Chwilowa utrata mocy
-
Witam
Podczas jazdy z różnymi prędkościami, ale nie przekraczającymi zwykle 70 km/h auto potrafi się zdławić.Polega to na tym, że auto przy wciśniętym pedalele gazu nagle traci moc, tak jak zazwyczaj w czasie jazdy puści się pedał gazu.
Zastanawiam się czy to nie filtr paliwa czasami.Jak zwolnię pedał gazu i powtórnie go wcisnę to auto jedzie dalej bez zająknięcia.Miał ktoś z was ten problem?Dodam że błędów brak. -
u mnie jak autem szarpało-tzn takie pojedyncze szarpniecia przy przyspieszaniu, to okazało sie że układ zapłonu dał o sobie znać. Po jakimś czasie auto całkiem straciło moc. U mnie pomogła wymiana cewki ( najpierw jednej, a pozńiej kolejnych <!-- s:) -->)
-
Ale u mnie nie ma szarpania.Tak jak pisałem podczas jazdy auto zachowuje się tak jakbyś puścił nogę z gazu na biegu.Czyli tak jak hamuje silnikiem.Może być problem z lambdą choć auto nie gaśnie, co do zużycia paliwa to jest troszkę większe.Dziś popołudniu jadę na komputer to może coś się pojawi.Jakiś error.
-
Auto zostało sprawdzone VAG-iem i żadnych błędów nie wykazał.Na początek wymiana filtra paliwa w najbliższym czasie.Rada mechanika aby zatankować paliwo Shell Nitro +.Póki co objawy zniknęły.
-
[quote="marcing040381"]Rada mechanika aby zatankować paliwo Shell Nitro +.[/quote]
Jest możliwe że masz bardzo delikatnie zasyfioną przepustnice i przepuszcza zbyt mało powietrza i stąd się biorą te dziwne objawy.
Myślę że rada mechanika jest dobra. Sam leje durś v-power racing nitro+ i jest <!-- s --> .
Tak z własnego doświadczenia to w poprzednim wozie też używałem tej benzyny tylko w odmianie (wersji 95 a nie 100) i przy wymianie świec czy regeneracji pompki paliwa się zdziwiłem . One były czyste nie miały żadnego benzynowego syfu . Na świecach mogłem jeszcze spokojnie jeździć kolejne 15000 czy 20000 km bo były w bardzo dobrym stanie a już miały nabite 20000 km.
Marcin jak nalejesz nitro+ w wersji 100 to poczujesz prawdziwe oblicze i moc twojego motorka -
Oby do tego czasu zostało jeszcze 0,4 pojemności zbiornika.
-
Witam,
chciałbym odświeżyć temat bo od dłuższego czasu mam podobne objawy.
Czy wyjaśniła się ostatecznie przyczyna takiego zachowania motoru?
Pozdrawiam,