[F1] Servo obiegu zamkniętego
-
Witam,
Na wstępie zaznaczam że przeszukałem cale forum w poszukiwaniu interesującej mnie informacji i jej nie znalazłem:)
Mianowicie chodzi o to gdzie znajduje się servo obiegu zamkniętego, czy po zdjęciu schowka bede miał do niego dostęp? Czy będę musiał również demontować dmuchawę? Wydaje mi się ze obieg jest ciągle zamknięty i przez to parują (mało powiedziane - cieknie z nich woda) mi szyby. Proszę tylko o takie wskazówki mniej więcej gdzie to jest, chociaż jakies zdjęcie mile widziane:)
Pzdr -
a filtr ppyłkowy wymieniony?
[url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=3649&highlight=obieg+zamkni%EAty]Temat 1[/url]
[url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=6049&highlight=obieg+zamkni%EAty]Temat 2[/url]
zobacz powyżej. -
Dzięki za odp:)
W tej chwili jeżdze już wogóle bez filtra zeby zminimalizować parowanie mimo tego ze jest prawie nowy. Temat 1 i Temat 2 znam na wylot:) jakbys mi napisal tylko gdzie to servo sie znajduje. Jeszcze raz dzieki
Pzdr -
żeby zdjąć schowek - masz chyba 5 śrub. konsola srodkowa (pod pokrętłami) na zatrzaski, osłona na pokrętła też na zatrzaski i masz wszystko widoczne.
a podpiąłeś auto pod kompa - pokazuje jakieś błędy ?
mozliwe że silniczek klapy zastrajkował <!-- s;) --> -
Ok super dzięki:) pod kompa nie podpinałem, slychac natomiast pracę tego silniczka na zapłonie (ale zgaszonym silniku) jak się obieg włącza i wyłącza przy wyłączonym nawiewie. Po włączeniu nawiewu i włączaniu/wyłączaniu obiegu nie ma absolutnie zadnej różnicy w dzwięku szumu powietrza - ani w kabinie, ani pod szybą po podniesieniu maski. Wnioskuję wieć ze servo cos tam probuje robić brzęczy ale nie otwiera obiegu:) możlwie to?
Pzdr -
U mnie się nie zaświeca opcja czy obieg jest zamknięty czy otwarty i nie wiem jaki jest włączony. Czy da się to w jakiś prosty sposób naprawić ?