Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Nierównosci poprzeczne

Temat utworzony · 4 Posty · 2972 Wyświetlenia
  • WeÄ˝ pod uwagę, że w zimie wszystkie gumy s± stwardiałe od mrozu, u mnie mimo przebiegu 60 tys, skrzypień nie kojarzę natomiast długo walczyłem z stukami. Spróbuj gdzie¶ zdobyć kanał, "pohu¶taj" się na wachaczu lub "czym¶", a drugi z lamp± niech spróbuje wyczaić sk±d to skrzypienie dochodzi. Spróbuj co¶ wstrzykn±ć pod 2 gumy które s± na stabilizatorze. Może one gdy s± zmrożone, twarde to skrzypi± w zetknięciu z metalow± rur± stabilizatora. By dobrze wstrzykn±ć, powiniene¶ popu¶cić dwie obejmy mocuj±ce z dołu.

  • panowie w zime samochod zawsze skrzypi jakies tam plastiki ale to cha przy wiekszym mrozie.wszystko jest zmrozone a i na podwozi tez sa zwaly lody wiec jak samochod postoi w nocy to wszystko zamrza ruszamy iwszytsko skrzypi dlatego latem nic nieslychac. Moim zdaniem poczekaj z tymi stabilizatorami jeszcze. ile masz na nich przejechane?

  • Słuchajcie u mnie to jest tak z tego powodu nbym swoja skode SPALIŁ DOSŁOWNIE MOWIAC od pewnego czasu moja skoda jezeli chodzi o zawieszenie to jest do dupy staram sie to wszystko naprawic ale pozowd jest zawszer ale to zawsze jeden stuki jak i w lato a i gorzej w zimie sa to chrakterystyczne stuki sa one stłumione i na klazdym wyboju no prawie na kazdym ale jak by to powiedziec bardzo ale to BARDZO WKURWIA wymieniłem stabilizatory gumy stab i inne takie hujstwa po tygodniu znowu sie kurwa zaczyna psuc i nikt nie wiem co to kurwa moze byc nie wiem dlaczego tak to sie robi jeden mechanik mi powiedział ze jest to wina drazka stabilizatorow ten cały pas co łaczy 2 stabilizatory bo w tych starszych skodach jest jakas wada fabr ale to tylko opinia jednego mechanika wiec nie wiem czy mu ufac 😞 <!-- s:( --> i ze to niby wina tej czesc POMOZCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • U mnie jest drążek stabilizatora starego typu i jest ok - stuków brak. To jest kawał powyginanej rury i tyle, tam się nia ma co zepsuć. Według mnie wymiana na nowego typu drążek nieco inaczej wygięty to wyrzucone pieniądze.
    U mnie przyczyną stuków było:

    • łączniki stabilizatora
    • końcówki drążków kierowniczych
    • spękane tulejki teflonowe na drążku stabilizatora - wyrzuciłem je i zastąpiłem samymi gumami o mniejszej średnicy wew.