[F1]1.9 TDI ASZ RS późne doładowanie turbiny ?
-
Witajcie otóż nie jestem pewnie czy z moim turbo jest wszystko ok. Otóż w vagu błędów nie ma, ale obroty zaczynają falować od 2300rpm a kiedyś (jakieś 2 miesiące temu falowały od 1800-1900rpm). Zamieszczam filmik i logi dynamiczne vaga (nie wiem czy dobre zrobilem). Powoli dodawałem gazu później trzymałem chwile w 1 położeniu i odpuszczałem gaz.
Logi:
[url]http://przeklej.org/file/aREwfO/Logs.rar[/url]
Film
[url]https://www.youtube.com/watch?v=pRddQW2lS-4[/url] -
[quote="krzysiokal"]Witajcie otóż nie jestem pewnie czy z moim turbo jest wszystko ok. Otóż w vagu błędów nie ma, ale obroty zaczynają falować od 2300rpm a kiedyś (jakieś 2 miesiące temu falowały od 1800-1900rpm). Zamieszczam filmik i logi dynamiczne vaga (nie wiem czy dobre zrobilem). Powoli dodawałem gazu później trzymałem chwile w 1 położeniu i odpuszczałem gaz.
Logi:
[url]http://przeklej.org/file/aREwfO/Logs.rar[/url]
Film
[url]https://www.youtube.com/watch?v=pRddQW2lS-4[/url][/quote]
więc,
Logi dynamiczne zrobisz wg tej instrukcji : [url=https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0]>>klik<<[/url]
później otrzymany plik wrzucasz tu : [url=http://vaglog.pl/]>>klik<<[/url]
później linki do swoich log-ów możesz zapodać w tym temacie - będą one łatwe do odczytu i interpretacji:cwaniak: <!-- s:cwaniak: -->
-
W ogóle czemu uważasz, że to turbo? Zrób jak kolega wyżej radzi i coś pomyślimy <!-- s;) -->
-
Myślę że coś z turbo nie tak <!-- s:P --> ale tylko myślę.
Logi robiłem wg tego filmiku
Logi ze stronki:
grupa 011
http://vaglog.pl/log_208913.html
grupa 008
http://vaglog.pl/log_208915.html
grupa 003
http://vaglog.pl/log_208914.html
http://vaglog.pl/log_208917.html -
przekazałem dalej - wg kolegi z OCP wygląda wszystko w porządku.
sugestia - może sterownik silnika wariuje ?
jeździć, sprawdzać błędy.moja propozycja - odłaczyć aku by sterownik się "zresetował"
-
Ok, dziś będę miał okazję więc odłączę aku i zobaczymy jak będzie.
Z błędów to nic nie miałem tylko coś z ładowaniem nie pamiętam już. Ładowanie jest ok tylko wskakuje mi na 14,2V dopiero po osiągnięciu ok 1600rpm a nie od razu po odpalaniu silnika. -
A propo ładowania jak zapalasz silnik masz ikonkę od ładowania? Bo wszystko wskazuje że raczej nie. Wtedy trzeba sprawdzić kostkę od dolu po stronie kierowcy. U mnie jeden kabelek sie wyrwał i bylo podobnie.
-
Na pewno jest kontrolka ladowania. Właśnie mnie ździwiło że na filmie nie było. Wstawiłem sobie dodatkowy licznik i ładowanie jest ale po przekroczeniu ok 1600obr/min. Sprawdze ten kabelek.
Co do turbo to wszystko raczej jest ok bo poleciałem trochę trasy (150km w sumie) z dobrą prędkością.
-
Skoro na filmie tej ikonki nie ma i masz potwierdzone że ładowanie jest po dodaniu gazu to nie masz wzbudzenie. Ja bym nigdy na to nie zwrócił uwagi tylko parkowałem w ciemnym garażu i denerwowałem się że mam ciemny wyświetlacz i xenony jakoś tak kiepsko świecą do chwili aż rusze i nagle robilo się jaśniej. Elektryk mówił że to regulator napiecia ale nie miał takiego to pojechałem do innego który po opisie powiedział że kabelek sie pewnie urwał bo oni w fabii daja je za krótkie. Czas naprawy jakieś 10 minut.
-
Ten kabelek jest we wnętrzu auta pod kolumną kierownicy i tam mam szukać kostki ? Czy pod maską obok filtra powietrza gdzie idzie wiązka kabli ?
Gdybyś dokładnie napisał co jak gdzie będę wdzięczny <!-- s:) --> -
Pod maską. Dokładnie to ci tego nie opisze ale jak byś miał jakąś fotkę silnika od spodu to ci mogę to pokazać. Bylo to w okolicach skrzyni biegów
-
Zobacz tutaj:
http://fcp.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=12713<!-- l --> -
Ok, dzięki kolego prawdopodobnie jutro to sprawdzę i wyśle filmik jeśli uda mi się nakręcić.