- s:) --> Trzeba mieć moduł na BT do podłączenia się do portu OBD. To jest najszybszy sposób jaki znam. A moduł sieci w okolicy pedałów, ale jego numer może być naklejono w takim miejscu, że łatwo go nie odczytasz "nurkując" pod deskę.
W mojej ocenie Tomuś może nie mieć racji, że na liczniku którego numer podałeś da się uruchomić MFA. Z informacji które opisują poszczególne liczniki jasno wynika, że zegary z końcówką 801H nie obsługują funkcjonalności komputera pokładowego (chyba, że da się to jakoś zmienić softwarowo, ale bardzo wątpię). Z tego co udało mi się ustalić to licznikiem, który na pewno działa z MFA jest 5J0920811E.
Druga rzecz to oczywiście moduł BCM, który musi "chcieć" te informacje do licznika wysyłać. Ja robiłem u siebie taki test: mam na telefonie apkę, pozwalającą na parametryzowanie części ustawień BCM. Wśród nich jest włączanie i wyłączenie MFD (nie wiadomo czy chodzi im o maxika, czy o zwykłe MFA). Opcję tą miałem wyłączoną. Gdy ją włączam to zmiana jest zapisywana poprawnie, nie zwraca mi błędu oraz informacji, że nie można zapisać, jak to się dzieje gdy np. włączam funkcję doświetlania zakrętów. Wtedy pojawia się błąd, ponieważ mój BCM tego nie obsługuje. Włączanie funkcji MFD nie powoduje jednak wyświetlania jakichkolwiek danych - stawiam na to, że sam licznik ma to fabrycznie zablokowane.[/quote]
Jakiej aplikacji używasz i gdzie zmienić w niej ten parametr?
masz oryginalne radio np.swing?
Mi na radiu także pokazuje temp.
Ciekawe czy tylko manetka potrzebna czy też jakieś dodatkowe kable, jeżeli tylko manetka to masz sprawę załatwioną - wymiana manetki i komp działa:)
Muszę sprawdzić to u siebie jak kupię moduł BT ODB - możesz polecić jakiś interfejs?
Na all jest ich sporo w cenie od 7zł do 200zł.
Czyli teraz jak będzie alert o niskiej temp poniżej 4 stopni to powinno wrócić do pokazywania temp zamiast przebiegu na paliwie.
Dzieki bardzo za szczegolowa odpowiedz.
Zastanawiam sie tylko nad tym:
Jak patrze pod katem na wyswietlacz licznika to widac ze ma on mozliwosc wyswietlenia wszystkich danych (spalanie trip itp bo widac nie podswietlone piktogramy) jednak to moze byc unifikacja montowanych wyswietlaczy i nie koniecznie sam licznik bedzie to chcial podawac.
Wole manetki.
Mam juz na oku za 150 zl.
Wystarczy wymienic i dziala czy trzeba cos wiecej robic?